Uudehko parisuhde ja hiivatulehdus - miesystävä syyttää pettämisestä
Olemme seurustelleen puoli vuotta, olleet todella tiiviisti yhdessä kaikki nämä kuukaudet. Mies ei ole näyttänyt mustasukkaisuuden merkkejä aiemmin, mutta hiivatulehdukseni myötä räjähti.
Kieltäydyin tänään seksistä, koska minulla on hiivatulehdus, kuten yleensä muutaman kerran vuodessa. Mies ei empinyt hetkeäkään ennen kuin ponnahti pystyyn ja haukkui minut petturiksi ja pettäjäksi. Kun yritin selittää, mies ei ottanut kuuleviin korviinsa vaan sanoi, ettei voi käsittää kuinka oli jo saattanut rakastua minuun (!!!) ja päätti möskyämisensä sanomalla, että minun on paras lähteä kotiin lisäten vielä, ettei halua olla kanssani missään tekemisissä.
Ei muuten, mutta minäKIN olin todella rakastumassa mieheen. Mutta kuinka edes voi lähes nelikymppinen mies olla noin tyhmä??? Vai onko tässä jotain muuta taustalla, että mies vain on odottanut jotain sattuvaksi, että saa minut pois elämästään..? En voi sietää ajatusta, että minua pidetään nyt pettäjänä, vaikka yleensäkin olen rehellinen ja uskollinen luonne. Vtuttaa.
Kommentit (16)
Mulla oli tuollanen eksä, joka veti pettämisskenaarioita aivan älyttömistä asioista. Todella mustasukkanen (tämän huomas vasta kun virallisesti alettiin seurustella, tapailuaikana oli kaikki ok). Et ihan hyvä et tuli jo nyt esille!
Hiivatulehdus ei ole sukupuolitauti.
Löysi syyn erota, varmaan sitä jo pitempään miettiny.
Ap, jätä se. Hiiva ei ole sukupuolitauti.
Voi hyvä Sylvi mistä noita ukkoja sikiää?
Toisille tulee hiivatulehduksia ilman ukkoakin aika sitkeästi ja toisille ei.
Luin jostain, että uusi seksikumppani voi aiheuttaa hiivatulehduksen. Kyse ei ole sukupuolitaudista vaan siitä, että oma keho ei ole vielä sopeutunut uuden partnerin eritteisiin tms.
Kuulostaa todellakin siltä, että mies etsi tekosyytä suuttua sinulle. Ottaisin etäisyyttä.
Hyvä, pääsit sitten mustasukkaisesta idiootista eroon. Älä VAAN ota siihen mitään yhteyttä, äläkä vastaa soittoihin, jos yrittää ottaa yhteyttä.
Hiivasienitulehdus ei ole sukupuolitauti, sen voi saada vauvakin helposti. Hiivaa elää jokaisen ihmisen alapäässä normisti, mutta välillä se syystä tai toisesta villiintyy liikaa. Itse saan esimerkiksi aina antibioottikuurista hiivatulehduksen, ja ehkäisypillereiden käyttö loppui, koska nekin aiheuttivat minulle koko ajan uusia hiivatulehduksia.
Jos miesystäväsi ei vaivaudu ottamaan asioista selvää, eikä luota sinuun tuon vertaa, on vain oikein hyvä päästä mokomasta k-päästä eroon.
Tyhjästä mustasukkaiset ova vaarallisia. En katselisi moista meuhkaamista.
Jos jäät, saat tottua elinpiirisi ja tuttavuuksiesi rajoittamiseen, eikä väkivaltakaan ole epätodennäköistä.
Voi kun olisit älynnyt kääntää sen tomppelin viaksi ja syyttänyt paskamunaksi joka aiheuttaa tulehduksia.
Minunkin ex-nainen syytti mua pettämisestä, kun mulla oli hiivatulehdus. Koomisinta oli, että hänellä itselläänkin on ollut hiivatulehduksia (ilman pettämisiä), mutta mun kohdalla syyn pitää olla pettäminen :D no onneksi pääsin eroon
Kuka nyt haluaisi hiivaonkaloa kumppanikseen? Hyi helvetti
:DDDDDD nelikymppinen mies, eikä tuon vertaa ymmärrä. Eipä tarvia ihmetellä miks hän on ollut sinkkumarkkinoilla vielä tuossa iässä. Kaikkia se leipä elättää..
Mut joo, yhdyn edellisiin: pistä vaan kiertoon tuommonen räyhääjä. Kuulostaa ihmistyypiltä, joka epäilee aina pettämistä heti pienimmästäkin risauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt haluaisi hiivaonkaloa kumppanikseen? Hyi helvetti
Voi olla vaikea löytää naista jolla ei olisi koko elämänsä aikana yhtäkään hiivatulehdusta.
Sain kuulla aikoinaan samasta syystä epäilyksiä. Kerroin tämän yhteiselle tutulle, joka kehotti kertomaan nykyiselle exälle, että heidän pikkutytöllään on myös sitkeä hiivatulehdus. Eikä tyttöä epäillä mistään seksuaalisesta kanssakäymisestä.
Jos tarina on tosi, vaikuttaa sellaiselta mieheltä (lainausmerkeissä), jonka jättäisin nykyjärjelläni varustettuna heti. Mustasukkaisuus on kalvava tauti, saattaa vaan lisääntyä, jolloin saat todellakin pelätä.