Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö vegaaneja jos joku syö vegaanisia ruokia vain jonkin verran vaihtelunhalun vuoksi?

Vierailija
17.10.2018 |

Ei eettisistä eikä ekologisista syistä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä vois ärsyttää?

Vierailija
2/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin? Minusta on ainakin parempi että joku syö edes välillä vegaanisesti sen sijaan että joka aterialla olisi eläinperäisiä tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän täällä, että äärivegaanit aivoverenvuodon partaalla vaahtoavat siitäkin, jos joku kerran sinisessä kuussa syö juusto- tai kinkkuviipaleen. Omasta mielestäni on ihan jees syödä välillä vegeruokaa.

Vierailija
4/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit olisivat paljon leppoisia jos edes kerran viikossa söisivät kunnon pihvin. Vaikka sitten vihannesten kera.

Vierailija
5/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vegaaninen ateria on plussaa. Terveisin vegaanipainotteinen kasvissyöjä.

Vierailija
6/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanit olisivat paljon leppoisia jos edes kerran viikossa söisivät kunnon pihvin. Vaikka sitten vihannesten kera.

Mites susta saataisiin leppoisa?

Vierailija
7/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olen. Juuri söin herkullisen kana-aterian, ja nyt alkaa tehdä mieli tirsoja.

Vierailija
8/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mähän olen. Juuri söin herkullisen kana-aterian, ja nyt alkaa tehdä mieli tirsoja.

Jos tunnet olosi leppoisaksi, ala sitten miettiä, miten voisit säteillä sitä myös ulospäin. Esim. omien valintojen tuputtaminen toisille ei ole leppoisaa.

Vierailija
9/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön vegaanista tai kasvisruokaa usein ihan siksi, että se on sairaan hyvää. Yleensä ravintolassa, en perheelle jaksa kokata kun ne äijät (mies ja kolme teini-ikäistä poikaa) tuskin sitä söis.

Vierailija
10/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Itse olen tyytyväinen siksi, että mitä suurempi menekki, sitä alhaisempi hinta.

Vierailija
11/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelunhalusta se minullakin alkoi. Sitten huomasin että voin vegaaniruualla ihan pirun hyvin. Sitten lueskelin asioista ja tajusin että vegaaniruoka on myös ekologisesti ylivoimaisesti paras valinta. Eivät kaikki vegaanit ole vaahtosuisia militanttiekstremistejä.

Vierailija
12/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ärsytä, hieno juttu vaan! Toki myönnän että vitutti kun vegaanihaasteen myötä tammikuussa oli kylmäsavutofu lopussa kaupoissa kaikkialla enkä saanut tehtyä siitä laatikkoa :D kyllä siltikin silloin tiedosti että hieno asia, kun kysyntää riittää.

Vierailija
13/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni seurusteli vuosia vegaaninaisen kanssa, ja edelleen syö kotona enimmäkseen vegaanisti. Sitten töissä katsoo vähän mieltymysten mukaan että mitä huvittaa työpaikkaruokalasta ostaa. Hyvähän se on, että jokainen lihansyöjä edes vähän vähentäisi niitä eläinperäisiä tuotteita ruokavaliostaan. Ekologisesti huomattavasti kestävämpää ja myös terveyden kannalta parempi. 

Vierailija
14/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaneja ärsyttää ihan kaikki.

Vierailija
15/30 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää! Ravintoloissa, kotona jne. jokainen saa syödä ihan miten huvittaa, mutta jos kyse on vaikka koulutustilaisuudesta, pikkujoulubuffetista tms. johon on etukäteen pitänyt ilmoittaa erityisruokavalio, ja ruokaa on varattu sen mukaan. Ikävä olla sitten ilman ruokaa kokonaan, kun moni lihansyöjä on juuri sen vaihtelun halun vuoksi päättänyt just nyt syödä sekä liharuoat että vegaanien ruoat.

Vierailija
16/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnet olosi leppoisaksi, ala sitten miettiä, miten voisit säteillä sitä myös ulospäin. Esim. omien valintojen tuputtaminen toisille ei ole leppoisaa.

Et huomaa noiden kahden virkkeen välillä mitään loogista ristiriitaa?

Vierailija
17/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttää! Ravintoloissa, kotona jne. jokainen saa syödä ihan miten huvittaa, mutta jos kyse on vaikka koulutustilaisuudesta, pikkujoulubuffetista tms. johon on etukäteen pitänyt ilmoittaa erityisruokavalio, ja ruokaa on varattu sen mukaan. Ikävä olla sitten ilman ruokaa kokonaan, kun moni lihansyöjä on juuri sen vaihtelun halun vuoksi päättänyt just nyt syödä sekä liharuoat että vegaanien ruoat.

No täytyypä jatkossa olla erityisen tarkkana, ettei vahingossakaan syö muuta kuin liharuokia 🙄

Vierailija
18/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistaa julistaa kovaan ääneen että tänään mä olen vegaani.

Vierailija
19/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ihme noin raskaan ruuan jälkeen ;) Meillä kasvissyöjillä ei tuota ongelmaa olekaan että ruuan jälkeen tekisi mieli vajota koomaan.

Vierailija
20/30 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän täällä, että äärivegaanit aivoverenvuodon partaalla vaahtoavat siitäkin, jos joku kerran sinisessä kuussa syö juusto- tai kinkkuviipaleen. Omasta mielestäni on ihan jees syödä välillä vegeruokaa.

Onnea vuoden 2018 typerimmästä anglismista jo näin etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä