Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieleenpainuvimmat mainokset kautta aikojen

Vierailija
16.10.2018 |

Muistellaan vaikuttavia, yllättäviä, liikuttavia jne. mainoksia! Ja perustellaan myös hiukan.

Itse meinaan aina jostain kumman syystä herkistyä tuosta Lotus -mainoksesta, jossa kömpelö gorilla läikyttää kahvia puumajassa :D

Toinen mainos, joka saa aikaan kylmiä väreitä on se Fazerin mainos, jossa ensin kuvataan pariskunnan elämäntarina pieninä väläyksinä ja lopussa vanha mies tuijottaa tyhjää pianotuolia ja haukkaa palan suklaata. Siinä yhdistyy jotenkin niin hienosti ajankulku, perinteet ja suomalaisuus.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostit sitten tonttuja"

Vierailija
22/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tämä, legendaarinen!

Vierailija
24/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku äijä kävi riehuu"

Vierailija
25/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerina - "Sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen muistatko sä mua?" -mainos

Valion- "Aina kun mä maitoo juon, mä muistan sut ja hetken tuon. ... Panit maitoa tulemaan" -mainos

Heikki Kinnunen ja Illodin suuvesimainos "ja suu on laakista raikas".

Vierailija
26/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää kanaa

Vierailija
27/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPM:n "Sydämeni tänne jää" metsämaisemamainos.

Vierailija
28/37 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Joku tämän jo mainitsikin: Simo vaatehuoneelta hei!

- Fazerin sinisen mainokset "... hetki sininen, niin hyvä on, kun tunnen sen..."

- Finnairin mainos, jossa on poro: "illaksi kotiin" oli teemana.

- Specsaversin mainokset ovat mielestäni hauskoja. Ehkä eniten on naurattanut jumppaohjaaja vanhusten bingossa.

Vierailija
29/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin dubattu Colgate-mainos 😂

Vierailija
30/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

radionlinjan tandem... ajetaan tandemilla, meluaan....    terve...

Vierailija
31/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suklaapatukka mainos ysärillä. Olisko ollut japp tms. Siinä oli joku teinityttö ankean näköisenä. Sitten se söi suklaapatukan ja sanoi "Aina kun mä syön jappii, mun on pakko päästä joraamaan". 

Valion piimä mainos. Siinä oli joku tyttö navetassa töissä. Sitten se meni heinätalliin. Siellä oli tämän tytön poikaystävä jonkun typykän kanssa. Sitten se tyttö meni ja nosti kaivosta puisella ämpärillä piimää. Joi sitä ja heitti sormuksensa kaivoon.  

Vierailija
32/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistellaan vaikuttavia, yllättäviä, liikuttavia jne. mainoksia! Ja perustellaan myös hiukan.

Itse meinaan aina jostain kumman syystä herkistyä tuosta Lotus -mainoksesta, jossa kömpelö gorilla läikyttää kahvia puumajassa :D

Toinen mainos, joka saa aikaan kylmiä väreitä on se Fazerin mainos, jossa ensin kuvataan pariskunnan elämäntarina pieninä väläyksinä ja lopussa vanha mies tuijottaa tyhjää pianotuolia ja haukkaa palan suklaata. Siinä yhdistyy jotenkin niin hienosti ajankulku, perinteet ja suomalaisuus.

Samaa ajattelin minäkin. Lotus-mainoksen gorilla liikuttaa minuakin! Viimeksi mainitsemasi Fazerin mainos herätti samat ajatukset.

Vierailija
33/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Joku tämän jo mainitsikin: Simo vaatehuoneelta hei!

- Fazerin sinisen mainokset "... hetki sininen, niin hyvä on, kun tunnen sen..."

- Finnairin mainos, jossa on poro: "illaksi kotiin" oli teemana.

- Specsaversin mainokset ovat mielestäni hauskoja. Ehkä eniten on naurattanut jumppaohjaaja vanhusten bingossa.

Minua taas nauratti Specsaversin mainoksissa eläinlääkäri joka kokeili pulssia siltä karvahatulta. Sitten se kun mies keritsi koiransa (Border Collie). 

Vierailija
34/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"taitaa tyttö tietää että olis patukkaa tiedossa"

Tupla -suklaa patukka

Vierailija
35/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen suuri taikuri. Aion poistaa tämän liinan koskematta tuohon lasiin!"

Vierailija
36/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dghdrfhd kirjoitti:

Joku suklaapatukka mainos ysärillä. Olisko ollut japp tms. Siinä oli joku teinityttö ankean näköisenä. Sitten se söi suklaapatukan ja sanoi "Aina kun mä syön jappii, mun on pakko päästä joraamaan". 

Valion piimä mainos. Siinä oli joku tyttö navetassa töissä. Sitten se meni heinätalliin. Siellä oli tämän tytön poikaystävä jonkun typykän kanssa. Sitten se tyttö meni ja nosti kaivosta puisella ämpärillä piimää. Joi sitä ja heitti sormuksensa kaivoon.  

Se oli Chappi :D Kohdassa 1.13 eteenpäin.

Vierailija
37/37 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, -70 luvulta Fazerin Fasu mainos on jäänyt hyvin mieleen.