Kateellisena mietin muiden miehiä
Tuntuu, että lähipiirissä kaikkien muiden miehet ovat ihania ja romanttisia. Kosivat, keskustelevat lapsihaaveista, ostavat kukkia/koruja, lisäävät yhteiskuvia someen ym. Mun mieheni 4 vuoden jälkeen ei mitään :( someen ei suostu laittamaan yhteiskuvia...
Minäkin ostelen miehelle romanttisia yllätyksiä, joten kyse ei ole mistään prinsessaunelmasta. Tunnen oloni ihan itsestäänselvyydeksi... Kihloista, kun olen puhunut, niin mörisee jotain... Just kaverin mies kosi romanttisesti 2 vuoden seurustelun jälkeen ja se kirpaisi. Me ollaan oltu yhdessä puolet kauemmin...
Näistä tuntemuksista en edes kehtaa puhua kenellekään... Onko muilla epäromanttisia miehiä?
Kommentit (87)
Älä suotta. Minulla on feministinen helmi, ei kiinnosta "miesten" työt tippaakaan. Asutaan maalla ja minä naisena hoidan kaikki raskaat hommat ja esim. pojan kanssa mopon huollot yms. Tämä neiti istuu sisällä ja katsoo telkkua ja lukee lehtiä, on kuulemaan sen rentoutumisaikaa - tämä neiti ei kuitenkaan hoida kotia muilta osin kuin lauantaina imuroi olohuoneen keskeltä lattiaa, ei varmasti koske tavaroihin jotka lojuu lattialla = hän on osansa siivonnut ja painottaa, että omat jälkensä.
Haluatko oikeasti miehen joka on sinulle enemmän työpaikka palkatta? Täällä olis sellainen vätys ilmaiseksi.
Joku kohta kommentoi " oma valinta", P.....le osaa sitä mieskin siihen asti näytellä kun ipanat on tehty.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin sulla on se mies. Eipä tää 30 v ikisinkkuilu mitään herkkua ole...
Minä olen kokenut oloni yksinäisimmäksi huonossa suhteessa ollessani.
Sen jälkeen sinkkuaika tuntui ihan parhaalta.
Yksin on parempi olla kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta. Minulla on feministinen helmi, ei kiinnosta "miesten" työt tippaakaan. Asutaan maalla ja minä naisena hoidan kaikki raskaat hommat ja esim. pojan kanssa mopon huollot yms. Tämä neiti istuu sisällä ja katsoo telkkua ja lukee lehtiä, on kuulemaan sen rentoutumisaikaa - tämä neiti ei kuitenkaan hoida kotia muilta osin kuin lauantaina imuroi olohuoneen keskeltä lattiaa, ei varmasti koske tavaroihin jotka lojuu lattialla = hän on osansa siivonnut ja painottaa, että omat jälkensä.
Haluatko oikeasti miehen joka on sinulle enemmän työpaikka palkatta? Täällä olis sellainen vätys ilmaiseksi.
Joku kohta kommentoi " oma valinta", P.....le osaa sitä mieskin siihen asti näytellä kun ipanat on tehty.
Miksi käytät neitiä haukkumasanana?
Se halventaa nuoria naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tuoko on sinun käsityksesi romantiikasta? Lehden lukeminen ja keskilattian imurointi?
Romantiikkaahan ap nimenomaan mieheltään kaipasi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas toisinpäin. Olen maailman epäromanttisin ihminen jokaisella mahdollisella tavalla, kun mun mies taas haluaisi lirkutella ja lahjoa ja vannoa rakkauttaan joka välissä. Jatkuvasti pitäisi olla keskustelemassa ja vatvomassa jotakin parisuhteemme tilaa, vaikka minusta voitaisi vain olla ja antaa mennä omalla painollaan. Mitään kukkia tai turhaa pokkurointia en voi sietää, enkä kyllä parisuhdestatustakaan halua esille laittaa - mitä se kellekään ulkopuoliselle edes kuuluu?
Teen sitten vain parhaani, että siedän miehen satunnaisia lemmenpurskahduksia ja mies taas koettaa sietää minun kylmyyttäni. Mielestäni meillä kuitenkin menee tosi hyvin, vaikka onkin jouduttu tekemään kompromisseja asioissa.
Teidän pitää vaihtaa miehiä ap:n kanssa. Problem solved.
Ihmiset on erilaisia. Esim itse olen järkevä ja käytännöllinen enkä juurikaan tunteile. Minulle näitä romanttisia elkeitä tärkeämpää on se, että suhteessa on läheisyyttä ja hellyyttä arjessa, seksi sujuu ja sen kumppanin kanssa voi ihan kaikesta jutella. Kannattaa miettiä miten miehesi huomioi sut siinä arjessa. Hierooko harteita pyydettäessä, "hoitaako" kun olet kipeä, laittaako sun auton lämpiämään pakkasella? Ylipäätään tekeekö sulle pikkupalveluksia, jota sinulla olisi helpompaa?
Juu. Aina se jostain kiikastaa, jos ei muuten niin kenkien väristä.
Mars vaan parempaa hakemaan! Jos ois vaikka sen jälkeen yhteiskuva feispuukissa.
Eli oikeesti tärkeintä ois, et voisit somessa hehkuttaa jtn kukkapuskaa?
Kavereilla kauniimmat naiset. Jos mies olis ylpee sun ulkomuodosta, ihan takuulla esittelis sua
Tuo, että miehesi ei suostu pyynmöstä huolimatta laittamaan yhteiskuvia ja vastaa kihlautumis- ja lapsijuttuihin "joskus sitten" tarkoittaa, että hän ei tällä hetkellä näe teitä menemässä naimisiin ja perustamassa perhettä. Ehkä suhteessanne on jotain, mikä on saanut hänet ajattelemasn, ettei tämä ole se loppuun asti jatkuva suhde hänelle.
Voi olla että mies itsekin luulee, että sitten "joskus" hänelle herää halu tehdä sun kanssa niitä lapsia jne. Mutta kun olette siinä iässä että niitä pitäisi pikkuhiljaa alkaa tehdä, niin on tosi huono merkki että ne ovat hänelle kaukaisia "joskus" ajatuksia.
Jos eroatte, niin älä hämmästy jos mies kosii seuraavaa naista vuoden päästä ja aloittaa lasten teon patin vuoden päästä. Näitä sattuu useinkin, kun löytääkin sitten sellaisen partnetin jonka kanssa alusta asti osaa kuvitella itsensä tekemässä noita "aikuisten juttuja".
Oletko kysynyt mieheltäsi miksi hän ei halua yhteiskuvaa kanssasi someen?
Naisilla on kyllä tapana hehkuttaa miehiään somessa/perhekahvilassa/ystävättärien tapaamisissa. Todellisuus voi olla kulissien takana ihan muuta. Kun lapsi oli pieni, tuntui, että "kaikkien" muiden mies halusi osansa hoitovapaasta, oma mies sanoi että töissä on helpompaa. Eli jos et tiedä totuutta, ei kannata uskoa naisten ylitystyksiin omaa miestä koskien. Se ruusujen ostelija voi olla ostanut kukkakimpun koska pettää.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kyllä tapana hehkuttaa miehiään somessa/perhekahvilassa/ystävättärien tapaamisissa. Todellisuus voi olla kulissien takana ihan muuta. Kun lapsi oli pieni, tuntui, että "kaikkien" muiden mies halusi osansa hoitovapaasta, oma mies sanoi että töissä on helpompaa. Eli jos et tiedä totuutta, ei kannata uskoa naisten ylitystyksiin omaa miestä koskien. Se ruusujen ostelija voi olla ostanut kukkakimpun koska pettää.
Tämä sivu on siitä hyvä miehenä että saa vinkkejä. Eli ei kannata ostaa naiselle ikinä kukkia, ajattelee että pettää.
Ei minkaan mies anna mitään lahjoja paitsi jouluna ja syntymäpäivänä kuten kaikki ihmiset, tai kukkia, eikä kosinut, mä jouduin kosimaan. Mies ei ole koskaan esim vienyt mua syömään tai tarjonnut ruokaa tai edes kahvikupillista. Kerran kävimme ehdotuksestani syömässä valentinen päivänä. Kun tarjoilija toi molempien laskun jostain syystä automaattisesti miehelle, hän sanoi, että kumpikin maksaa omansa ja lähetti tarjoilijan takaisin tuomaan uudet laskut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo, että miehesi ei suostu pyynmöstä huolimatta laittamaan yhteiskuvia ja vastaa kihlautumis- ja lapsijuttuihin "joskus sitten" tarkoittaa, että hän ei tällä hetkellä näe teitä menemässä naimisiin ja perustamassa perhettä. Ehkä suhteessanne on jotain, mikä on saanut hänet ajattelemasn, ettei tämä ole se loppuun asti jatkuva suhde hänelle.
Voi olla että mies itsekin luulee, että sitten "joskus" hänelle herää halu tehdä sun kanssa niitä lapsia jne. Mutta kun olette siinä iässä että niitä pitäisi pikkuhiljaa alkaa tehdä, niin on tosi huono merkki että ne ovat hänelle kaukaisia "joskus" ajatuksia.
Jos eroatte, niin älä hämmästy jos mies kosii seuraavaa naista vuoden päästä ja aloittaa lasten teon patin vuoden päästä. Näitä sattuu useinkin, kun löytääkin sitten sellaisen partnetin jonka kanssa alusta asti osaa kuvitella itsensä tekemässä noita "aikuisten juttuja".
Tältä se kuulostaa. Outoa, ettei suostu yhteiskuvaan someen. Epäilisin jopa, että siellä on joku nainen, jota jän yrittää ja esittää sinkkua tai olevansa juuri eroamassa.
Mulla ja miehellä ei ole yhtieskuvia somessa, onnellisesti ollaan oltu 7 v yhdessä ja niistä 2 kihloissa. Me päätettiin että parisuhde on sen verran yksityinen asia ettei sitä ole tarvetta esitellä.
Kosi sinä miestä. Sano, että pitää vastata kyllä tai ei eikä sitten joskus. Häät viimeistään ensi kesänä. Muuten juttu on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelläsi yhteiskuva kaverinsa facebookissa profiilikuvana tai joskus ollut?
Tuttuni miehestä tulee olo ettei tämä ole ihan täysin hetero. Heillä edelleen pitkän suhteen jälkeen kaikenlaisia "pikku" ongelmia suhteessaan.
Joskus mietin josko eräs mies onkin hänen kumppani myös...Ei profiilikuvana, mutta muuten on kyllä kuvia kavereiden kanssa. Minun kanssani ei suostu laittamaan. Ap
Ehkä suhteenne on hänelle sellainen asia, ettei hän halua jakaa sitä muiden kanssa somessa.
Jätä se sika, ansaitset romanttisen miehen.
Tuo on oikeasti iso asia, jos toinen ei pysty huomioimaan senkään jälkeen, kun asiasta on keskusteltu. Erosin juuri 17 vuoden suhteesta, jossa yritin ajatella että "ei se mitään" vaikka moneen vuoteen mulle tärkeille asioille ei ollu mitään tilaa. Ap, ota omat toiveesi vakavasti.