Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: millä tekniikalla annat suuseksiä naiselle?

Vierailija
16.10.2018 |

Kiinnostaa. Eräässä ketjussa joku sanoi, että p***ua on kiva imeskellä, miksei nuollakin.
Eli kumpaa teet? Mihin kohtaan? Mikä liike, vauhti? Vaihdatko välillä tyyliä? Kerro kaikki! N50+

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään tekniikalla koska vaimo ei halua

Vierailija
2/20 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna millään koska ei halua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sen puoleen antanut minunkaan puolisoni! N50+

Vierailija
4/20 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a...kieli tekee vaihtelevaa liikettä, välillä pyörii ja lipoo kevyesti tai voimalla, välillä työntyy pillun puolelle jne. Klittaa imen mutta melko hellästi. Tehokkainta tuntuu olevan kun klittaa imee ja kielellä pyörittää sitä samaan aikaan.

Vierailija
5/20 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/20 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on osa seksiä. Silittelen ensin pillua, sitten härnään klitorista kielenkärjellä. Alan nuolemisen hitaasti siirtyen siitä klitalle hetkenpäästä otan häppäreistähuulilla kii ja venyttelen niitä ja nuolenta alkaan. Nuolen ensin hitaasti kunnes pillu saa kyytiä, unohtamatta klittaa, sitte nuolenta alkaa kovemmin ottein ja se on määräys. Kun partnerini saa hän huutaa ja sguittaa kasvoilleni. Sitten on vuoroni hän ottaa kaluni, imee ja runkkaa kaluani aivan kun olisi taivaassa, kun tulen hän haluaa spermani rinnoilleen. Ja tää onnea jota kukaan voisi ottaa pois.

Vierailija
7/20 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

make 42 kirjoitti:

Sama täällä. Mielikuvitustekniikalla ainoastaan tai unissani. Nuolisin mielelläni jotain nuolemisen puutteessa olevaa normaalipainoista naista.

Vierailija
8/20 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin suutelemalla mahaa ja reisiä. Sitten pikkuhiljaa huulilla koskettelin tai hiljaa puhalsin pilluun. Sitten käsin hieroin pimpan molemmin puolin ja siinä vaiheessa jo pimppa valui. Ensin nuolaisin varovasti häpyhuulia, ja aina niin että kosteutta/liukkautta oli runsaasti. Sitten vaimon äänistä kuunnellen klitorikselle; välillä imin sitä, välillä häpyhuulia. Usein tässä vaiheessa lakanalle oli valunut jo iso läntti. Sitten otin sormen ja aloin hieroa g-pistettä samalla kun hitaasti pyöritellen nuolin klitorista. Orkku tuli joko runsaasti valuen tai välillä vähän roiskahtaenkin parissa minuutissa.

Nyt sitten vaimo sanoi jotain ettei hommasta niin välitä niin on sitten jäänyt tekemättä. Pari kertaa kysyin että käviskö niin vastaus on että kello liikaa/kestää liian kauan tms. niin eipä sitä sitten enää ole tullut tehtyä. Harmi kyllä kun itse siitä pidin ja nopeasti tehtynä sain orkun hänelle 2-3 minuutissa

Vierailija
9/20 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovalla paineella kielen kärjellä suoraan klitorikseen. Muu ei toimi ja noinkin ottaa melkoisen tovin.

Vierailija
10/20 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sormi-suu-yhdistelmällä ja usealla eri tavalla vaihdelle. Parilla tavalla olen saanut aikaa huuto-orkkuja. Ei ole mitään salaisuuksia ja mielelläni esittelen käytännössäkin ;-).

Tässä bravurit:

1.

Nainen selällään, tyyny pyllyn alla. Kädet puristaa reisiä/pyllyä siten, että ne peukalot ylettyy juuri pillulle. Peukalot sivelee häpyhuulia ja pumppaa niissä verta ylöspäin. Samalla pyörittelen kielellä klittaa, välillälipaisen häpyhhulten välisitä peukuilla veittäen ja sitten orkun hetkellä klitan ja ja sisempien häppäreiden yläpäässä olevaa herkkukohtaa voimakkaasri painaen. Oijoijoijoi!!!!

2.

Nainen selällään, ei tarvi tyynyä, keskari pillussa G-pisteellä. Saman sormen/käden selkäpuoli painaa pillunreinkää anuksen puolella. Toisella kädellä pidän pihtiotteella kiinni pillusta/häpykummusta. Kielellä lipomista ja pyörittelyä improvisoidusti. Ja taas oijoijoijoi!!!!

Tätä ei kysytty, mutta sen jälkeen välittömästi kunnon kurmuutusta kullilla. Vähän tietty epistä, kun nainen saa kahdesti ja itse vaan kerran.

Vierailija
11/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vatsallaan tyyny lantion alla peppu sopivasti pystyssä. Pimppaa ja klittaa nuolemalla samalla kun sormi tai pari pepussa. Lopussa toisen käden pari sormea pimppaan ja kovemmalla paineella imee/nuolee klitorista. Orgasmi herättää napuritkin niin liika usein ei kehdata.

Vierailija
12/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (minulla) oikeestaan kolme variaatiota, kaikki alkavat rintojen, nännien suutelusta, imeskelystä, näykkimisestä ja käsihoitoa toki toiselle. Vaimo usein tulee jo tässä, jolloin suuseksi jää väliin - mutta asiaan:

1) pelkkä suu käytössä, kädet rinnoilla/nänneillä. Kieli keskittyy suuaukolle, ylähuuli klitan ”maastoon”

2) alkuun tuota ykköstä, mutta mukaan yleensä kaksi sormea sisään, g-pistettä hyväilemään, toisen käden jäädessä nännille. Vähän ahdasta yltää klitalle, kun mimmi ei suorasta kontaktista siihen kielellä tai sormin niin välitä

3) ykkösen aikana kieli ui välillä pepulle ja kakkosesta poiketen sormi (yksi vain) pepulle. Ensin ulkopuolelta, mimmi liikkeellään ”imaisee” sen sisään pikkuhiljaa. Suu kuten variaatiossa 1 kuin myös toinen käsi hoitelee rintaa, kuten kakkosessa. Tämä ehkä oma lemppari, peppu sykkii ja puristaa sormea paljon voimakkaammin kuin a-rappu, paljastaen orgasmin ja antaen viitteitä sen voimakkuudesta.

Iltaa odotellen :)

M42

Vierailija
13/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen sillä tekniikalla joka vaikuttaa naiseen toimivan. Joitakin pitää imeä kovaakin että laukeasi ja joitain ei taas saa imeä ollenkaan. Varsinainen bravuurinii on kuitenkin pyllyn nuoleminen

Vierailija
14/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kumartuneena sohvan selkänojan päällä naama istuintyynyihin päin (sohva on siis reilusti irti seinästä), pyllistää niin että koko pimpero näkyy. Siitä takaapäin nuolen sekä pillua että pyllyä. Välillä työnnä kalua sisään ja taas jatkan nuolemista.

Vierailija
15/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama jalkoväliin ja omnomnomnomnomnomnom

Vierailija
16/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolen sillä tekniikalla joka vaikuttaa naiseen toimivan. Joitakin pitää imeä kovaakin että laukeasi ja joitain ei taas saa imeä ollenkaan.

Juuri näin. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa keinoa. Ja se mikä toimi eilen, ei välttämättä ole tänään suosikki. Kun opettelee aistimaan naisen liikkeistä toiveet, ollaan jo jäljillä. Nykyinen kumppani laukeaa helposti parikin kertaa lyhyessä ajassa. Hyvällä tuurilla squirtaakin, joskin yleensä vasta naidessa. Mutta kyllä sieltä selkeät viestit tulee, myös rytmiin. Ei siis koko ajan samalla nopeudella. 

Vierailija
17/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiakuun 69 ja sitten nuolen yhteisestä sopimuksessa pillun ja klitan helläksi. Sitten nain takaapäin tai pöydän reunalla, silloin pääsen jyskyttämään pohjaanasti, ja satsit sisälle. Ei ole koskaan valittanut tekemisyyksiäni, valittanut kyllä seksissä.

Monesti olen miettinyt juuri pillun nuolematta jättäminen, eli pihtikinttu. Myös kalun suuhun ottaminen, no ei ole minun ongelma.

Vierailija
18/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yllättävän vaikea laji ja naiset on erilaisia. Ensimmäisellä kertalla tuntuvat jotenkin jähmettyvän kun tajuavat mitä on tulossa. Suutelen ja näykin rintoja matkalla alakertaan, suutelen vatsaa ja sisäreisiä. Odottelen hetken ja nuolen alhaalta ylöspäin hitaasti leveällä kielellä, ja jatkan samaa liikettä siitä eteenpäin, välillä kielen kärjellä pyörittelen tai sitten imen klitorista. Esileikkinä lähinnä ollut tämä. Joillan toimii sormi pyllyssä joillain ei. Kaikki minun naiset ovat kiihottuneet valtavasti ensimmäisellä kerralla kun olen laittanut heidät kontilleen ja nuollut takaapäin ja lopuksi pyllyä. Joillain tässä asennossa toimii peukalo pimpassa tehden painelevaa liikettä ja joillain ei. Pointti on kuitenkin että aina rauhalliseen tahtiin kaikki paitsi ehkä sitten lopussa naisen vaatimuksesta :-)

Naisten näkemyksiä olisi mukava kuulla. On mukava tuottaa nautintoa. Mikään ei ole nimittäin niin kaunis näky kuin tyydytetty nainen sängyssä :-)

Vierailija
19/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naiset tietävät miten naista nuollaan. Siksi on nautinnollista katsoa lesboilua, olen haaveillut siitä että pääsisin mukaan naimaan kumpaakin koska naiset nuolevat toisiaan, minulle jäsi pelkkä paneminen.

Vierailija
20/20 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain naiset tietävät miten naista nuollaan. Siksi on nautinnollista katsoa lesboilua, olen haaveillut siitä että pääsisin mukaan naimaan kumpaakin koska naiset nuolevat toisiaan, minulle jäsi pelkkä paneminen.

Tuollaista miestä ei taidettaisi kaivata mukaan siihen kimppaan...liian vähäinen olisi antisi.