Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellisena mietin muiden miehiä

Vierailija
16.10.2018 |

Tuntuu, että lähipiirissä kaikkien muiden miehet ovat ihania ja romanttisia. Kosivat, keskustelevat lapsihaaveista, ostavat kukkia/koruja, lisäävät yhteiskuvia someen ym. Mun mieheni 4 vuoden jälkeen ei mitään :( someen ei suostu laittamaan yhteiskuvia...

Minäkin ostelen miehelle romanttisia yllätyksiä, joten kyse ei ole mistään prinsessaunelmasta. Tunnen oloni ihan itsestäänselvyydeksi... Kihloista, kun olen puhunut, niin mörisee jotain... Just kaverin mies kosi romanttisesti 2 vuoden seurustelun jälkeen ja se kirpaisi. Me ollaan oltu yhdessä puolet kauemmin...

Näistä tuntemuksista en edes kehtaa puhua kenellekään... Onko muilla epäromanttisia miehiä?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen kun on edes jonkunlainen mies.

Vierailija
2/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ollaan noin kolmekymppisiä, joten ajankohtaisia tuollaiset lapsihaaveet ym. on :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sulla on se mies. Eipä tää 30 v ikisinkkuilu mitään herkkua ole...

Vierailija
4/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä on, mutta kuulostaa ettei pahin ongelma ole epäromanttisuus, vaan se, välittääkö mies sinusta ollenkaan. Tiedätkö, jakaako hän lapsihaaveesi?

Vierailija
5/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen miehen tarvi kosia (=tavoitella) sua, sä olet jo saatavilla.

Kehitä menoa ja ala tutustua uusiin ihmisiin. Jos ei äijä herää, niin anna mennä....

Vierailija
6/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai siinä on jotakin hyvääkin, kun kerran yhdessä olette?

Vierailija
7/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Miksi olet sen kanssa?

Vierailija
8/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi yhteiskuva kaverinsa facebookissa profiilikuvana tai joskus ollut?

Tuttuni miehestä tulee olo ettei tämä ole ihan täysin hetero. Heillä edelleen pitkän suhteen jälkeen kaikenlaisia "pikku" ongelmia suhteessaan.

Joskus mietin josko eräs mies onkin hänen kumppani myös...

Vierailija
9/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaako tykkäämisensä eri tavalla? Mä en ite perusta kukkapuskista ja yhteiskuvista (yök), mutta jos mies korjaa, puuhaa ja muuten osallistuu, niin romantiikkaa sekin on. Tämä tietenkin riittää vain, jos suhde on muuten kunnossa.

Vierailija
10/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai niitä on, mutta kuulostaa ettei pahin ongelma ole epäromanttisuus, vaan se, välittääkö mies sinusta ollenkaan. Tiedätkö, jakaako hän lapsihaaveesi?

Murahtaa "kyllä sitten joskus". Eli joskus haluaa... Myös naimisiin haluaa joskus...

On meidän suhde siis hyvä ja luotettava, mutta ärsyttää, kun ei mitään romanttisuutta näytä... Ei ole ikinä ostanut ihan muuten vaan kukkia tai jotain mun lempiherkkuja... Ei kuulemma osaa!? Eikä ole oppinut 4 vuoden jälkeenkään!? Ap

Vierailija
11/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi yhteiskuva kaverinsa facebookissa profiilikuvana tai joskus ollut?

Tuttuni miehestä tulee olo ettei tämä ole ihan täysin hetero. Heillä edelleen pitkän suhteen jälkeen kaikenlaisia "pikku" ongelmia suhteessaan.

Joskus mietin josko eräs mies onkin hänen kumppani myös...

Ei profiilikuvana, mutta muuten on kyllä kuvia kavereiden kanssa. Minun kanssani ei suostu laittamaan. Ap

Vierailija
12/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhdessä miehen vai Facebook-profiilin kanssa? Tuntuuko kuitenkin, että hän välittää, vai eikö hän välitä niin, että saisit siitä kivan stoorin?

On elämää ja on some-elämää. Jos some mättää se on sun ongelma, jos elämä, elämää on muutettava, tarvittaessa miestä.

Vierailija
13/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ilkeä kukkakauppoihin lähteä. Luulevat vielä, että olen joku nössö neiti.

Vierailija
14/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoittaako tykkäämisensä eri tavalla? Mä en ite perusta kukkapuskista ja yhteiskuvista (yök), mutta jos mies korjaa, puuhaa ja muuten osallistuu, niin romantiikkaa sekin on. Tämä tietenkin riittää vain, jos suhde on muuten kunnossa.

Juu kyllä hän tuollaista tekee, mutta itse tykkäisin vähän erilaisista jutuista... En mäkään koe, että kun pesen miehen vaatteita, niin se olisi hemmottelua, vaan perus kotityö! Samoin ruuanlaitto. Ap

Vierailija
15/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaihtoon. 

Vierailija
16/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kirjoitti:

Minä en ilkeä kukkakauppoihin lähteä. Luulevat vielä, että olen joku nössö neiti.

Nykyisin kukkia saa ihan niistä ruokakaupoistakin- eikä maksa paljon.

Vierailija
17/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä hän tuollaista tekee, mutta itse tykkäisin vähän erilaisista jutuista... En mäkään koe, että kun pesen miehen vaatteita, niin se olisi hemmottelua, vaan perus kotityö! Samoin ruuanlaitto. Ap

Sun pitää miettiä, että onko mies sun mies, jos mörökölli jättää tunnepuolesi kokonaan huomiotta, niin ehkä kannattaisi ainakin asiasta puhua. Mitkä asiat ovat niitä kynnyskysymyksiä ja paraneeko vaihtamalla?

Vierailija
18/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas toisinpäin. Olen maailman epäromanttisin ihminen jokaisella mahdollisella tavalla, kun mun mies taas haluaisi lirkutella ja lahjoa ja vannoa rakkauttaan joka välissä. Jatkuvasti pitäisi olla keskustelemassa ja vatvomassa jotakin parisuhteemme tilaa, vaikka minusta voitaisi vain olla ja antaa mennä omalla painollaan. Mitään kukkia tai turhaa pokkurointia en voi sietää, enkä kyllä parisuhdestatustakaan halua esille laittaa - mitä se kellekään ulkopuoliselle edes kuuluu?

Teen sitten vain parhaani, että siedän miehen satunnaisia lemmenpurskahduksia ja mies taas koettaa sietää minun kylmyyttäni. Mielestäni meillä kuitenkin menee tosi hyvin, vaikka onkin jouduttu tekemään kompromisseja asioissa.

Vierailija
19/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää miettiä, että onko mies sun mies, jos mörökölli jättää tunnepuolesi kokonaan huomiotta, niin ehkä kannattaisi ainakin asiasta puhua. Mitkä asiat ovat niitä kynnyskysymyksiä ja paraneeko vaihtamalla?

Ja että arvostatko ihan oikeesti tollasia ominaisuuksia vai fantasioitko vaan? Nimittäin ei sellasta ihmistä olekaan, joka täyttäisi kaikki hyvät ominaisuudet. Minun exä ei sitä ymmäränyt, että jos on tunneihminen nii jotkut muut ominaisuudet saattaa olla vaillinaiset. Ei olis pitäny olla mitään heikkouksia.

Vierailija
20/87 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehestäni tuli romanttinen sen jälkeen kun töissä toinen nainen alkoi piirittää. Kummasti olisi halunnut meistä yhteiskuvia esille (minä en suostunut), jopa naimisiin.

Ehkä miehille romanttisuus ei ole niin paljon sisäinen tunne kuin ulkoinen paine tehdä isosti ja näyttää muille.  Voihan se kun kaveripiirissä kihloja tulee, tarttua sinunkin mieheesi?

Lapsiasioista pitäisi jo pystyä puhumaan avoimesti. Sinulla on oikeus tietää miehen haaveet ja jakaa omasi. Tavoitteita pitäisi pystyä tekemään kun on useampi vuosi jo takana.