Mitä sanoja tai sanontoja inhoatte?
"Kaikkee se leipä elättääkin" ja jaxuhali sekä enääN. Hyi ja hyi.
Kommentit (856)
Tiedostaa. Että mua risoo kaikenlainen ”tiedostaminen”. Lopetan heti lukemisen, joku alkaa tiedostamaan asioita.
Intiaanikesä väärinkäytettynä.
Intiaanikesä EI TARKOITA kuumaa kesää, vaan uutta kuumaa/lämmintä kesäistä jaksoa, joka tulee syksyllä viileiden jaksojen alettua.
Ärsyttää kun intiaanikesästä puhutaan, kun kesällä on kuuma. Ei, ei ja ei!
Kun ostetaan esim. vaatteita netistä niin puhutaan niiden "kotiuttamisesta". Siis mitvit?!? Pesäpallossa kotiutetaan kolmospesällä oleva, shoppailu on shoppailua netissäkin.
Oikeesti, aikuisten oikeesti, isosti, niinku, oomaikaat, (siis suomeksi) juurikin niin, ym näitä riittää ja sitten tuo murkkujen kehonkieli ja tukan lääppiminen ja heiluttelu.
”Ei mulla oo aikaa ” ja sanotaan mitä ei tarkoiteta
Kuis panee, sotanorsu, iinä ja iinä, paskanakki
Vierailija kirjoitti:
Haastava. Eiks nyt v...u mikään saa enää olla VAIKEAA?? Se sana on ainakin työympäristössä täysin kielletty. Haastavaa on!
Luulin olevani ainoa jota tämä ärsyttää.
ARGH!!
Kun ei osata lausua sanaa sushi. Vertaa shusi.
"Otan kopin tästä"
"Heitän pallon Lissulle"
Ehdottomasti maailmankaikkeuden hirveintä palaverijargonia.
Masuasukki, rakkauspakkaus, eskaloituminen, juurikin niin, miten meni niinku omasta mielestä, otatko kopin tästä, salirotta, elämä on, kiitollinensiunattuonnellinen, mä niin nautin, todellakin, evvk, note to self, pikkuprinsessa/prinssi, maalittaa, elämä on laiffii, voimaannuttava, joogailla, sinappikone, bae, karvainen vauva ja AKTIIVIMALLI.
Ei mulla muuta (myös tämä!)
Vierailija kirjoitti:
Kevyet mullat
Tää perustuu antiikin latinan sanontaan, jossa kevyitä multia toivotetaan siksi, jotta sielu pääsisi ylös haudasta, "takaisin" kuolemanjälkeiseen elämään, lähinnä ortodoksisessa uskonnossa.
Sma kirjoitti:
Kun ei osata lausua sanaa sushi. Vertaa shusi.
Sekä EKSPRESSO ja INFULENSSA.
Ah, ärsytyskäyrä heti huipussaan 😄.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostetaan esim. vaatteita netistä niin puhutaan niiden "kotiuttamisesta". Siis mitvit?!? Pesäpallossa kotiutetaan kolmospesällä oleva, shoppailu on shoppailua netissäkin.
Myös tavallisesta kaupasta voi kotiuttaa uuden rakkausasian, nimittäin tän hemppiksen turvaneuleen...
Hyi oksu (myös ällölistalle kuuluva)!
Koiru
Koiruli
Koiruus
"Ostin koiruudelle uuden lelun."
Tavan.
Se on semmoinen tavan tallaaja.
Mistä helkkarista tämä on lähtenyt? "Tapa" - "tavan". Miten kukaan saa väännettyä "tavallinen" - 'tavan"?
Onko kyseessä samat tyypit, jotka huutelevat "ettekste tiedä ketä mä oon"?
Vierailija kirjoitti:
Tavan.
Se on semmoinen tavan tallaaja.
Mistä helkkarista tämä on lähtenyt? "Tapa" - "tavan". Miten kukaan saa väännettyä "tavallinen" - 'tavan"?
Onko kyseessä samat tyypit, jotka huutelevat "ettekste tiedä ketä mä oon"?
Napattu itämurteista.
Seiska käyttää määritelmää povipommi jokaisesta silikonit hankkineesta naisesta.
Kaikki asunnot joissa asuu mies ja nainen ovat lemmenpesiä.
Erittäin kuvaava.