Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö YHTÄKÄÄN naista joka sietää hiljaisuutta eikä vaadi jatkuvaa "keskustelua"?

Vierailija
15.10.2018 |

Huomautan ettei tässä tarkoiteta mitään ääri-introverttia hissukkaa, vaan normaalia itsetietoista naista, jota ei ahdista hiljaisuus ja se, ettei koko ajan ole jotain taustalässytystä "keskusteluksi" naamioituna. Löytyykö sellaisia ollenkaan, vai onko täysin myyttinen hahmo?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy.

Vierailija
2/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulllee olla hyvä paineensietookyky sekä hyvä stressiinsietokyky.

Vierailija
4/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, mutta mä olen kyllä varattu.

Vierailija
5/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hiljaisuudesta ja rauhallisista miehistä, mutta toki haluan olla että mies omaa ajatuksia enemmän kuin muutaman murahduksen verran. Keskustelutaidot ovat tärkeitä yhdessä viihtymisen kannalta.

Vierailija
6/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella miehen kanssa joka ei osaa olla hiljaa. Jatkuva turha juttelu on väsyttävää ja ahdistavaa.

Vierailija
7/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep!

Vierailija
8/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä. Ekstrovertti-mieheni ilmoitti 15 vuoden jälkeen että olen liian tylsä. Liian usein siis kävi niin, että hoidettuani ekstrovertit lapset ja tehtyäni pitkän työpäivän (ihmisten parissa, tottakai) halusin usein iltaisin katsella leffoja enkä "keskustella". Sinänsä ymmärrän häntä, joten menen varmaan tuonne hissukka-introvertin puolelle jo.

Vierailija
9/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihmisestä, kenen kanssa pystyy olemaan vaan hiljaa. Parisuhteessa on kai ihan luontevaakin, ettei tarvitse koko ajan jotain selostaa.

Vierailija
10/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Tosin vastapuolen pitää sitten kanssa sietää sitä, että vetäydyn sinne yksinäisyyteen ja hiljaisuuteen säännöllisesti ja pitkiksi ajoiksi.

Vierailija
11/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminä!! Varattu jo pitkään, mutta ah, hiljaisuus ja hiljaiset hetket.

Vierailija
12/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Etenkin helliessä turha lässytys on todellakin just turhaa lässytystä. Vois olla ihan hiljaa vaan ja hipsutella.

Muutenkin hiljaisuus on mulle harvoin kiusallinen.

Vierailija
13/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ihmisestä joka koko ajan puhua pulputtaa. 

Vierailija
14/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy mutta löysin hänet ensin

Vierailija
15/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Mieskin on hiljainen. Lapset ei..

Vierailija
16/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kai just tuollainen lässyttäjä, mutta minusta on mukavaa jutella. Just tänään puhuttiin koko päivällinen ja pitkään sen jälkeen antiikin Roomasta.

Vierailija
17/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Mieskin on hiljainen. Lapset ei..

Meille kävi samoin. Se grammarineulalla rokotettu, yltiösosiaalinen lapsi on nyt muuttamassa kotoa. En olisi kestänyt enempää kuin yhden.

Vierailija
18/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ex mies joka tauotta höpisi pakkomielteenomaisesti harrastuksestaan vs työstään. Ai että kävi hermoille. Ja yhtä paasausta. Ahhh hiljaisuus. Ja kunnolliset fiksut miehet, joilla on tunneälyä sekä tilaa Muidenkin ajatuksille! Ja hiljaisuudelle!!!

Vierailija
19/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tasapuolisuuuu7uus! Niin tärkeää haloo! Ei jaksa jatkuvaa höpöttävää öijää joka ei ymmärrä kuin omista parista aiheesta.. Ja toki prnosta. Kaikki naiset on hwria asenteella.

Vierailija
20/33 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu löytyy. Ja muutettiin erilleen miehen kanssa koska tarvitsen rauhaa ja hiljaisuutta. Olis pitänyt muuttaa erilleen jo aikoja sitten, suhde voi paljon paremmin kun ei tartte kattella ja varsinkaan kuunnella toista joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi