Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: miten löytää sopiva kumppani?

Vierailija
15.10.2018 |

Mennään suoraan asiaan. Naiset ovat alkaneet kiinnostumaan (vihdoinkin), mutta olen ikäväkseni huomannut ettei sopivuus määritä kovinkaan hyvin millaiset naiset kiinnostuvat.

Ap itse:
- pian 40v
- lyhyt ja hoikka
- liikunnallinen
- työssäkäyvä, tavallinen ammatti
- harrastaa vaeltamista, seikkailemista, filosofiaa ja joogaa

Ap:sta kiinnostuneet:
- 26-38v
- lyhyt, omenavartaloinen ja ylipainoinen (pl. yksi pitkä, omenavartaloinen ja ylipainoinen). "Tasohierarkia" on tässä huvittavan selvä
- ei liikunnallinen
- odottaa mieheltä aloitteellisuutta
- taustalla seukkailut hauskojen mutta petollisten tyyppien kanssa, nyt haussa luotettavampi Äijä tasaiseen ja arkiseen suhteeseen
- ei harrastuksia, tai kodin laittaminen ja ruuanlaitto

Ap:ta kiinnostaisi:
- 26-50v
- suurin piirtein normaalipainoinen. Jos on pakko valita niin eniten miellyttää pitkät naiset, joko hoikat tai amatsonimaiset, mutta tällä ei ole suuremmin väliä
- liikunnallinen, mutta ei pyllykuvia räpsivä instafitnessbimbo (sori)
- itsekin aloitteellinen
- tykkäisi lähteä vaelluksille, tutkimaan hylättyjä paikkoja, jne
- kiinnostunut muustakin kuin arjen asioista

Joo, ymmärrän. Lyhyt ja hitelä, ei isot tulot -> laske rimaa. En aio laskea jos se tarkoittaa epäsopivaa kumppania ja nikkaroivan Äijän roolin vetämistä.

Mitä olisi tehtävissä? Pitääkö laittaa pystyyn mediaseksikäs IT-firma ja kiivetä Mt. Everestille? Jotain muuta?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä paina sydäntä purjeveneessä ilman paitaa keikkuvalle salkunhoitajalle. Tai vuorikiipeilijälle tms. seikkailijalle enkä myöskään valokuvamallin näköisille komistuksille, enkä toisaalta tupakka suussa ja oluttölkki kourassa äkäisenä tuijottavalle.

Jotain sympaattista ja kiinnostavaa pitää olla, eikä se ole yhtä kuin tilipussi tai ”jännittävät” harrastukset.

T. Normaalipainoinen, liikunnallinen, nätti akateeminen nainen +40 v.

Vierailija
42/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n listaamat ominaisuudet ovat halutumpia naisissa kuin miehissä.

- liikunnallinen, hoikka

- tykkää seikkailla, mutta ei luksustyyliin

- ei vaadi kumppanilta suorittamista korkeamman elintason eteen

= unelmanainen.

Kolme vaihtoehtoa.

1. Pitää olla todella komea, hauska ja karismaattinen (/menestynyt)...tai ainakin jotain näistä. Mieluusti sellainen mies joka ottaa tilanteen haltuun retkillä ja vie. Nainen ei välttämättä ole mitään näistä. Jos on, vaatimustaso on pilvissä.

2. Pitää hyväksyä rooli käytännöllisenä kumppanina. Opettele nikaroimaan. Ole ahkera. Opettele tykkäämään arjesta ja lähetyssaarnaajasta kerran viikossa.

3. Jää väliinputoajaksi, opettele elämään sinkkuna.

En ymmärrä kohtaa kaksi. Miten nainen ei ole mitään noista (komea, hauska, karismaattinen, menestynyt, määrätietoinen) tai vaatimustaso on pilvissä? Tiedän useampia tuollaisia naisia kuin miehiä, eikä niiden vaatimukset nyt niin kummoiset ole.

On sanotut vaatimukset ja todelliset vaatimukset.

Yleensä sanotut vaatimukset on syvällisyyteen ja luotettavuuteen liittyviä. Ne mitkä jätetään sanomatta on pinnallisia, tai niputettu Kemiasateenvarjon alle.

Nämä sanotut vaatimukset on sitten jotain muuta kuin se, mikä konkretisoituu kumppanin muodossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n listaamat ominaisuudet ovat halutumpia naisissa kuin miehissä.

- liikunnallinen, hoikka

- tykkää seikkailla, mutta ei luksustyyliin

- ei vaadi kumppanilta suorittamista korkeamman elintason eteen

= unelmanainen.

Kolme vaihtoehtoa.

1. Pitää olla todella komea, hauska ja karismaattinen (/menestynyt)...tai ainakin jotain näistä. Mieluusti sellainen mies joka ottaa tilanteen haltuun retkillä ja vie. Nainen ei välttämättä ole mitään näistä. Jos on, vaatimustaso on pilvissä.

2. Pitää hyväksyä rooli käytännöllisenä kumppanina. Opettele nikaroimaan. Ole ahkera. Opettele tykkäämään arjesta ja lähetyssaarnaajasta kerran viikossa.

3. Jää väliinputoajaksi, opettele elämään sinkkuna.

En ymmärrä kohtaa kaksi. Miten nainen ei ole mitään noista (komea, hauska, karismaattinen, menestynyt, määrätietoinen) tai vaatimustaso on pilvissä? Tiedän useampia tuollaisia naisia kuin miehiä, eikä niiden vaatimukset nyt niin kummoiset ole.

On sanotut vaatimukset ja todelliset vaatimukset.

Yleensä sanotut vaatimukset on syvällisyyteen ja luotettavuuteen liittyviä. Ne mitkä jätetään sanomatta on pinnallisia, tai niputettu Kemiasateenvarjon alle.

Nämä sanotut vaatimukset on sitten jotain muuta kuin se, mikä konkretisoituu kumppanin muodossa?

Ei kun todelliset vaatimukset, tarkoitin. Prkl kun ei saa muokata.

Vierailija
44/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pian 40v

- lyhyt ja hoikka

- liikunnallinen

= kuulostat passiivis-aggressiiviselta l.tkittelijalta, pahimmat psykopaatit on aina näitä k.lttimiehiä!!!1

- pian 40v

- pitkä ja raamikas nallekarhu

- joskus nuorempana liikunnallinen

= kuulostat ihanan tavalliselta, turvalliselta mieheltä jossa on myös seikkailullisia piirteitä. Sydän!!! >3

Neuvoni ap:lle

a) hanki rahaa ja statusta

B) unohda pariutuminen

Vierailija
45/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika kovat vaatimukset. Onko se oikeasti ihan välttämätöntä, että nainenkin harrastaa vaellusta tai jotain seikkailemista? Noissa vaelluksen yms. luontoseikkailun harrastajissa on varmaan enintään yksi nainen jotain viittä miestä kohti, joten hoikka ja aloitteellinen nainen, joka haluaa kumppanikseen samoja asioita harrastavan miehen, löytää sellaisen varmasti alta aikayksikön.

Vierailija
46/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen opiskellut yliopistossa, mutta tutkintoa en koskaan tehnyt. Nykyään olen menestyvä yrittäjä, joten naisia ei kiinnosta koulutustaustani niin paljoa, kun kädessä on kuitenkin kultainen Rolex ja pukeudun muutenkin kalliisiin merkkivaatteisiin. Raha (ostovoima) näköjään viehättää suuresti naisia. Tietenkään ei haittaa, että olen myös atleettinen ja muutenkin hyvän näköinen.

Huvittaa, kun välillä lihavat tai lyhyet (<165cm) tulevat tekemään aloitetta ja joudun sanomaan suoraan, että pelataan vähän eri sarjassa. :D

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
47/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö suunnistusseurasta liikunnallinen ja luonnossa kulkeva nainen?

Vierailija
48/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on aika kovat vaatimukset. Onko se oikeasti ihan välttämätöntä, että nainenkin harrastaa vaellusta tai jotain seikkailemista? Noissa vaelluksen yms. luontoseikkailun harrastajissa on varmaan enintään yksi nainen jotain viittä miestä kohti, joten hoikka ja aloitteellinen nainen, joka haluaa kumppanikseen samoja asioita harrastavan miehen, löytää sellaisen varmasti alta aikayksikön.

Kunpa asia olisikin noin.

Tosiasiassa, ainakin täällä pk-seudulla, naiset ovat vähintään yhtä innokkaita pyörimään perämetsissä reput selässä.

Jouduin kerran työpaikan kautta Nuuksioon retkelle, ja siellä oli enemmän tuon ikäisiä naisia kuin puita.

Vierailija
49/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö suunnistusseurasta liikunnallinen ja luonnossa kulkeva nainen?

Johan ap selitti että liikunnallisia ja luonnossa kulkevia naisia löytyy, he eivät vain kiinnostu ap:sta.

Ap:n pitäisi löytää liikunnallinen ja luonnossa kulkeva, mutta reippaasti ylipainoinen ja keskivartalolihava nainen.

Vierailija
50/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v nainen, töissä, ihan nätti ja pitkä (178cm), mutten kovin liikunnallinen. En kuitenkaan ole läski ja tykkään kävelyistä luonnossa. Mies seuraksi luontoon olisi ihan parasta.

Olen avarakatseinen ja tutustun myös vanhempiin miehiin. En todellakaan havittele selkeästi itseäni ylempitasoista. Nyt on kuitenkin tullut tunne, että luovutan kun oon tavannut vain friikkejä perv*ja. Yksikin 44v mies kehui muotojani ja perään ilmoitti haluavansa istua peppuni päällä ja aikovansa riisua mut ekoilla treffeillä. Mitä helvettiä, ihan tosi?

Onko kaikki normaalit miehet varattuja, vai olenko joku friikkimagneetti?

Vierailija
51/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 25v nainen, töissä, ihan nätti ja pitkä (178cm), mutten kovin liikunnallinen. En kuitenkaan ole läski ja tykkään kävelyistä luonnossa. Mies seuraksi luontoon olisi ihan parasta.

Olen avarakatseinen ja tutustun myös vanhempiin miehiin. En todellakaan havittele selkeästi itseäni ylempitasoista. Nyt on kuitenkin tullut tunne, että luovutan kun oon tavannut vain friikkejä perv*ja. Yksikin 44v mies kehui muotojani ja perään ilmoitti haluavansa istua peppuni päällä ja aikovansa riisua mut ekoilla treffeillä. Mitä helvettiä, ihan tosi?

Ehkä kannattaa kokeilla lähestyä miehiä muuallakin kuin fe.tissipalstoilla

Vierailija
52/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät.

Jospa pervot ovat muita rohkeampia lähestymään? Nuorempia naisia havittelevia vanhempia miehiä mollataan niin paljon että juuri ne mukavammat luovuttavat suosiolla.

Tuskin itsekään lähestyisin ikäistäsi naista, vaikka edelliset minua lähestyneet naiset olivat 26v ja 27v. En kuitenkaan halua aiheuttaa traumoja kenellekään :D

t. M/41v

Vierailija
53/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tämän miehen Helsingin kadulla, keskustassa.

Vierailija
54/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen opiskellut yliopistossa, mutta tutkintoa en koskaan tehnyt. Nykyään olen menestyvä yrittäjä, joten naisia ei kiinnosta koulutustaustani niin paljoa, kun kädessä on kuitenkin kultainen Rolex ja pukeudun muutenkin kalliisiin merkkivaatteisiin. Raha (ostovoima) näköjään viehättää suuresti naisia. Tietenkään ei haittaa, että olen myös atleettinen ja muutenkin hyvän näköinen.

Huvittaa, kun välillä lihavat tai lyhyet (<165cm) tulevat tekemään aloitetta ja joudun sanomaan suoraan, että pelataan vähän eri sarjassa. :D

Itse asiassa se ei ole raha vaan menestys ja yhteiskunnallinen asema, joka saa naisten pöksyt kastumaan. Satoja tuhansia vuosia parhaat lähtöasemat ja geenit jälkeläisilleen ovat saaneet ne naiset, jotka kuolanneet noiden perään, jo paljon ennen rahan keksimistä. Siksi evoluutio on muokannut naisen seksuaalisuuden valikoivaksi ja menestyskeskeiseksi. Lassukat herättävät vain pilkkaa ja aggressiota, jonka evolutiivien tarkoitus on estää raskautuminen heikkotasoiselle miehelle.

Vierailija
55/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät.

Jospa pervot ovat muita rohkeampia lähestymään? Nuorempia naisia havittelevia vanhempia miehiä mollataan niin paljon että juuri ne mukavammat luovuttavat suosiolla.

Tuskin itsekään lähestyisin ikäistäsi naista, vaikka edelliset minua lähestyneet naiset olivat 26v ja 27v. En kuitenkaan halua aiheuttaa traumoja kenellekään :D

t. M/41v

Juuri tänään sivusilmällä tiirailin sellaista noin 40v oikein mukavannäköistä miestä. Oli ihanan isällinen, kiltin näköinen, mutta seksikäs. Olen vaan liian ujo ja itsekriittinen tehdäkseni aloitetta.

N24

Vierailija
56/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät.

t. M/41v

Juuri tänään sivusilmällä tiirailin sellaista noin 40v oikein mukavannäköistä miestä. Oli ihanan isällinen, kiltin näköinen, mutta seksikäs. Olen vaan liian ujo ja itsekriittinen tehdäkseni aloitetta.

N24

Niin ja tämän miehen näin siis ruokakaupassa..

N24

Vierailija
57/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin olemassa sellaisia naisia joille miehen koulutuksella on enemmän merkitystä kuin missä ammatissa mies toimii? 

Tietysti on, sehän riippuu ihan siitä, mitä pääomaa yksilö painottaa. Esimerkiksi itselleni kulttuurinen pääoma merkitsee enemmän kuin mikään muu. Aivan sama, vaikka olisi rutiköyhä tai töissä jossain Alepan kassalla, kunhan osaa keskustella mun kanssa mun aiheista. Niin kuin OIKEASTI.

Kaikki aivan varmasti uskovat tuon! Aivan varmasti!

Vierailija
58/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvioin naisen sopivuutta kumppanikseni yhdellä yksinkertaisella kysymyksellä itselleni: Miltä tuntuisi nousta selkään?

Tämä toimii sekä livenä että Tinderissä.

Vierailija
59/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tämän miehen Helsingin kadulla, keskustassa.

Kokeile ensi kerralla parempaa paikkaa esim. yliopiston kirjastoa. Kadulla heiluu vaikka minkälaista pipipäätä

Vierailija
60/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin olemassa sellaisia naisia joille miehen koulutuksella on enemmän merkitystä kuin missä ammatissa mies toimii? 

Tietysti on, sehän riippuu ihan siitä, mitä pääomaa yksilö painottaa. Esimerkiksi itselleni kulttuurinen pääoma merkitsee enemmän kuin mikään muu. Aivan sama, vaikka olisi rutiköyhä tai töissä jossain Alepan kassalla, kunhan osaa keskustella mun kanssa mun aiheista. Niin kuin OIKEASTI.

Kaikki aivan varmasti uskovat tuon! Aivan varmasti!

En ole lainaamasi, mutta miksei uskoisi? Nuorempana suurin osa meistä on seurustellut persaukisen ihmisen kanssa. Miksi se olisi nyt ongelma, mutta silloin ei? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä