Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: miten löytää sopiva kumppani?

Vierailija
15.10.2018 |

Mennään suoraan asiaan. Naiset ovat alkaneet kiinnostumaan (vihdoinkin), mutta olen ikäväkseni huomannut ettei sopivuus määritä kovinkaan hyvin millaiset naiset kiinnostuvat.

Ap itse:
- pian 40v
- lyhyt ja hoikka
- liikunnallinen
- työssäkäyvä, tavallinen ammatti
- harrastaa vaeltamista, seikkailemista, filosofiaa ja joogaa

Ap:sta kiinnostuneet:
- 26-38v
- lyhyt, omenavartaloinen ja ylipainoinen (pl. yksi pitkä, omenavartaloinen ja ylipainoinen). "Tasohierarkia" on tässä huvittavan selvä
- ei liikunnallinen
- odottaa mieheltä aloitteellisuutta
- taustalla seukkailut hauskojen mutta petollisten tyyppien kanssa, nyt haussa luotettavampi Äijä tasaiseen ja arkiseen suhteeseen
- ei harrastuksia, tai kodin laittaminen ja ruuanlaitto

Ap:ta kiinnostaisi:
- 26-50v
- suurin piirtein normaalipainoinen. Jos on pakko valita niin eniten miellyttää pitkät naiset, joko hoikat tai amatsonimaiset, mutta tällä ei ole suuremmin väliä
- liikunnallinen, mutta ei pyllykuvia räpsivä instafitnessbimbo (sori)
- itsekin aloitteellinen
- tykkäisi lähteä vaelluksille, tutkimaan hylättyjä paikkoja, jne
- kiinnostunut muustakin kuin arjen asioista

Joo, ymmärrän. Lyhyt ja hitelä, ei isot tulot -> laske rimaa. En aio laskea jos se tarkoittaa epäsopivaa kumppania ja nikkaroivan Äijän roolin vetämistä.

Mitä olisi tehtävissä? Pitääkö laittaa pystyyn mediaseksikäs IT-firma ja kiivetä Mt. Everestille? Jotain muuta?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki karsimaa, helpommin sanottu kuin tehty tietenkin.[/quot

karismaa*

Vierailija
22/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aina ollut kriteereinä pelkästään:

- Työssäkäyvä tai opiskelemassa ammattiin

- Talous kunnossa

- Tullaan toimeen ja tykkää eläimistä. 

Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut minkä pituinen joku on tai niin hirveästi heidän tulos, kunhan kykenevät hoitamaan oman talouden ja vähän säästämään. 

Itse jostain syystä vedän puoleeni miehiä, joilla aina niitä velkoja ties kuinka paljon. Kuvittelevatko he, että minä suostuisin niitä maksamaan pois jos saavat minut "nalkkiin"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tykkään vaeltamisesta ja varsnkin hylättyjen paikkojen tutkimisesta :D 

Olen vieläpä amazoni. 

Vierailija
24/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen opiskellut yliopistossa, mutta tutkintoa en koskaan tehnyt. Nykyään olen menestyvä yrittäjä, joten naisia ei kiinnosta koulutustaustani niin paljoa, kun kädessä on kuitenkin kultainen Rolex ja pukeudun muutenkin kalliisiin merkkivaatteisiin. Raha (ostovoima) näköjään viehättää suuresti naisia. Tietenkään ei haittaa, että olen myös atleettinen ja muutenkin hyvän näköinen.

Huvittaa, kun välillä lihavat tai lyhyet (<165cm) tulevat tekemään aloitetta ja joudun sanomaan suoraan, että pelataan vähän eri sarjassa. :D

Kuinka te miehet kuvittelette kaikkien naisten olevan kiinnostuneita kelloista, etenkin miesten rannekelloista?

Vierailija
25/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytännön asioiden hallitseminen(esim nikkarointi, jos on kätevä käsistään) poissulje syvällisiä älykkäitä keskusteluja, mitä ikinä niillä tarkoitetaankaan.

Vierailija
26/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen opiskellut yliopistossa, mutta tutkintoa en koskaan tehnyt. Nykyään olen menestyvä yrittäjä, joten naisia ei kiinnosta koulutustaustani niin paljoa, kun kädessä on kuitenkin kultainen Rolex ja pukeudun muutenkin kalliisiin merkkivaatteisiin. Raha (ostovoima) näköjään viehättää suuresti naisia. Tietenkään ei haittaa, että olen myös atleettinen ja muutenkin hyvän näköinen.

Huvittaa, kun välillä lihavat tai lyhyet (<165cm) tulevat tekemään aloitetta ja joudun sanomaan suoraan, että pelataan vähän eri sarjassa. :D

Kuinka te miehet kuvittelette kaikkien naisten olevan kiinnostuneita kelloista, etenkin miesten rannekelloista?

Niinpä. Ja se on tuo stereotyyppinen "kultainen rolex". Kuunlostaa siltä, että tuo henkilö on trolli eikä edes tiedä mitään miesten muodista tai kalliista merkeistä. 

Vierailija
27/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamasi naiset eivät ole kiinnostuneita kaltaisestasi miehestä. Joko muutat itseäsi jolloin et ole enää sinä, tyydyt siihen mitä on tarjolla tai sitten vaellat itseksesi.

Vierailija
28/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanne on aika tyypillinen.

Sopivia naisia löytyisi, ja heidän kanssaan tullaan hyvin juttuun.

Mutta "Se Jokin" puuttuu.

Väitän että "Se Jokin" on yksi näistä kolmesta asiasta:

- ulkonäkö (nainen kokee ettet ole geneettisesti samalla tasolla)

- raha ja status (erityisesti jos kyseessä on uranainen)

- seksuaalinen dominanssi (olet liian ujo)

Vierailija
29/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että vain ylipainoiset ovat kiinnostuneita ap:stä? No on kyllä vaikea uskoa! Mikä sinussa vetäisi puoleensa lihavia? Outo tarina.

Vierailija
30/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että vain ylipainoiset ovat kiinnostuneita ap:stä? No on kyllä vaikea uskoa! Mikä sinussa vetäisi puoleensa lihavia? Outo tarina.

Mitä outoa tuossa on?

Sama tilanne on minullakin, ylipainoisia pullantuoksuisia naisia kyllä saisin. Mutta kaltaiseni liikunnalliset naiset ovat kiven alla.

Liikunnallisuus -> parempi kroppa -> isompi suosio -> varaa valita -> pidemmät ja menestyneemmät urokset kiinnostavat.

Kuten kaiset itse sanoivat, liikunnallisuus ja hoikkuus eivät ole naiselle yhtä isoja juttuja kuin miehelle. Miehessä kiinnostaa enemmän geenit ja status.

Vierailija
31/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n listaamat ominaisuudet ovat halutumpia naisissa kuin miehissä.

- liikunnallinen, hoikka

- tykkää seikkailla, mutta ei luksustyyliin

- ei vaadi kumppanilta suorittamista korkeamman elintason eteen

= unelmanainen.

Kolme vaihtoehtoa.

1. Pitää olla todella komea, hauska ja karismaattinen (/menestynyt)...tai ainakin jotain näistä. Mieluusti sellainen mies joka ottaa tilanteen haltuun retkillä ja vie. Nainen ei välttämättä ole mitään näistä. Jos on, vaatimustaso on pilvissä.

2. Pitää hyväksyä rooli käytännöllisenä kumppanina. Opettele nikaroimaan. Ole ahkera. Opettele tykkäämään arjesta ja lähetyssaarnaajasta kerran viikossa.

3. Jää väliinputoajaksi, opettele elämään sinkkuna.

Vierailija
32/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä outoa tuossa on?

Sama tilanne on minullakin, ylipainoisia pullantuoksuisia naisia kyllä saisin. Mutta kaltaiseni liikunnalliset naiset ovat kiven alla.

Liikunnallisuus -> parempi kroppa -> isompi suosio -> varaa valita -> pidemmät ja menestyneemmät urokset kiinnostavat.

Kuten kaiset itse sanoivat, liikunnallisuus ja hoikkuus eivät ole naiselle yhtä isoja juttuja kuin miehelle. Miehessä kiinnostaa enemmän geenit ja status.

No jaa. Liikunnallisena, hoikkana naisena kokemukseni on se, että minun kanssani miehet haluavat lähinnä pettää niitä ylipainoisia, pullantuoksuisia, haluttomia vaimojaan.

En lähde siihen. Huomaan että miehet suhtautuvat minuun usein hyvin pinnallisesti, kun taas oikeasti olen ja kaipaan ihan muuta. Enkä edes pukeudu mitenkään provosoivasti.

Vierailija
33/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja se on tuo stereotyyppinen "kultainen rolex". Kuunlostaa siltä, että tuo henkilö on trolli eikä edes tiedä mitään miesten muodista tai kalliista merkeistä. 

Minulla on kolme erilaista Rolexia, muttei yhtään täyskultaista (vielä). No en minä mitään superkalliita merkkejä käytä, mutta esim. LV:llä on jotain kivoja aksessoreita ja Guccilla. Tietty herrasmieheltä löytyy myös Burberryn klassikkovaatteita. :)

Vierailija
34/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin olemassa sellaisia naisia joille miehen koulutuksella on enemmän merkitystä kuin missä ammatissa mies toimii? 

Miksei olisi? Koulutus muokkaa ihmistä paljon enemmän kuin itse työssä toimiminen

Vierailija
35/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- liikunnallinen, hoikka

= unelmanainen.

Kolme vaihtoehtoa.

1. Pitää olla todella komea, hauska ja karismaattinen (/menestynyt)...tai ainakin jotain näistä. Mieluusti sellainen mies joka ottaa tilanteen haltuun retkillä ja vie. Nainen ei välttämättä ole mitään näistä. Jos on, vaatimustaso on pilvissä.

2. Pitää hyväksyä rooli käytännöllisenä kumppanina. Opettele nikaroimaan. Ole ahkera. Opettele tykkäämään arjesta ja lähetyssaarnaajasta kerran viikossa.

En ymmärrä kohtaa kaksi. Miten nainen ei ole mitään noista (komea, hauska, karismaattinen, menestynyt, määrätietoinen) tai vaatimustaso on pilvissä? Tiedän useampia tuollaisia naisia kuin miehiä, eikä niiden vaatimukset nyt niin kummoiset ole.

Vierailija
36/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin olemassa sellaisia naisia joille miehen koulutuksella on enemmän merkitystä kuin missä ammatissa mies toimii? 

Tietysti on, sehän riippuu ihan siitä, mitä pääomaa yksilö painottaa. Esimerkiksi itselleni kulttuurinen pääoma merkitsee enemmän kuin mikään muu. Aivan sama, vaikka olisi rutiköyhä tai töissä jossain Alepan kassalla, kunhan osaa keskustella mun kanssa mun aiheista. Niin kuin OIKEASTI.

Vierailija
37/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä:

-Mies

-41v. 

-191 cm

-Hieman ylipainoa, paljon rotevuutta ("biker" -tyyppi)

-Älykäs ja kirjaviisas introvertti

-Epäkäytännöllinen poropeukalo ja ei-keittiöihminen

Unelmissani:

-Nainen (saa olla yh)

-25-42 v.

-LYHYT. alle 160 cm. 

-Pyöreä tai pikkuisen pullea, ei kuitenkaan nk. lihava lyllerö 

-EI lyhyttä poikatukkaa

-Fiksu antipersu

Ei tunnu mahdottomilta spekseiltä mutta silti: ei helvetti, ei löydy. Pari naista on sanonut, että olen liian pitkä. Yksi jopa harmitteli että muuten olin täydellinen, mutta pituutta olis saanut olla max 175 cm. 

Vierailija
38/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä:

-Mies

-41v. 

-191 cm

-Hieman ylipainoa, paljon rotevuutta ("biker" -tyyppi)

-Älykäs ja kirjaviisas introvertti

-Epäkäytännöllinen poropeukalo ja ei-keittiöihminen

Unelmissani:

-Nainen (saa olla yh)

-25-42 v.

-LYHYT. alle 160 cm. 

-Pyöreä tai pikkuisen pullea, ei kuitenkaan nk. lihava lyllerö 

-EI lyhyttä poikatukkaa

-Fiksu antipersu

Ei tunnu mahdottomilta spekseiltä mutta silti: ei helvetti, ei löydy. Pari naista on sanonut, että olen liian pitkä. Yksi jopa harmitteli että muuten olin täydellinen, mutta pituutta olis saanut olla max 175 cm. 

Antipersu 😂 Ihan loistava termi, kiitos! 😊

Vierailija
39/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme erilaista Rolexia, muttei yhtään täyskultaista (vielä). No en minä mitään superkalliita merkkejä käytä, mutta esim. LV:llä on jotain kivoja aksessoreita ja Guccilla. Tietty herrasmieheltä löytyy myös Burberryn klassikkovaatteita. :)

Mitä sä vielä täällä teet? Tiedät kyllä missä olisit kovaa valuttaa, mutta et halua varata lentoja kyseiseen maahan -.-

Vierailija
40/82 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- liikunnallinen, hoikka

= unelmanainen.

Kolme vaihtoehtoa.

En ymmärrä kohtaa kaksi. Miten nainen ei ole mitään noista (komea, hauska, karismaattinen, menestynyt, määrätietoinen) tai vaatimustaso on pilvissä? Tiedän useampia tuollaisia naisia kuin miehiä, eikä niiden vaatimukset nyt niin kummoiset ole.

On sanotut vaatimukset ja todelliset vaatimukset.

Yleensä sanotut vaatimukset on syvällisyyteen ja luotettavuuteen liittyviä. Ne mitkä jätetään sanomatta on pinnallisia, tai niputettu Kemiasateenvarjon alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän