Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän on nykyään Nita Salovaara, Marianne Åsttöm ja Tii Heilimo?

Vierailija
15.10.2018 |

Olivat upeita kaunottaria, Salovaaran suku omisti Mic Macin. Niin ja pitkä blondi Susanna V...jtn? Muistan Susannan ekst häät komean miesmallin kanssa.
Mikin on elämä vienyt sitten myöhemmin? Olisi kiva tietää?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä upeat kaunottaret mahtavat olla nykyään? Onko enää mitään jutuntekijää tai edes aloittelevaa toimittajaa joka etsisi heitä jostain?

Yvonne Rosenlew: hän oli jotain aivan käsittämättömän kansainvälistä, asuukin Lontoossa, seurusteli Keken kanssa.

Mari Potila piti mahtihäöt Helsingin Tuomiokirkossa ja muutti sitten Lontooseen.

Se oli kuulkaa sitä aikaa Kekkosen-Koiviston Suomessa, ettei täältä todellakaan lähdetty tuosta vaan käymään missään ulkomailla, saatikka että joku muuttaisi sinne! Jos joku lontoolainen rocklehti kuukausien viiveellä saapui esim minun pohjanmaalainen kotikylään luettavaksi, niin se oli aivan kuin vieraalta planeetalta tullutta tietoa. Musiikki, vaatteet, trendi-sanaa ei ollut vielä keksittykään, mutta jotain semmoista..

Minä olen tässä vanhentunut ja edelleen Suomessa asun. Tosin olen päässyt pois tuppukylästä.

Olisi niin kiinnostavaa tietää/nähdä, miten minun nuoruuteni kaunottaret ovat vuodet eläneet!

Miten niin täältä ei lähdetty ulkomaille silloin?

Me lähdettiin vaihto-oppilaiksi, opiskeltiin ulkomailla, lomailtiin maailmalla, työskenneltiin ulkomailla, tehtiin työmatkoja ulkomaille. Jo meidän vanhemmat teki työmatkoja ulkomaille, muuttivat perheineen työn perässä, veivät perheitään lomalle maailmalle.

Ihan 1970-80 -luvuilla.

Kaikilla ei ollut ylemmässä virka-asemassa olevia vanhempia eikä todellakaan varaa mihinkään ulkomaan matkoihin tai kielikursseihin.

Vierailija
62/96 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis aikuinen nainen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ketju! Missäkön nämä aikansa kaunottaret ja seurapiirien tähdet nykyään ovat? Miten on elämä kuljetellut, mihin ovat asettuneet, onko löytynyt entisen uran jälkeen tai sen avulla uutta tekemistä ja uraa?

Olen samaa ikäluokkaa, ja kun tässä itse alkaa katsella taaksepäin nuoruutensa 80-luvulle, olisi hienoa lukea juttua siitä, mitä heille kuuluu.

Vierailija
64/96 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis ihan Nita Salovaaraa kaunottareksi sanomaan, sen verran muistan kuitenkin vanhoja kuvia nähneeni. Mic mac oli ajan hermolla, oma farkkumerkki ja liike.

Vierailija
65/96 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tii Heilimo oli mallina Saksassa ja Amerikasaskin, mutta palasi sitten suomeen lasitaiteilijaksi jonnekin Forssan suuntaan.  Oli kärsineen näköinen ja hampaanvälit olivat mustat.

Ihan kaunis nainen ainakin tässä tämä Tii.

https://www.finnishglass.fi/tii-heilimo

Vierailija
66/96 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta tapasin tämän Tii Heilimon joskus 20 vuotta sitten. Silloin ainakin oli vielä elossa ja hyväkuntoisen oloinen.

Vierailija
67/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi Lukkarinen, ihana jääprinsessa! Missä hän on ? Oliko jokin ruoka-ja oliviiöljy-maahantuonti tai catering Jyväskylässä? 

Sari Aspholm, toinen jääprinsessa, aivan upea. Meni naimisiin espanjaan ja jäi sinne. Mitähän kuuluu nykyään?

Ihana bambisilmä Merja Varvikko. Ainakin omisti joskus sisustuskaupan, en tiedä enää. Antoi muutaman haastattelun, miten ei halunnut erota ja luopua kun miehensä Tony Montana lähti muihin maisemiin. Toivoittavasti on jo hänellä paremmin asiat. 

Suvi Lukkarinen oli ainakin 80-luvulla Halosen liikkeen sisäänostaja. Sen jälkeisestä ajasta en tiedä.

Sari Aspholm on edelleen Kanarialla.

Merja Varvikko piti Anne Pohtamon kanssa lastenvaateliikettä 80-luvulla. On eronnut Tony Montanasta. Sen jälkeisestä ajasta en tiedä.

Vierailija
68/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan juorulehti tyyliin menneisyys - "Missä missi? eli "MM?" - pelkkiä menneisyyden juttuja kaivetaan esiin ja etsitään nämä henkilöt. 

Missä Sari Paakkola?

Missä Annen Jaques?

Missä Suvi Lukkarinen?

Salakuvia kuinka käyvät lontoolaisella kiskalla, tai leikkelevät ruusuja puutarhassaan.

Jacques asuu Floridassa vaimonsa kanssa ja on eläkkeellä bisnesmaailmasta.

Vierailija
69/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näin saatiin keskustel siirtymään alkuperäisestä aiheesta jonnekin 70-luvun keihöamatkoihon, sillä lailla!

Vieläkö nämä missit ovat hengissä, mitä tekevät, mihin on elämä vienyt ja mitä tapahtunut?

Tämmöisiä juttuja EI jostain syystä naistenlehtiin saada. Tiijä sitten miksi ei. Eikö heitä edes kysytä, eikö toimittelijat osaa ajatella että heistä voisi tehdä jutun, vaiko kuinka?

Olen jo mummoiässä, niin muistan vielä miten Kiloajuoksija Martti Vainion pojan äiti ja vaimo otti vähän sellaisen äkkilähdön ja pikarakastumisrn USA:ajan. Jonkun verran Jaanasta tehtiin juttuja, mutta sitten loppui. Joskus mietin lähinnä sitä poikaa, että mitenköhän hänen elämänsä ja identiteettinsä (suomalaisuus) on kasvanut?

Samoin oli aivan mielettömän kaunis ja tyylikäs koti, sekä tyylikäs ja kaunis Kristiina Kankaanpää jossain USA:n itärannikolla! Koti oli silloin, 30v sitten, sisustettu ja rakennettu sillä tyylillä joka on vasta nyt muodissa täällä.

Mitähän hänelle kuuluu? Hönenkin tyttäret 100% suomalaisia, mutta tuskin mitään yhteyttä tai tietoa Suomesta heillä.

Niin ja nuoremmalle polvelle tiedoksi että K Kankaanpää oli naimisissa Ristomatti Ratian kanssa ja nämä tyttäret siis hänen.

2 tyttäristä oli kyllä maailmanluokan kaunottaria

Yksi tyttäristä asuu Panamassa.

Vierailija
70/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä missi-laulaja Birgitta Leinonen, oliko ihan Kajjaanista kotoisin alunperin? Nykyään sukunimi Öynap. En tiedä mitä tekee työkseen.

Aika hieno veto kyllä!

On ollut muodin parissa koko ikänsä. On nyt vakavasti sairas, ikävä kyllä.

Vierailija
71/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seija Tyni, Irene Ubbesen tms. Missäköhän he ovat? Ja kaunottarien kaunotar Satu Östring. Oi miten upea hän oli.

Satu Östring on asunut jo vuosia Monacossa.

Vierailija
72/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmalleistamuistan Mark al-Zein. Oli kyllä kuuma ja kovasti eksoottinen täälläpäin. Body kunnossa ja kivat kasvot.

En tiedä, että haluaisinko edes tietää jos hän näyttää nykyään jostain pullukalta perheenisältä. Missäköhön olin maailmaa lienee?

Ja toki aina muistan Marden.

Mark El-Zein asuu Mallorcalla tai Teneriffalla. Osaa yhä hyvin suomea.

Vierailija
73/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi Lukkarinen , mikä kaunotar! Ja oli aina tyylikäs, jääprinsessa ja upea.

Anne-Marie Kerttula, teki mallinuraa ranskassa. Missä hön on nykyään? Muuttiko takaisin suomeen? Kuka tietäisi?

Kerttula voi hyvin ja asuu Helsingissä. On hyvin säilynyt.

Vierailija
74/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita Salovaara asuu Helsingissä. On tätimäistynyt. Tyttärensäkin teki jonkin aikaa mallintöitä.

Vierailija
75/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesmalleistamuistan Mark al-Zein. Oli kyllä kuuma ja kovasti eksoottinen täälläpäin. Body kunnossa ja kivat kasvot.

En tiedä, että haluaisinko edes tietää jos hän näyttää nykyään jostain pullukalta perheenisältä. Missäköhön olin maailmaa lienee?

Ja toki aina muistan Marden.

Marde eli Markku Keinänen on syöpäosaston vahtimestarina Helsingissä. On vanhentunut mutta ei lihonut.

Vierailija
76/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on ex-missi Heleena Nieminen? Etunimi oli erikoisesti kirjoitettu, en ollut semmoista ennen nähnyt. Tuli perintöprinsessaksi ja hyvänäköinen kyllä.

Mitäköhän hän tekee nykyään?

Minäkin muistan sen missin joka rakastui mallimatkallaan ranskalaiseen mieheen jonka kanssa muuttivat Ranskan Polynesiaan. Itse olin koulutyttö pohjanmaalaisessa pikkupitäjässä, ja minun näkökulmastani olisi voitu yhtä hyvin uutisoida, että hän muutti jonnekin ulkoavaruuteen. Hänen täytyy nykyään olla jo yli 60 v pitkästi. Vieläköhän asuu keskellä Tyyntä Valtamerta? Siinäpä olisi jollekin toimittajalle kiva jutunaihe!

Heleena oli silloin yleisön suosikki ja tosiaankin täysin kadonnut julkisuudesta.

Vierailija
77/96 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan linkkiä näihin muisteluihin, sekä uusiinkin kuviin. Hauskoja muistoja.

Vierailija
78/96 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on ex-missi Heleena Nieminen? Etunimi oli erikoisesti kirjoitettu, en ollut semmoista ennen nähnyt. Tuli perintöprinsessaksi ja hyvänäköinen kyllä.

Mitäköhän hän tekee nykyään?

Minäkin muistan sen missin joka rakastui mallimatkallaan ranskalaiseen mieheen jonka kanssa muuttivat Ranskan Polynesiaan. Itse olin koulutyttö pohjanmaalaisessa pikkupitäjässä, ja minun näkökulmastani olisi voitu yhtä hyvin uutisoida, että hän muutti jonnekin ulkoavaruuteen. Hänen täytyy nykyään olla jo yli 60 v pitkästi. Vieläköhän asuu keskellä Tyyntä Valtamerta? Siinäpä olisi jollekin toimittajalle kiva jutunaihe!

Heleena oli silloin yleisön suosikki ja tosiaankin täysin kadonnut julkisuudesta.

Missäköhön nämä kaunottaret nykyään ovat, mitä tekevät?

Entä Keke Rosbergin ammoinen kihlattu , oliko hänen nimi Yvonne Rosenlew. Hänellä on varmaan jo 70 kieppeillä ikää.

Vierailija
79/96 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on vaikka paskalla?

Vierailija
80/96 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, metsälän likat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän