Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän on nykyään Nita Salovaara, Marianne Åsttöm ja Tii Heilimo?

Vierailija
15.10.2018 |

Olivat upeita kaunottaria, Salovaaran suku omisti Mic Macin. Niin ja pitkä blondi Susanna V...jtn? Muistan Susannan ekst häät komean miesmallin kanssa.
Mikin on elämä vienyt sitten myöhemmin? Olisi kiva tietää?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Susanna Vilkkulan, pitkä blondi malli.

Minne hävisi se Finnairin entisen johtajan tytär, Mari jtn? Piti hulppeat häät Suomessa ja muutti Lontooseen? Missä on nyt?

Vierailija
2/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä upeat kaunottaret mahtavat olla nykyään? Onko enää mitään jutuntekijää tai edes aloittelevaa toimittajaa joka etsisi heitä jostain?

Yvonne Rosenlew: hän oli jotain aivan käsittämättömän kansainvälistä, asuukin Lontoossa, seurusteli Keken kanssa.

Mari Potila piti mahtihäöt Helsingin Tuomiokirkossa ja muutti sitten Lontooseen.

Se oli kuulkaa sitä aikaa Kekkosen-Koiviston Suomessa, ettei täältä todellakaan lähdetty tuosta vaan käymään missään ulkomailla, saatikka että joku muuttaisi sinne! Jos joku lontoolainen rocklehti kuukausien viiveellä saapui esim minun pohjanmaalainen kotikylään luettavaksi, niin se oli aivan kuin vieraalta planeetalta tullutta tietoa. Musiikki, vaatteet, trendi-sanaa ei ollut vielä keksittykään, mutta jotain semmoista..

Minä olen tässä vanhentunut ja edelleen Suomessa asun. Tosin olen päässyt pois tuppukylästä.

Olisi niin kiinnostavaa tietää/nähdä, miten minun nuoruuteni kaunottaret ovat vuodet eläneet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tii Heilimo oli mallina Saksassa ja Amerikasaskin, mutta palasi sitten suomeen lasitaiteilijaksi jonnekin Forssan suuntaan.  Oli kärsineen näköinen ja hampaanvälit olivat mustat.

Vierailija
4/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nämä upeat kaunottaret mahtavat olla nykyään? Onko enää mitään jutuntekijää tai edes aloittelevaa toimittajaa joka etsisi heitä jostain?

Yvonne Rosenlew: hän oli jotain aivan käsittämättömän kansainvälistä, asuukin Lontoossa, seurusteli Keken kanssa.

Mari Potila piti mahtihäöt Helsingin Tuomiokirkossa ja muutti sitten Lontooseen.

Se oli kuulkaa sitä aikaa Kekkosen-Koiviston Suomessa, ettei täältä todellakaan lähdetty tuosta vaan käymään missään ulkomailla, saatikka että joku muuttaisi sinne! Jos joku lontoolainen rocklehti kuukausien viiveellä saapui esim minun pohjanmaalainen kotikylään luettavaksi, niin se oli aivan kuin vieraalta planeetalta tullutta tietoa. Musiikki, vaatteet, trendi-sanaa ei ollut vielä keksittykään, mutta jotain semmoista..

Minä olen tässä vanhentunut ja edelleen Suomessa asun. Tosin olen päässyt pois tuppukylästä.

Olisi niin kiinnostavaa tietää/nähdä, miten minun nuoruuteni kaunottaret ovat vuodet eläneet!

Miten niin täältä ei lähdetty ulkomaille silloin?

Me lähdettiin vaihto-oppilaiksi, opiskeltiin ulkomailla, lomailtiin maailmalla, työskenneltiin ulkomailla, tehtiin työmatkoja ulkomaille. Jo meidän vanhemmat teki työmatkoja ulkomaille, muuttivat perheineen työn perässä, veivät perheitään lomalle maailmalle.

Ihan 1970-80 -luvuilla.

Vierailija
5/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja Töyryläkin jossain vaiheessa muutti Suomeen jonnekin landelle. En tiedä onko jäänyt ja viihtynyt kuitenkaan.

Kuka se tumma malli Ranskassa oli ,Anne-Mari jotain?

Ja sitten muutti miss Anna tai Jaana-lehden voittaja jonnekin Polynesiaan! Se oli sitä aikaa maailmassa,kun tosissaan pelättiin että ydinsota posauttaa maapallon suurimmaksi osaksi elinkelvottomiksi. Hipit arvioi että parhaat mahdollisuudet selvitä hengissä ja jatkaa elämää on jossain Tyynen meren saarilla. Sinne jäi se missi, rn ole kuullut ettö olisi takaisin Suomeen tullut. Mussäköhön hänkin on?

Vierailija
6/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianne Åström eli pitkään perheenäitinä jossain kelohuvilassa ja pyöritti ison perheen arkea.

Sitten tuli ero eikä ilmeisesti vaimon aloitteesta.

Antoi katkeran haastiksen naistenlehdelle jossa tuli selväksi mitä mieltä oli asioiden tilasta.

Työskenteli jossain golfkentällä emäntänä tai jotain.

Oli kyllä todellinen kaunotar nuorena.

Vierailija
7/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se Maiju joka biletti Anne Pohtamin kanssa Studio 54;ssa NewYorkissa

Kaarina oli siskonsa missi hänkin.

Ei muista sukunimeä.

Vierailija
8/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin täältä ei lähdetty ulkomaille silloin?

Me lähdettiin vaihto-oppilaiksi, opiskeltiin ulkomailla, lomailtiin maailmalla, työskenneltiin ulkomailla, tehtiin työmatkoja ulkomaille. Jo meidän vanhemmat teki työmatkoja ulkomaille, muuttivat perheineen työn perässä, veivät perheitään lomalle maailmalle.

Ihan 1970-80 -luvuilla.

Tottakai käytiin ulkomailla, olihan ulkomaankauppaakin. Appiukkovainaa teki bisnesmatkoja Eurooppaan 50-luvulla. Ei nyt varmaankaan tarkoitettu että Suomi olisi ollut joku suljettu albania.

Vaan siihen aikaan ei tuo kulttuuri-ilmasto ollut lähellekään niin kansainvälinen nykyaikaan verrattuna. Siis lähellekään. Ja maaseudulla,eikä tarvinnut kovin kauas pääkaupungista mennä,niin oltiin jo aika umpiossa! Muistan tämän kyllä. Sitä vaan ei tule ajatelleeksi.

Vierailija
9/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskinen oli Kaarinan ja Maijun sukunimi. Se, joka lomaili ulkomailla 70-80-luvuilla: pitäisi sinun jo tähän päivään ja ikään mennessä tietää, että olit täydellisen etuoikeutettu. Kaverini kävi Karibialla 1970-luvulla, mutta sukunimi oli Kaihari. Me muut käytiin Ruotsin laivalla syömässä ekat katkaravut...

Vierailija
10/96 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leskinen oli Kaarinan ja Maijun sukunimi. Se, joka lomaili ulkomailla 70-80-luvuilla: pitäisi sinun jo tähän päivään ja ikään mennessä tietää, että olit täydellisen etuoikeutettu. Kaverini kävi Karibialla 1970-luvulla, mutta sukunimi oli Kaihari. Me muut käytiin Ruotsin laivalla syömässä ekat katkaravut...

Juuri tämä! En tiedä missä Granissa tai jossain ankkalammikossa itsestäänselvien ulkomaanmatkojen esittelijä on 70-80-luvulla elänyt, mutta aivan täydellisen ulkona loppusuomen todellisuudesta kyllä on!

Minun vanhempani olivat sentään opettajia, mutta ei kyllä meidän kylältä he, eivätkä rehtoritkaan, taikka jotkut isojen maalaistalojenkaan isännät ulkomailla reissanneet. Taikka mitään ulkomaan ostosmatkoissa tai ulkomaankielisiä lehtiä lukeneet.

Vuonna 1979 pääsin Tukholmaan ja siellä ostamaan jotain Indiskasta: se oli jotain aivan maagista, ne tuoksut ja värit..

Vierailija
11/96 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Lukkarinen, ihana jääprinsessa! Missä hän on ? Oliko jokin ruoka-ja oliviiöljy-maahantuonti tai catering Jyväskylässä? 

Sari Aspholm, toinen jääprinsessa, aivan upea. Meni naimisiin espanjaan ja jäi sinne. Mitähän kuuluu nykyään?

Ihana bambisilmä Merja Varvikko. Ainakin omisti joskus sisustuskaupan, en tiedä enää. Antoi muutaman haastattelun, miten ei halunnut erota ja luopua kun miehensä Tony Montana lähti muihin maisemiin. Toivoittavasti on jo hänellä paremmin asiat. 

Vierailija
12/96 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 80-luvulla matkusteltiin. Minäkin olin duunarina tehtaalla ja joka lomalla kävin jossakin. Kaikki aurinkorannat ja Lontoo ja Pariisi ja Nizza tuli koluttua.

Vierailija
13/96 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 80-luvulla matkusteltiin. Minäkin olin duunarina tehtaalla ja joka lomalla kävin jossakin. Kaikki aurinkorannat ja Lontoo ja Pariisi ja Nizza tuli koluttua.

Peukutitko itse itseäsi?

Vierailija
14/96 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peukutitko itse itseäsi?

Ei peukuttanut, minä peukutin.

Olen syntynyt vuonna 1961 ja kyllä jo silloin mm Keihäs-matkat vievät tavallisia pulliaisia ulkomaille. Finnair lensi ja inter-railikin tuli 70-luvulla.

Vierailija
15/96 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin saatiin keskustel siirtymään alkuperäisestä aiheesta jonnekin 70-luvun keihöamatkoihon, sillä lailla!

Vieläkö nämä missit ovat hengissä, mitä tekevät, mihin on elämä vienyt ja mitä tapahtunut?

Tämmöisiä juttuja EI jostain syystä naistenlehtiin saada. Tiijä sitten miksi ei. Eikö heitä edes kysytä, eikö toimittelijat osaa ajatella että heistä voisi tehdä jutun, vaiko kuinka?

Olen jo mummoiässä, niin muistan vielä miten Kiloajuoksija Martti Vainion pojan äiti ja vaimo otti vähän sellaisen äkkilähdön ja pikarakastumisrn USA:ajan. Jonkun verran Jaanasta tehtiin juttuja, mutta sitten loppui. Joskus mietin lähinnä sitä poikaa, että mitenköhän hänen elämänsä ja identiteettinsä (suomalaisuus) on kasvanut?

Samoin oli aivan mielettömän kaunis ja tyylikäs koti, sekä tyylikäs ja kaunis Kristiina Kankaanpää jossain USA:n itärannikolla! Koti oli silloin, 30v sitten, sisustettu ja rakennettu sillä tyylillä joka on vasta nyt muodissa täällä.

Mitähän hänelle kuuluu? Hönenkin tyttäret 100% suomalaisia, mutta tuskin mitään yhteyttä tai tietoa Suomesta heillä.

Vierailija
16/96 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ja mitä tekee kaunis Yvonne Rosenlew vuonna 2020?

Ja mitä kuuluu muille 60-, 70-luvun kaunottarille tai urheilijoille vuonna 2020?

Seurasin tarkkaan kuuluisuuksien toimintoja, mutta nyt ei löydy juttuja kenestäkään.

Olisi ilo kuulla olkoon hyviä tai surullisia uutisia

Vierailija
17/96 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullukaan tällaisista ihmisistä. T. Tynnyrissä kasvanut.

Vierailija
18/96 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlesta löytyy varmaan jotain tietoa.

Vierailija
19/96 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy googlella. Ei haittaa kyllä vähän vanhemmat muistaa, mutta lisäksi kyselen, mitä 60-, 70-luvun kuuluisille nyt kuuluu.

Vierailija
20/96 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä ketä kiinnostaa tuollaiset 40 vuoden takaiset pikkujulkkikset enää. Ovat ihan tavallisia ihmisiä, vanhoja mummuja nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme