Mikä on lempikukkasi? Mistä ja minkävärisistä kukista tehdyn kimpun haluaisit?
Itse tykkään daalioista. Tällaisista pinkeistä kukista tehty muhkea kimppu olis aivan ihana. 🤗
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkien viljely ja kuljetus lämmittävät ilmastoa ja vie tilaa ruokakasveilta.
Mihinköhän kysymykseen vastasit? :D
Vastuullisena ihmisenä kumpaankin kieltävästi. Pidän kukista luonnossa omalla paikallaan, en ympäri maailmaa lentokoneilla .rahdattuna
Vierailija kirjoitti:
Kukkien viljely ja kuljetus lämmittävät ilmastoa ja vie tilaa ruokakasveilta.
Mäkin katsoin joskus jotain ohjelmaa, olisko ollut rekkakuskeista. Ne kukkahuutokaupat, viilennetyt isot varastotilat ja -rekat... Jäin miettimään että oikeasti, minkä vuoksi. Kimppu tulppaaneja muutamaksi päiväksi pelkästään koristeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Neilikka ja gerbera. Ihan yksittäin. Hääkukkana mulla oli yks kalla ja se oli ihana.
Luonnonkukista kielo ja kylmänkukka.
Mullakin oli hääkimppu tehty valkoisista kalloista. Kaunis kimppu oli. 🤗
Unikot pellolla ja pionit kukkakimpussa. Värillä ei väliä
Lilja. En tiedä, onko se hautajaiskukka mutta minusta se on kaunein.
Minä tykkään pioneista, sekä kerratuista ja yksinkertaisista lajikkeista. Ja niissä on niin paljon kauniita, että on varaa valita. Kimpuissa eivät ole ehkä parhaimmillaan. Toinen, josta puutarhassa pidän, on ruusu, esim. suviruusu on ihana. Myös iirikset upeita.
Huonetta somistamassa pidän tulppaaneista, hortensiasta ja atsaleasta. Väreistä niin puuteriset liilat ja roosat kuin murretut lämpimän sävytkin miellyttävät.
Ruusu, pioni, syreeni, narsissi, kielo, orvokki...
Hääkimppussani oli valkoiset ruusut, ruiskaunokkia ja harsokukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikki ja lumpeenkukka
Lumpeenkukka on kyllä erittäin kaunis ja on yleensä myös valinnut kauniin paikan kasvaa!
Minun on klassinen punainen ruusu, tykkään kovasta ruusun tuoksusta, mutta toisaalta katselen mielummin kukkia luonnossa.
Mihinköhän kysymykseen vastasit? :D