Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään valkoiseen kermakakkupukuun pukeutuneella morsiamella ollut koskaan puvun takapuoli veressä?

Vierailija
15.10.2018 |

Olis varmaan hauska näky. Itse kun inhoan häitä, varsinkin noita morsiuspukuja, räjähtäisin nauruun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis varmaan hauska näky. Itse kun inhoan häitä, varsinkin noita morsiuspukuja, räjähtäisin nauruun.

Kaikki on mahdollista, mutta eiköhän kuukautissuojat ja mekon muhkeat kerrokset huolehdi siitä, että kuukautisveri ei pääse tahraamaan päällimmäistä kangasta.

Vierailija
2/3 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on mahdollista, mutta eiköhän kuukautissuojat ja mekon muhkeat kerrokset huolehdi siitä, että kuukautisveri ei pääse tahraamaan päällimmäistä kangasta.

Jos olis pahin vuotopäivä menossa, vois tulla läpikin. Jos ei ole sidettä ehtinyt vaihtaa vähään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kermakakkumekossa on varmaan niin paljon alushameita, vuorikangasta yms ettei siitä ihan heti mikään kuukautisveri mene läpi. Ne joilla on tulvakuukautiset luultavasti siirtäisivät menkkoja tai osaisivat varautua supersuojauksilla hääpäivänä.