Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
121/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit niin huvittunut jos tietäisit. Olen opetellut uusia juttuja jotka liittyy sun elämään. Kun teen niitä, tunnen olevani lähempänä sinua. Riemuissani elämästä, enemmän elossa. Vallaton, naurusuuna. Muka malttamattomana odottaen sitä hetkeä kun saan näyttää sinulle. Siihen kohtaa se usein loppuukin, tipahdan todellisuuteen ja suru saapuu taas.

Eihän tämä sulta ole, mutta mielenkiintoinen ajatusleikkinä, että mitä ne asiat olisivat. Entä teenkö itse jotain vastaavaa? Tai voisinko tehdä? No oikeastaan on mullakin ainakin yks sellainen juttu, mutta se on jäänyt vähän suunnitteluasteelle. Ja tiedän että sullakin oli joskus sellainen juttu, enkä voi olla miettimättä, oliko mulla vaikutusta siihen. Ja ei, en aio vastata mihinkään arvailuihin näistä aiheista.

Vierailija
122/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit niin huvittunut jos tietäisit. Olen opetellut uusia juttuja jotka liittyy sun elämään. Kun teen niitä, tunnen olevani lähempänä sinua. Riemuissani elämästä, enemmän elossa. Vallaton, naurusuuna. Muka malttamattomana odottaen sitä hetkeä kun saan näyttää sinulle. Siihen kohtaa se usein loppuukin, tipahdan todellisuuteen ja suru saapuu taas.

Millaisia uusia juttuja olet opetellut? Itse olen usein vaikka mielestäni ruokaa laitettuani ajatellut, että olisin halunnut tarjota sitä sinulle ja kuulla mitä sinä pidit siitä. Erilaisissa paikoissa ja hetkissä olen ajatellut, että nuo hetket olisin halunnut jakaa juuri sinun kanssasi ja kertoa myös hauskoista sattumuksista sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut yöllä nukuttua, ajattelin sua aikani kuluksi. Miten voi haluta toista ihmistä niin paljon? Ihmettelin viimeisimpiä viestejämme ja mietin että odotatko sä nyt multa jotain, vai oliks ne vaan kaveriviestittelyitä? Mä en nyt uskalla tehdä mitään sun suhteen kun oon aika hämilläni.

Itselläni oli sama juttu viime yönä ja tätä on nyt jatkunut melko pitkään. Välillä on vaikeaa saada nukutuksi, kun älykäs ja kaunis vaaleahiuksinen nainen tulee minun mieleen. Sitten mennäänkin töissä koomassa, kun tuli huonosti nukuttua. Meistä on aika moni samassa veneessä. ;)

Nainen on siis jo laittanut sinulle viestiä ja mietit uskallatko vuorostasi laittaa viestiä hänelle? Pallo on nyt todellakin sinulla. Itse naisena käsittäisin asian niin, että miestä ei kiinnosta jos ei mies ei joskus aloittaisi viestittelyä. Jos nainen on ollut aloitteellinen aiemmin, nyt on sinun vuorosi.

Vierailija
124/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I miss you so much it hurts sometimes...

Vierailija
125/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo sulle ollut vaikeaa ettei olla nähty? Jotainhan meidän välillä oli. Ei sillä tavalla halata jos ei ole. Haluaisitko edes nähdä enää ikinä millään lailla? Oon tosi epävarma siitä. Ne pienet hetken ja sanat näinä vuosina tuntuu unelta. Kuvittelinko kaiken ja jos en, lukiko ihastuneen mieli vain liikaa? Mitä mä sulle olin? Nyt tuntuu etten koskaan muuta ollutkaan kuin tuttava.

Olit paljon enemmän kuin tuttava. Totta tuo ettei sillä tavalla halata kuin rakkaimpia. On ollut todella vaikeaa. Tietysti haluaisin nähdä.. Et kuvitellut. Totta se oli. Aikaa on kulunut.

Vierailija
126/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että sä pidät musta eikä tilanne ole ollut sullekaan helppo. Meidän välillä on vieläkin tosi voimakas lataus. Huomaan sen siitä, että jännität mua ja silti hakeudut lähelle. Olet mulle tosi tosi rakas. Hyvää yötä <3

Onkohan tää mulle? Ketä kaipaat?

Vierailija
127/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut yöllä nukuttua, ajattelin sua aikani kuluksi. Miten voi haluta toista ihmistä niin paljon? Ihmettelin viimeisimpiä viestejämme ja mietin että odotatko sä nyt multa jotain, vai oliks ne vaan kaveriviestittelyitä? Mä en nyt uskalla tehdä mitään sun suhteen kun oon aika hämilläni.

Itselläni oli sama juttu viime yönä ja tätä on nyt jatkunut melko pitkään. Välillä on vaikeaa saada nukutuksi, kun älykäs ja kaunis vaaleahiuksinen nainen tulee minun mieleen. Sitten mennäänkin töissä koomassa, kun tuli huonosti nukuttua. Meistä on aika moni samassa veneessä. ;)

Mä taas ajattelin yhtä älykästä ja pitkää miestä, eikä uni tullut silmään. Tiedän, että olen hassu, eikä saisi, mutta hän sai mussa aikaan jonkinlaisen hämmennyksen...

Vierailija
128/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on siis jo laittanut sinulle viestiä ja mietit uskallatko vuorostasi laittaa viestiä hänelle? Pallo on nyt todellakin sinulla. Itse naisena käsittäisin asian niin, että miestä ei kiinnosta jos ei mies ei joskus aloittaisi viestittelyä. Jos nainen on ollut aloitteellinen aiemmin, nyt on sinun vuorosi.

Kummalle sä vastasit? Ap on nainen ja on laittanut miehelle viestiä ja ollut aloitteellinen aikaisemmin, mutta nyt tilanne on monimutkaistunut enkä tiedä missä mennään. Jos tilanne olisi ihan selkeä niin ei tarvis täällä avautua.

Vierailija
129/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E♥️

Vierailija
130/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olisit aloitteellinen naista kohtaan niin voisit saada jonkin muun syyn valvomiselle☺

Vierailija
131/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I just can't stop loving you. You are so unforgettable for me.

Vierailija
132/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia uusia juttuja olet opetellut? Itse olen usein vaikka mielestäni ruokaa laitettuani ajatellut, että olisin halunnut tarjota sitä sinulle ja kuulla mitä sinä pidit siitä. Erilaisissa paikoissa ja hetkissä olen ajatellut, että nuo hetket olisin halunnut jakaa juuri sinun kanssasi ja kertoa myös hauskoista sattumuksista sinulle.

Kysyvät rohkeutta itsensä nolaamiseen, pientä kapinahenkeä, sinnikkyyttä, esteettistä silmää, harjaantunutta visuomotoriikkaa, heittäytymistä, ympäristön havainnointikykyä, pokkaa (röyhkeyttä), nopeita refleksejä. Kaikki löytyvät myös minulta.

Vierailija
133/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ A

Vierailija
134/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummalle sä vastasit? Ap on nainen ja on laittanut miehelle viestiä ja ollut aloitteellinen aikaisemmin, mutta nyt tilanne on monimutkaistunut enkä tiedä missä mennään. Jos tilanne olisi ihan selkeä niin ei tarvis täällä avautua.

Mietin samaa, kun en mielestäni ottanut kantaa viestittelyyn, vaan tuohon nukkumiseen. Kyllä minäkin viestittelen hänen kanssaan, mutta en nyt kumminkaan jatkuvasti.  Avauduin vain siitä, kun on joskus vaikeaa nukkua, kun hän tulee mieleeni.

Vierailija
135/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmemaassa kirjoitti:

Four mornings left.

Miten tässä muuten kävi?

Vierailija
136/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyvät rohkeutta itsensä nolaamiseen, pientä kapinahenkeä, sinnikkyyttä, esteettistä silmää, harjaantunutta visuomotoriikkaa, heittäytymistä, ympäristön havainnointikykyä, pokkaa (röyhkeyttä), nopeita refleksejä. Kaikki löytyvät myös minulta.

Osaat siis tehdä täydellisen frontside ollien. Nyt vain Robinia hurmaamaan ;)

Vierailija
137/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olisit aloitteellinen naista kohtaan niin voisit saada jonkin muun syyn valvomiselle☺

Mutta kun haaveilu on myös kivaa, vaikka vaikuttaakin välillä nukkumiseen. ;)

Vierailija
138/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enempi turtuneelta kuin tavallista herkemmältä ihmiseltä, jos tarvitsee äärimmäisiä (tunne)kokemuksia (kuten rakastuminen) kyetäkseen tuntemaan olevansa elossa.

Mietin myös mikä tuossa jotenkin häiritsee. Tulee vähän hyytävä olo siitä, että joku odottaa rakastetulta niin paljon, että syttyvien tunteiden pitää saada aikaan kokemus elossa olemisesta. Monet romanttiset asiat alkavat tarkemmin ajateltuna vaikuttaa pakkomielteiltä ja läheisriippuvuudelta. Näin on aika monien viestien kanssa. On sellaista hellien mielikuvien hehkuttelua, että toinen ihminen ei millään voi niitä toiveita täyttää, eikä lukijana voi tietää kuinka moni kirjoittaja tajuaa fantasioidensa ja realististen odotusten eron.

Ettekö te nyt oikeasti voisi mennä jonnekin muualle pätemään? Mua sieppaa päästä kun luen noita spekulaatioitanne muiden kaipausviesteistä. Onko tuo se mitä sanotte, kun ystävänne kertovat teille suurista tunteistaan? Missä on toisen kokemuksen kunnioitus? Miksei voi antaa vain toisten elää omaa elämäänsä? Todellako on niin että teillä on se vastaus miten muiden pitäisi tuntea? Olette kuin rumia haaskalintuja rääkymässä kaipausketjun yllä.

No mutta! Noinhan hyeenat toimii, repii ja raatelee kaiken minkä hampaisiinsa saavat. Kaiken kauniinkin.

Vierailija
139/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat siis tehdä täydellisen frontside ollien. Nyt vain Robinia hurmaamaan ;)

En sentään 😄

Vierailija
140/1266 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänkeiju, hittolainen, eiks me vähän niinku sovittu ettet sais olla niin flirtti enää 😍💚

Ketju on lukittu.