Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mun ja minä sinun. Sitä ei mikään muuta, sitä ei voi kieltää. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vahvempi tunne on. Sellaista yhteyttä ja vetovoimaa ei löydä mistään. Tuollaista ihmistä ei ole toista joka olisi sopivampi minulle. Uskon että tekisimme toiselle hyvää. Tiedän että rakkaus ei loppuisi väliltämme. Niin kamalalta kuin se ajatus tuntuu, nyt ei ole oikea hetki sille mitä eniten haluaisin ja tarvitsen. Kaipaatkohan mua samalla tavoin elämäni mies.
Kaipaan minä, vaikka en jaksaisi tätä enää. Miten voisin ikinä unohtaa elämäni naista?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mun ja minä sinun. Sitä ei mikään muuta, sitä ei voi kieltää. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vahvempi tunne on. Sellaista yhteyttä ja vetovoimaa ei löydä mistään. Tuollaista ihmistä ei ole toista joka olisi sopivampi minulle. Uskon että tekisimme toiselle hyvää. Tiedän että rakkaus ei loppuisi väliltämme. Niin kamalalta kuin se ajatus tuntuu, nyt ei ole oikea hetki sille mitä eniten haluaisin ja tarvitsen. Kaipaatkohan mua samalla tavoin elämäni mies.
Usein pohdin kaipaatkohan sinä nainen minua kuten minä kaipaan sinua. Olisihan se kuin julmaa leikkiä jos me molemmat samanaikaisesti toisiamme epätietoisuudessa kaipaisimme. Minulle olet ensimmäinen ja ainoa joka on koskettanut sydäntäni, siksi en voi sinua koskaan unohtaa. Pohdin aiemmin sinun olevan minun kohtaloni, niin suuri oli sinun vaikutus minuun. Tiedän että olisimme kuin luodut toisillemme ja rakastaisin sinua ihan loppuun saakka. Ehkä meidän aika vielä koittaa vaikka vuoren korkuisia esteitä on tiellämme. Ehkä me molemmat tiedämme tämän kaiken, aistin sen kaiken sinusta ja sinä tiedät sen minusta.
Laittakaapas miehetkin nimiä esille! Markoa, Mikkoa, Ollia ja ties ketä on ehditty jo näinkin tuoreessa ketjussa kaivata, mutta ei nimeltä yhtäkään naista! ☝️
Muutto edessä, uudet maisemat. Ehkä sä et edes huomaa, ehkä parempikin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runomies ei ole löytänyt tätä uutta ketjua 😢
Eihän tämä ketju nyt niin vanha vielä ole. Eikä hän nyt niin usein edes ole kirjoitellut? Miksi olet hädissäsi? Oletko runomiehen nainen?
Hyvin asettaa sanansa, olen fani.
Rakastan sinua. Tunnetko minua kohtaan ystävyyttä vai intohimoa mies?
Hyvää yötä J. Olet vieläkin ajatuksissani päivittäin, eikä loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä J. Olet vieläkin ajatuksissani päivittäin, eikä loppua näy.
Hyvää yötä. Jos olet L, sanoisin sinulle samaa.
JEE, UUSI KETJU!!!
Tähän säkin kirjoitat tunnisteilla. Mä niin tiedän!! 🦋😍
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys on varmasti nainen meille yhteistä. Luulen, että me ollaan molemmat herkkiä ja omalla tavallamme myös vahvoja. Herkkyys saa aikaan sen, että tunteet ovat niin vahvoja. Ne menevät syvälle ihon alle. Olenko väärässä, jos sanon, että herkkyydestämme kumpuaa myös intohimomme rakkautta ja elämää kohtaan? Kun elää vahvasti tunteella, niin on vaikea tyytyä siihen, mikä menettelee. Jotta tuntisi olevansa elossa, kaipaa elämää suurempaa rakkautta, sitä jotain, joka saisi joka päivä jo aamusta asti tuntemaan olevansa todella elossa. Sen rakkauden ajattelin löytäneeni sinussa.
Niin minäkin sinussa. En haluaisi enää olla erossa sinusta. Sinun seurassasi on ihanaa, vaikken ole vielä saanut edes näyttää miten paljon sinua rakastan.
Mä tiedän, että sä pidät musta eikä tilanne ole ollut sullekaan helppo. Meidän välillä on vieläkin tosi voimakas lataus. Huomaan sen siitä, että jännität mua ja silti hakeudut lähelle. Olet mulle tosi tosi rakas. Hyvää yötä <3
Vierailija
16961/16650
klo 8:17 | 14.10.2018
Aina aamuisin ensimmäinen ajatus on, että saisinpa rakastella kanssasi. Jaksaisitkohan mies seksiä niin usein kuin haluaisin.
Vastaa
Ilmoita asiattomaksi
ylös15
alas3
Samat aatelmat miullakin. Mitä tahansa, jotta rakkaani olisi tyytyväinen.
Ilahuttawat jutelmat,
peloittawat pakinat,
oma wiehätyksensä
itsekullain
Waan kuin mahdat tunnehtia,
sä hetkeks herähtänyt,
halajatko eritä
Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle naiselle mieheltä kuntarajain ja esteiden takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja.
Kauniita unia sinulle. Tässä rauhallista unimusiikkia rentouttamaan sinut. Toivottavasti se auttaa, jos joskus et saa nukuttua.
"Love is always love."
Hyvää yötä sinulle, toivottavasti voit hyvin. Levollisia unia.
Mä tunnen itseni tässä ketjussa ihan hiekanmuruksi siirappitölkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein pohdin kaipaatkohan sinä nainen minua kuten minä kaipaan sinua. Olisihan se kuin julmaa leikkiä jos me molemmat samanaikaisesti toisiamme epätietoisuudessa kaipaisimme. Minulle olet ensimmäinen ja ainoa joka on koskettanut sydäntäni, siksi en voi sinua koskaan unohtaa. Pohdin aiemmin sinun olevan minun kohtaloni, niin suuri oli sinun vaikutus minuun. Tiedän että olisimme kuin luodut toisillemme ja rakastaisin sinua ihan loppuun saakka. Ehkä meidän aika vielä koittaa vaikka vuoren korkuisia esteitä on tiellämme. Ehkä me molemmat tiedämme tämän kaiken, aistin sen kaiken sinusta ja sinä tiedät sen minusta.
Kyllä minä kaipaan. Odotan vain hetkeä jolloin olet vieressäni.
Olli ❤️
Kaipaan sinua tässäkin ketjussa.