Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
En tiedä onko tuo sama henkilö, joka päivästä toiseen kiukuttelee muille vastaillen negatiivisesti ja toisaalta epäilee kaikkia pitempiä keskusteluita yhden henkilön (ylläpidon) tuotoksiksi. Yhteistä ainakin on yritys määrätä mitä muut saavat kirjoittaa. Ei kannata ruokkia sitä enempää, ei se muuta mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki tiedä, mutta olen aina ajatellut, että eikös tuo Modesty nyt viittaa Modesty Blaiseen?
http://1.bp.blogspot.com/_OvryYdVtfSo/S-CDlVo1BdI/AAAAAAAAF0g/5Z2goxOIQ…
Että sellainen hiirulainen siellä.
Googletin itsekin joskus saman. Mulle tulee enemmänkin siitä kaipaajasta mieleen hiirulainen kun on nimennyt jonkun sarjakuvahahmon mukaan kaivattunsa. ;)
Äläs nyt, nörtit on just parhaita! Ainakin oma miestyyppini tietää aina ennemmin sarjakuvahahmoista kuin esim jostain jääkiekosta.
No kyllähän jotkut sarjakuvahahmot ovat yleistietoa, mutta joku mies joka tietää enemmän sarjakuvista kuin urheilusta aiheuttaa mielikuvan että on yhtä koskematon kuin ne avaamattomat lelupaketit hyllyssä.
Ei mulle kyllä aiheuta. Tiedän paljon ihan naimisissa olevia miehiä, jotka viettää enemmän aikaa kirjastossa kuin jossakin salilla. Suoria sarjisnörttejäkin tiedän, eikä korreloi mitenkään naiskokemuksen kanssa. Vähän stereotyyppistä ennakkoluuloisuutta sulla tuossa, jos suoraan saa sanoa.
Mulle taas urheiluinnostus on iso turn-off. Etenkin just jokin jääkiekko.
Stereotypiat ovat tärkeä osa huumoria. Se, että joku on kuiva aspergeri eikä ymmärrä sitä niin en voi mitään. Kuntosali ja kirjastot eivät ole mitään toistensa vastakohtia. Se on muutenkin aivan sama mitä sinä kirjoitat turn-offeista kun 999/1000 loppujen lopuksi kuitenkin karttaa johonkin Marvelin paitoihin pukeutuvia poikia. Mulla ei ole oikeasti yhtään mitään niitä sarjakuvia vastaan, mutta taas kun joku piipittäjä oikeasti kehtaa puhua jostain sarjisnörteistä kehuvaan sävyyn ja kutsua penkkiurheilua turn-offiksi niin pyörittelen päätä.
Ymmärrät varmaan kun hetkisen mietit, että tällainen ketju vetää puoleensa lähinnä syvällisiä naisia, ja syvälliset naiset ei todellakaan syty mistään penkkiurheilusta tai lätkäjätkistä.
Paskan v*tut.
Ps. Hienosti nostit itsesi alustalle syvällisenä naisena, vaikka tekstistä ei kyllä tule yhtään syvällistä mielikuvaa. Eikä kyllä monesta tänne kirjoittajastakaan kun eivät pysty kahta lausetta enempää muodostamaan näppäimistöltään.
Ei tuo sinunkaan alatyylinen viestisi kovin "syvälliseltä" vaikuta. Pystyit kuitenkin kokonaiset kolme virkettä muodostamaan, jos tuo ensimmäinen kahden kirosanan yhdistelmäkin virkkeeksi lasketaan.
Tiedän. Tämä oli niitä hetkiä taas kun piti tyhmentää itsensä toisen tasolle että viesti menee perille. Tosi asia on, että tällä foorumilla ei todellakaan ole mitään syvällistä keskustelua tai syvällisiä ihmisiä. Väitän myös että ne oikeat kaipailevat naiset eivät todellakaan kaipaa mitään äidinhelmoissa olevaa nörttiä jota ei kyllä kovin syvälliseksi varmaan myöskään voi kutsua.
Kyllä sinä olet paljastanut tyhmyytesi ihan itse lukuisilla sössötyksilläsi, ei tarvitse esittää.:D
Kamalan ilkeäkin olet ja haukut toisenlaisia ihmisiä minkä kerkiät, ilman mitään syytä.
Äärimmäisen mustavalkoinen ja ymmärtämätön yksilö ainakin olet, jos et matemaattisloogisesti heikkotasoinen.
Viisaus onkin se, millä on enemmän merkitystä ja sitä sinulla ei vain valitettavasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään, että en edes erityisemmin seuraa jääkiekkoa. Viime vuosina vähän enemmän kun ihan selvästi tehty sääntöuudistuksia jolla yritetään päästä lajin white trash leimasta eli niistä tappeluita on karsittu ihan kunnolla. Lajin fanien lempileffa on lämäri ja sehän on suoraa komediaa koko lajista.
Paul Newman: Scouts?
Marginaalilaji se on edelleen, sitä ei Suomessa ymmärretä kuinka jääkiekko on muualla maailmalla ja vaikka ihan Ruotsissa sekä Venäjällä jossain samassa asemassa kuin lentopallo Suomessa.
Ja liittyy kaipausketjuun miten?
Sillä tavalla, että jääkiekosta oli puhetta turn-offina. Eli paljon enemmän kuin tuo sinun "liittyy kaipausketjuun miten" viestisi.
KETÄÄN EI KIINNOSTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki tiedä, mutta olen aina ajatellut, että eikös tuo Modesty nyt viittaa Modesty Blaiseen?
Googletin itsekin joskus saman. Mulle tulee enemmänkin siitä kaipaajasta mieleen hiirulainen kun on nimennyt jonkun sarjakuvahahmon mukaan kaivattunsa. ;)
Äläs nyt, nörtit on just parhaita! Ainakin oma miestyyppini tietää aina ennemmin sarjakuvahahmoista kuin esim jostain jääkiekosta.
No kyllähän jotkut sarjakuvahahmot ovat yleistietoa, mutta joku mies joka tietää enemmän sarjakuvista kuin urheilusta aiheuttaa mielikuvan että on yhtä koskematon kuin ne avaamattomat lelupaketit hyllyssä.
Ei mulle kyllä aiheuta. Tiedän paljon ihan naimisissa olevia miehiä, jotka viettää enemmän aikaa kirjastossa kuin jossakin salilla. Suoria sarjisnörttejäkin tiedän, eikä korreloi mitenkään naiskokemuksen kanssa. Vähän stereotyyppistä ennakkoluuloisuutta sulla tuossa, jos suoraan saa sanoa.
Stereotypiat ovat tärkeä osa huumoria. Se, että joku on kuiva aspergeri eikä ymmärrä sitä niin en voi mitään. Kuntosali ja kirjastot eivät ole mitään toistensa vastakohtia. Se on muutenkin aivan sama mitä sinä kirjoitat turn-offeista kun 999/1000 loppujen lopuksi kuitenkin karttaa johonkin Marvelin paitoihin pukeutuvia poikia. Mulla ei ole oikeasti yhtään mitään niitä sarjakuvia vastaan, mutta taas kun joku piipittäjä oikeasti kehtaa puhua jostain sarjisnörteistä kehuvaan sävyyn ja kutsua penkkiurheilua turn-offiksi niin pyörittelen päätä.
Ymmärrät varmaan kun hetkisen mietit, että tällainen ketju vetää puoleensa lähinnä syvällisiä naisia, ja syvälliset naiset ei todellakaan syty mistään penkkiurheilusta tai lätkäjätkistä.
Paskan v*tut.
Ps. Hienosti nostit itsesi alustalle syvällisenä naisena, vaikka tekstistä ei kyllä tule yhtään syvällistä mielikuvaa. Eikä kyllä monesta tänne kirjoittajastakaan kun eivät pysty kahta lausetta enempää muodostamaan näppäimistöltään.
Niin, mikähän mielikuva sinusta kullekin syntyy ja miten mairea se lienee......
Tää tyyppi on niin kiriherkkä ja herkkänahkainen. Kun hienot pohdiskelut ja lätkäfanitus saavat kirittiikiä, on hyökkäys taattu ja v-mäinen. Kuin pieni lapsi märisemässä 6v tasolla olevansa yhtä vahva kuin isi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tuo sama henkilö, joka päivästä toiseen kiukuttelee muille vastaillen negatiivisesti ja toisaalta epäilee kaikkia pitempiä keskusteluita yhden henkilön (ylläpidon) tuotoksiksi. Yhteistä ainakin on yritys määrätä mitä muut saavat kirjoittaa. Ei kannata ruokkia sitä enempää, ei se muuta mieltään.
En tiedä kummalle tämä oli, mutta minä kirjoitin stereotypioista ja mielikuvista lähinnä humoristisesti kunnes tämä jankuttaja alkoi kertoa mielipiteitään kehuen jotain ihmistyyppejä jotka yleisesti ovat ravintoketjun pohjalla, haukkuen urheilua seuraavat miehet, ja kehuen itseään samalla syvälliseksi naiseksi.
Ja ei, en ole se mod€hullu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhunut sanaakaan stereotypioista itsessään, vaan stereotyyppisistä ennakkoluuloista.
Sinulla on sinun makusi, minulla minun makuni. Varmasti molemmille on ottajansa.
Palattaisiinko please takaisin kaipausketjun aihepiiriin ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kummalle tämä oli, mutta minä kirjoitin stereotypioista ja mielikuvista lähinnä humoristisesti kunnes tämä jankuttaja alkoi kertoa mielipiteitään kehuen jotain ihmistyyppejä jotka yleisesti ovat ravintoketjun pohjalla, haukkuen urheilua seuraavat miehet, ja kehuen itseään samalla syvälliseksi naiseksi.
En haukkunut ketään? Totesin vain, ettei minulle tule sarjisnörteistä sama mielikuva kuin sinulle ja että itselleni urheiluinnostus on turn-off. Loput kehittelit itse omassa päässäsi.
Tuo syvällisyyteen viittaava viesti ei ole minun. Sulle on vastannut useampi.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tulen käymään, pelkään, että olet siellä, vaikka toivon löytäväni juuri sinut. Toivon joka kerta, että tänään olisi se päivä, kun uskaltaisin hypätä pimeyteen, mutta loppupeleissä painisin mielummin karhun kanssa. Istun toivottomana yhdentoista jälkeen täällä lukemassa kaipauspalstaa ja unelmoin löytäväni merkin sinusta. Yöt kulutan rakkauslauluja, jotta sydämeni saisi edes hetken hengähtää tästä ikävästä. Aamulla yritän hetken olla ajattelematta sinua, mutta päivän mittaan hiivit hitaasti mieleeni ja oravanpyörä on valmis. Olet minulle nimetön uhka, jota ilman en osaa olla. Olet syypää mun hymyyn, vaikket sitä tiedäkään. Olet yöni valo, joka näyttää minulle suuntaa. Olet päiväni varjo, joka kulkee aina mukanani.
Kaunis kaipaaja, toivon että löydät hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haukkunut ketään? Totesin vain, ettei minulle tule sarjisnörteistä sama mielikuva kuin sinulle ja että itselleni urheiluinnostus on turn-off. Loput kehittelit itse omassa päässäsi.
Okei. :) Ei jatketa enää. Kirjoitinkin, että minulle ei ole mitään sarjakuvia vastaan mutta vihaan tätä PC-aikakautta kun stereotypiatkin ovat kiellettyjä. Niistä kun on yleensä keksitty loistavaa huumoria. Monty Pythonin John Cleese tästä keskustelikin jossain ajankohtaisohjelmassa paljon mihin maailma on mennyt kun pahoitetaan mieli jostain mielikuvista ja stereotypioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kutsunut Sinua elämän varastoista, olen odottanut Sinua niin kauan. Löysin Sinut paikasta josta vähiten odotin Sinut löytäväni. Sinä rakastat toista ja minä jään lopulta yksin. Olen kuitenkin onnellinen, että sain pienen hetken olla osana elämääsi.
Kenelle?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole huomaavinasi minua, kävelen ohi. Voi olla myös että kosketan olkapäätäsi ja sanon moi. Mä nään jo silmissäni sun järkyttyneen ilmeen. Mä en tiedä mitä se tarkoittaa: haluatko hypätä mun kaulaan vai paeta paikalta. En usko että kysyn sitä sulta.
Niin, kyllä se järkyttynyt ilme paljastaa haluni hypätä kaulaasi. Järkytyn siitä tunteesta kun se yllättää kuten yllätät sinäkin ja siksi, että pidän sinua toisen omana. En tiedä, mutta vahvasti luulen että et ole vapaa. Ei olisi siksi sopivaa sinuun syliisi tuppautua.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mitään kirjoita. Terveiset erityisesti Mm.lle
Milla Magialle?
Mies. Nyt ihan oikeasti halkean tähän ikävään! Auta mua! Haluan sun syliin nyt heti. Ihan sama seurauksista. En jaksa enää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. :) Ei jatketa enää. Kirjoitinkin, että minulle ei ole mitään sarjakuvia vastaan mutta vihaan tätä PC-aikakautta kun stereotypiatkin ovat kiellettyjä. Niistä kun on yleensä keksitty loistavaa huumoria. Monty Pythonin John Cleese tästä keskustelikin jossain ajankohtaisohjelmassa paljon mihin maailma on mennyt kun pahoitetaan mieli jostain mielikuvista ja stereotypioista.
Niin, onhan se ikävää kun kaikki naiset eivät syty kaltaisistasi typeristä ja ylimielisistä ilkimyksistä, joilla on jokin pakottava tarve kommentoida sivusta toisten tekstejä hieman ~stereotypisoiden~ tyyliin haisevat, rintaliivittömät kissanaiset jotka kaipaavat netissä rakastaan tai ravintoketjun alapäässä olevat, sarjakuvahahmon mukaan kaivattunsa nimeävät hiirulaismiehet.
Itse sinä taas aloitit kommentoimalla sivusta toisen kaipaajan ”hiirulaismaisuutta”, kun on nimennyt kaivattunsa ilmeisesti sarjakuvahahmon mukaan.
Itse sinä myös säännöllisesti tulet tänne avautumaan, kuinka ällöttäviä toiset kaipaajat muka-lennokkaissa mielikuvissasi ovat, joten lopeta ulina ja kestä reaktiot kuin M I E S........
Kuten sanoin jo silloin kun vouhkasit täällä suuresti ällöttyneenä jostain haisevista kissanaisista ja perustelit ilkeämielisen avautumisesi lapsuuden tissitraumalla nähtyäsi jonkun tuttavanaisen riipparit (lol): sinustakin on mielikuvia, eikä niin kovin yleviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se ikävää kun kaikki naiset eivät syty kaltaisistasi typeristä ja ylimielisistä ilkimyksistä, joilla on jokin pakottava tarve kommentoida sivusta toisten tekstejä hieman ~stereotypisoiden~ tyyliin haisevat, rintaliivittömät kissanaiset jotka kaipaavat netissä rakastaan tai ravintoketjun alapäässä olevat, sarjakuvahahmon mukaan kaivattunsa nimeävät hiirulaismiehet.
Itse sinä taas aloitit kommentoimalla sivusta toisen kaipaajan ”hiirulaismaisuutta”, kun on nimennyt kaivattunsa ilmeisesti sarjakuvahahmon mukaan.
Itse sinä myös säännöllisesti tulet tänne avautumaan, kuinka ällöttäviä toiset kaipaajat muka-lennokkaissa mielikuvissasi ovat, joten lopeta ulina ja kestä reaktiot kuin M I E S........Kuten sanoin jo silloin kun vouhkasit täällä suuresti ällöttyneenä jostain haisevista kissanaisista ja perustelit ilkeämielisen avautumisesi lapsuuden tissitraumalla nähtyäsi jonkun tuttavanaisen riipparit (lol): sinustakin on mielikuvia, eikä niin kovin yleviä.
Sanoin jo lopettavani sen keskustelun enkä ylipäätänsä tykkää että pitäisi vastailla kymmenelle ihmiselle samaa aikaan. Hiirulainen jutut alkoivat ihan jonkun toisen kynästä. Kaksi ihmistä taisi käyttää samasta aiheesta samaa termiä ennen minua. Kissanaisjuttujasi en kommentoi millään tavalla.
T. Itse ilkimys :)
Kaipaan sinua nelikirjaiminen E-mies... <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti poisti viestini! Tässä malliesimerkki narsistin toiminnasta. Hän hymyilee sopiessaan itse aloittamaansa riitaa! Lopussa omakehu muka vahingossa! Olen asiantuntija vieras ohjelmissa analyysien kanssa! 😂😂😂
Mikä ohjelma? Ihan vauvapalstan delete nappi! Jäit kiinni taas, ja miehekkäästi bim, tekstini lähti.
Tiedän. Tämä oli niitä hetkiä taas kun piti tyhmentää itsensä toisen tasolle että viesti menee perille. Tosi asia on, että tällä foorumilla ei todellakaan ole mitään syvällistä keskustelua tai syvällisiä ihmisiä. Väitän myös että ne oikeat kaipailevat naiset eivät todellakaan kaipaa mitään äidinhelmoissa olevaa nörttiä jota ei kyllä kovin syvälliseksi varmaan myöskään voi kutsua.