Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
1021/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää alkavaa viikkoa naiselle joka herättää samaan aikaan sisäisen herkän tunteilija puoleni sekä äärimmäisen seksuaalisen vaistomaisen luolamiehen.

Joku tunniste naisesta?

Jos on lukenut jonkun aikaa niin tietää kyllä minun olevan ihastunut, vaikka en olekaan enää käyttänyt tunnisteita.

Mitä tarkoittaa jonkun aikaa? Kuinka pitkään?

En nyt halua paljastella enempää kun haluaisin mielummin jotain tapahtuvan oikeassa elämässä, eikä että kirjoittelen tänne jotain viestejä hänelle. Varsinkin kun olen periaatteessa lopettanut kirjoittelun. Nykyään lähinnä silloin tällöin jotain "hyvää yötä"-viestejä joista tulee ennen kaikkea itselle parempi mieli kun rohkeus maagisesti katoaa aina johonkin kun olemme nokikkain.

Oletko sä koskaan tehnyt aloitetta hänen suuntaansa oikeassa elämässä?

Tossahan se luki, että rohkeus maagisesti katoaa. Jos olisin saanut pakit niin en minä sitä enää netissä vatvoisi. Saatan olla ennen näkemistä ihan itsevarma, mutta sitten kun katseet kohtaa niin tuntuu kuin hyppäisin eri aikaan ja paikkaan, eli simsalabim: olenkin antiikin Rooman Colosseumilla taistelemassa villieläimien ja gladiaattorien kanssa. Siinä välissä hypin sekunneiksi oikeaan aikaan takaisin ja yritän sanoa jotain järkevää. :)

Älä välitä, sama tapahtuu useimmille. Oikeasti harva on niin varma ja luottavainen oman viehätysvoimansa suhteen, ettei mene puihin suorituspaineista kun pitäisi kohdata oma ihastus. Sellaista se on.

Tulta päin, kukin parhaansa mukaan.

En tietenkään. Sehän on tärkeintä, että yrittää vaikka olisi kuinka vaikeaa eikä ainakaan välttele.

Ihana :) Koita kerätä rohkeutta vaan. Mitä jos antaisit hälle jonkun lapun missä lukee sun numero ja esim. Kahville joku päivä? Tyyppinen teksti

No, osuit kyllä oikeaan että ei ole puhelinnumeroa. On mulla ollut jo pitkään valkoinen lappu mukana missä on puhelinnumero. Tai se oli valkoinen, se on matkustanut milloin lompakossa tai housujen taskussa. Uudet farkut taisivat olla pesemätöntä deminiä koska lappu on nykyään sininen. Jostain syystä lappu haisee hajusteelleni, vaikka en muista sitä siihen kyllä suihkauttaneeni. Nyt tämä paperin pala näyttää yhtä hauraalta kuin oma varmuus koko tilanteessa. Pikkuisen kovakouraisesti kun käsittelee niin sitä pitää teippailla ja korjailla antaumuksella. Kiitos tsempeistä.

Voi sinua, suloinen lapunkanniskelija. Kerro tuo hänelle.

Vierailija
1022/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^^ Kunhan kuumeisena leikin palstahullun kanssa. En koe olevani mikään jumalan lahja naisille, mutta mulla on aavistus, että minulla on enemmän chansseja Miss Suomeen kuin huutelijalla allekirjoittaneeseen. :D[/quote

Varmasti! Pikaista ”paranemista”!

Vuoden 57 Miss Suomeen varmasti olisikin mahkut sulla. Itsevarmuus on hieno asia sopivassa määrin, mutta kun ihminen arvottaa itsensä suhteettoman korkealle, tulee siitä luontaantyöntävä piirre.

Kuivaa porukkaa kun ei huumoria ymmärretä. Ehkäpä jutun pointti oli, että huutelijasta tulee mielikuva Baba Yagasta lentämässä luudallaan.

En tunne yhtään Miss Suomea, pari finalistia kyllä on menneisyydestä tarpeeksi hyviä tuttuja, että vanhalla SIM-kortilla on puhelinnumerot.

Tää tyyppi on viiltävän hyvä nettikirjoittelija. Auts, mikä loukkaus, niin innovatiivinen. Lopputarina on sitten jo kuin viisi vuotias selittämässä keksimurut huulilla ja keksipaketi lattialla satuja.

Säilytät siis motorolaasi vuodelta vuosituhannen vaihteen takaa muistaen nimet sieltä? Hienoa, sulla oli joku tuttu joskus 20 vuotta sitten nimenä puhelimessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdottelee jollekin gigolon palveluita —> esimerkit ulkonäöstä Richard Gere ja Rob Schneider :DDDDDDD

Vinkkinä: gigolot on yleensä nuoria ja komeita

Tää tyyppi muistaa ne hamasta nuoruudesta ja kuvittelee että ovat vieläkin nuoria. Kaikki ei varmaan yhtä komeita.

Niin tai sitten jos ajattelet(te) loogisesti niin siinähän on kaksi viime vuosikymmenien tunnetuinta mieshuoraa populaarikulttuurista. Keskiyön Cowboyn Joe Buck oma lemppari, mutta se on sitten jo 60-luvun lopulta. Turhaa tietoa toki kun voi myös muistella mitä joku nimimerkki kirjoitti heinäkuussa 2014 vauvafoorumin aihevapaalle siitä, että voiko leivinpaperin korvata leivinjauheella.

Vierailija
1024/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sua vieläkin, ihan niinku siinä aamuyön humalanhuuruisessa viestissäkin silloin kerroin.

Vierailija
1025/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluan nähdä mun kaivattuani.

Niin minäkin haluaisin.

Mä en ole ihan varma. Tuli jarrut päälle. 

Nyt on nimittäin niin, että nyt ei aleta jarruttelemaan. Marraskuuhun mennessä olen viettänyt kiihkeän yön kanssasi-sovittu?

Sovittu! Mutta anna joku signaali tähän suuntaan ensi kerralla kun kohdataan, muuten luovutan.

Mikä olisi sulle sellainen signaali joka kertoisi että hän on sinusta kiinnostunut?

Sen jätän hänen päänvaivaksi.

Oikeestiko??? Etkö yhtään mene häntä vastaan?

Vierailija
1026/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^^ Kunhan kuumeisena leikin palstahullun kanssa. En koe olevani mikään jumalan lahja naisille, mutta mulla on aavistus, että minulla on enemmän chansseja Miss Suomeen kuin huutelijalla allekirjoittaneeseen. :D[/quote

Vuoden 57 Miss Suomeen varmasti olisikin mahkut sulla. Itsevarmuus on hieno asia sopivassa määrin, mutta kun ihminen arvottaa itsensä suhteettoman korkealle, tulee siitä luontaantyöntävä piirre.

Kuivaa porukkaa kun ei huumoria ymmärretä. Ehkäpä jutun pointti oli, että huutelijasta tulee mielikuva Baba Yagasta lentämässä luudallaan.

En tunne yhtään Miss Suomea, pari finalistia kyllä on menneisyydestä tarpeeksi hyviä tuttuja, että vanhalla SIM-kortilla on puhelinnumerot.

Tää tyyppi on viiltävän hyvä nettikirjoittelija. Auts, mikä loukkaus, niin innovatiivinen. Lopputarina on sitten jo kuin viisi vuotias selittämässä keksimurut huulilla ja keksipaketi lattialla satuja.

Säilytät siis motorolaasi vuodelta vuosituhannen vaihteen takaa muistaen nimet sieltä? Hienoa, sulla oli joku tuttu joskus 20 vuotta sitten nimenä puhelimessa!

Ei millään pahalla, mutta on kyllä parempi ja innovatiivisempi kuin sinä. 💩

Vierailija
1027/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on sun fiilikset sen suhteen, että joudut sittenkin vielä näkemään mua? Vaikka onhan se kokonaisuudessaan tunteina suht vähän, mutta useamman kerran kuitenkin. Mulla on vähän huono omatunto siitä, kun tiedän että et ehkä ois halunnut nähdä enää. Saatat jopa kuvitella että oisin pyrkinyt siihen tarkoituksella, vaikka en tehnyt niin. Jos tietäisin ettet haluais nähdä, niin voisin toimia niinkin ettei sun tarvi nähdä mua.

Tämä on kuin minun kynästäsi. Esittääkö joku minua tällä palstalla? Joka tapauksessa ajattelin juuri samaa. Ristiriitainen olo, haluanko enää nähdä. Perutaanko?

Ehkei tuo sitten oo aivan sinun kynästä. Minusta on nimittäin ihan kiva nähdä, vaikka toki siinä on aina se vaara, että saatan mennä ihastumaan uudestaan. Toivottavasti en kuitenkaan tai tuntuu että se ei ole todennäköistä. Lähinnä olin huolestunut siitä miten hän sen kokee, että joutuu näkemään mua, kun saattaa olla että kokee ahdistavana.

Vierailija
1028/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on parempi ku ei mieti että mun kaivattuni kirjoittaisi täällä näitä.

Vierailija
1029/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on, nytkin täällä liikuttavia ja uskottavia tarinoita Rooman taisteuista ja värjäytyneistä lippulapuista! Nauti niistä. Niitä riittää!

Vierailija
1030/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Nyt on nimittäin niin, että nyt ei aleta jarruttelemaan. Marraskuuhun mennessä olen viettänyt kiihkeän yön kanssasi-sovittu?

Sovittu! Mutta anna joku signaali tähän suuntaan ensi kerralla kun kohdataan, muuten luovutan.

Mikä olisi sulle sellainen signaali joka kertoisi että hän on sinusta kiinnostunut?

No siis kun mulla on sellainen tilanne, että haluaisin antaa signaalin että olen kiinnostunut mutta mietin että miten. Jos tervehdin niin kuka tahansa voi tervehtiä eikä se kerro mistään.

Vierailija
1031/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on VASTA 5 tykkäystä! Hop hop!

Vierailija
1032/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat muka nokkelia pellejä, enkä osaa päättää kumpi kusee enemmän; ajatus vai verbaliikka.

Sivusta

Vierailija
1033/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

No siis kun mulla on sellainen tilanne, että haluaisin antaa signaalin että olen kiinnostunut mutta mietin että miten. Jos tervehdin niin kuka tahansa voi tervehtiä eikä se kerro mistään.

Missä näet häntä ? (sivusta)

Vierailija
1034/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ton yhden verbaalisesti heikohkon ja älyllisesti keskinkertaisen kundin paskat jutut on just sellasia, joille suurinosa naisista nauraa.:D

Eli you go boy ja olalle taputukset päälle!

Vierailija
1035/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää alkavaa viikkoa naiselle joka herättää samaan aikaan sisäisen herkän tunteilija puoleni sekä äärimmäisen seksuaalisen vaistomaisen luolamiehen.

Joku tunniste naisesta?

Jos on lukenut jonkun aikaa niin tietää kyllä minun olevan ihastunut, vaikka en olekaan enää käyttänyt tunnisteita.

Mitä tarkoittaa jonkun aikaa? Kuinka pitkään?

En nyt halua paljastella enempää kun haluaisin mielummin jotain tapahtuvan oikeassa elämässä, eikä että kirjoittelen tänne jotain viestejä hänelle. Varsinkin kun olen periaatteessa lopettanut kirjoittelun. Nykyään lähinnä silloin tällöin jotain "hyvää yötä"-viestejä joista tulee ennen kaikkea itselle parempi mieli kun rohkeus maagisesti katoaa aina johonkin kun olemme nokikkain.

Oletko sä koskaan tehnyt aloitetta hänen suuntaansa oikeassa elämässä?

Tossahan se luki, että rohkeus maagisesti katoaa. Jos olisin saanut pakit niin en minä sitä enää netissä vatvoisi. Saatan olla ennen näkemistä ihan itsevarma, mutta sitten kun katseet kohtaa niin tuntuu kuin hyppäisin eri aikaan ja paikkaan, eli simsalabim: olenkin antiikin Rooman Colosseumilla taistelemassa villieläimien ja gladiaattorien kanssa. Siinä välissä hypin sekunneiksi oikeaan aikaan takaisin ja yritän sanoa jotain järkevää. :)

Älä välitä, sama tapahtuu useimmille. Oikeasti harva on niin varma ja luottavainen oman viehätysvoimansa suhteen, ettei mene puihin suorituspaineista kun pitäisi kohdata oma ihastus. Sellaista se on.

Tulta päin, kukin parhaansa mukaan.

En tietenkään. Sehän on tärkeintä, että yrittää vaikka olisi kuinka vaikeaa eikä ainakaan välttele.

Ihana :) Koita kerätä rohkeutta vaan. Mitä jos antaisit hälle jonkun lapun missä lukee sun numero ja esim. Kahville joku päivä? Tyyppinen teksti

No, osuit kyllä oikeaan että ei ole puhelinnumeroa. On mulla ollut jo pitkään valkoinen lappu mukana missä on puhelinnumero. Tai se oli valkoinen, se on matkustanut milloin lompakossa tai housujen taskussa. Uudet farkut taisivat olla pesemätöntä deminiä koska lappu on nykyään sininen. Jostain syystä lappu haisee hajusteelleni, vaikka en muista sitä siihen kyllä suihkauttaneeni. Nyt tämä paperin pala näyttää yhtä hauraalta kuin oma varmuus koko tilanteessa. Pikkuisen kovakouraisesti kun käsittelee niin sitä pitää teippailla ja korjailla antaumuksella. Kiitos tsempeistä.

Voi sinua, suloinen lapunkanniskelija. Kerro tuo hänelle.

kuinka kauan olet lappua sitten kanniskellut housujen taskussa? sen takia ehdotin lapun ja nr antamista kun tässä itsekin olen pohtinut vastaavaa.

Vierailija
1036/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut kauaa kanssani täällä, mutta silti tuun aina muistamaan sinut rakas Ukki.

Vierailija
1037/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on, nytkin täällä liikuttavia ja uskottavia tarinoita Rooman taisteuista ja värjäytyneistä lippulapuista! Nauti niistä. Niitä riittää!

Niin ketäs sä kaipasitkaan? Vai ootko ketjussa vain takertuakses muiden sivulauseisiin ja haastamassa riitaa? Siltä meinaan vaikuttaa.

1038/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai! Ne varmaan ilahtuisi, kun mies 15 vuoden takaa alkaisi rinkutella perään, kokeile ihmeessä. Ja kas, venäläistä satuolentoa pukkaa, missään tapauksessa et tiedä palstan iso D:tä.

Olet todella yksinkertainen tapaus ja taas stalkkailupuuhissa ollut?

Haha :) En ole Iso D tai hopeakettu jos nyt ymmärsin skitsosta tekstistäsi syytökset oikein. Hän kyllä vaikuttaa myös vähän hullulta kaverilta tämän aiheen perusteella joten olisitte varmaan hyvä pari. Olin 15v sitten kuule peruskoulussa eivätkä kyllä ole tuttuja niiltä ajoilta, mutta jatka vaan vauvapalstailua ja mainitse pari nimimerkkiä lisää jotka eivät sano meille muille yhtään mitään.

Joo, stalkkailen sua. :O

Pitäisikö tässä sitten olla ilahtunut että tätä isoa D'eetä tahi Hopeakettua kaivataan jopa siinä määrin että halutellaan uskoa muiden viestejä tään laittamaksi 😆

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
1039/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ketäs sä kaipasitkaan? Vai ootko ketjussa vain takertuakses muiden sivulauseisiin ja haastamassa riitaa? Siltä meinaan vaikuttaa.

eikä?

Vierailija
1040/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Sano, että " moi, olen ajatellut sua paljon". Jos se toinen alkaa siinä vaiheessa jo kohottelemaan kulmakarvojaan niin nopeesti lisäät että " niin siis, että mitä sulle mahtaa kuulua". Mutta jos ekaan kommenttiin on vastassa suupieliin leviävä  lämmin hymy, niin jatkat rohkeasti ja avoimesti juttua että haluaisit tavata ja jutella. 

Ketju on lukittu.