Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
1001/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluan nähdä mun kaivattuani.

Niin minäkin haluaisin.

Mä en ole ihan varma. Tuli jarrut päälle. 

Miksi? Kivempi kaivata yksinään ja säilyttää ruusunpunaiset unelmat? Epävarmuus itsestä? Sillä toisellakin on, luultavasti.

Vierailija
1002/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne aikaisemmat kaipausketjut oli kivoja, tämä ja tätä edeltävä ihan skeidaa suurimmalta osin.

Kun eksyin palstalle ketju oli täynnä kihis floodausta. Makunsa kullakin.

Sama! Minusta ketju on parantunut, vaikka välillä jotkut jääkin jankuttamaan jostakin sivujuonesta.

Tarkoitin, että ihan scheisseja aina ollut.

Ymmärsin jo ekalla. Minusta ovat parantuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 2014 ekat ketjut oli kivoja, kun kaikki oli vielä meidän kahden välistä. Sellasta pientä ja viatonta, ja hallittavissa.

Vierailija
1004/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Miksi? Kivempi kaivata yksinään ja säilyttää ruusunpunaiset unelmat? Epävarmuus itsestä? Sillä toisellakin on, luultavasti.

Se toinen antaa niin ristiriitaisia signaaleja, että tekee mieli luovuttaa.

Vierailija
1005/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Millä tavalla ristiriitaisia? Ilmeet ja eleet voi johtua monesta eri asiasta, ei välttämättä aina sinusta.

Vierailija
1006/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Nyt on nimittäin niin, että nyt ei aleta jarruttelemaan. Marraskuuhun mennessä olen viettänyt kiihkeän yön kanssasi-sovittu?

Vierailija
1007/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä tässä ei ole mitään oikeudenmukaista eikä muidenkaan minun tuntevien mielestä.

Käsittämätön farssi. Äiti kärsii ja lapsi myös.

Vierailija
1008/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Nyt on nimittäin niin, että nyt ei aleta jarruttelemaan. Marraskuuhun mennessä olen viettänyt kiihkeän yön kanssasi-sovittu?

Sovittu! Mutta anna joku signaali tähän suuntaan ensi kerralla kun kohdataan, muuten luovutan.

Vierailija
1009/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Sovittu! Mutta anna joku signaali tähän suuntaan ensi kerralla kun kohdataan, muuten luovutan.

Anonyymit uhkavaatimukset? Ymmärrän turhautumisen (on kokemusta), mutta eiköhän ole todennäköisintä ettei se henkilö ole täällä keskustelemassa. Mieti mielummin mitä voit tehdä itse erilailla seuraavalla kerralla.

Vierailija
1010/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaivatun kanssa vihdoin kahvilla samaan aikaan, hän vaan oli siellä jonkun toisen naisen kanssa. Pari viikkoa oon toipunut tästä ja nyt voin sanoa, että evvk koko mies.

Vierailija
1011/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sille kuuluu, joka laittoi viestin kaivatulleen ja piti oleman treffit viime pe? 🤔

Vierailija
1012/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Anonyymit uhkavaatimukset? Ymmärrän turhautumisen (on kokemusta), mutta eiköhän ole todennäköisintä ettei se henkilö ole täällä keskustelemassa. Mieti mielummin mitä voit tehdä itse erilailla seuraavalla kerralla.

Saahan sitä uhkailla kun turhauttaa ( on kokemusta). Tavallaan ihan sama onko se henkilö täällä keskustelemassa vai ei. Kunhan purkaan omia tuntojani, niin kuin muutkin (sinäkin).

Vierailija
1013/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Millaisia signaaleja hän antaa? Miten ne ovat ristiriitaisia?

Vierailija
1014/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Sä sitten nopeaa luovutat. Vastahan tässä ollaan tavattu ja vähän tutustuttu.

Vierailija
1015/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Miksi sinulla tuli jarrut päälle? (sivusta)

Vierailija
1016/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää alkavaa viikkoa naiselle joka herättää samaan aikaan sisäisen herkän tunteilija puoleni sekä äärimmäisen seksuaalisen vaistomaisen luolamiehen.

Joku tunniste naisesta?

Jos on lukenut jonkun aikaa niin tietää kyllä minun olevan ihastunut, vaikka en olekaan enää käyttänyt tunnisteita.

Mitä tarkoittaa jonkun aikaa? Kuinka pitkään?

En nyt halua paljastella enempää kun haluaisin mielummin jotain tapahtuvan oikeassa elämässä, eikä että kirjoittelen tänne jotain viestejä hänelle. Varsinkin kun olen periaatteessa lopettanut kirjoittelun. Nykyään lähinnä silloin tällöin jotain "hyvää yötä"-viestejä joista tulee ennen kaikkea itselle parempi mieli kun rohkeus maagisesti katoaa aina johonkin kun olemme nokikkain.

Oletko sä koskaan tehnyt aloitetta hänen suuntaansa oikeassa elämässä?

Tossahan se luki, että rohkeus maagisesti katoaa. Jos olisin saanut pakit niin en minä sitä enää netissä vatvoisi. Saatan olla ennen näkemistä ihan itsevarma, mutta sitten kun katseet kohtaa niin tuntuu kuin hyppäisin eri aikaan ja paikkaan, eli simsalabim: olenkin antiikin Rooman Colosseumilla taistelemassa villieläimien ja gladiaattorien kanssa. Siinä välissä hypin sekunneiksi oikeaan aikaan takaisin ja yritän sanoa jotain järkevää. :)

Älä välitä, sama tapahtuu useimmille. Oikeasti harva on niin varma ja luottavainen oman viehätysvoimansa suhteen, ettei mene puihin suorituspaineista kun pitäisi kohdata oma ihastus. Sellaista se on.

Tulta päin, kukin parhaansa mukaan.

En tietenkään. Sehän on tärkeintä, että yrittää vaikka olisi kuinka vaikeaa eikä ainakaan välttele.

Ihana :) Koita kerätä rohkeutta vaan. Mitä jos antaisit hälle jonkun lapun missä lukee sun numero ja esim. Kahville joku päivä? Tyyppinen teksti

No, osuit kyllä oikeaan että ei ole puhelinnumeroa. On mulla ollut jo pitkään valkoinen lappu mukana missä on puhelinnumero. Tai se oli valkoinen, se on matkustanut milloin lompakossa tai housujen taskussa. Uudet farkut taisivat olla pesemätöntä deminiä koska lappu on nykyään sininen. Jostain syystä lappu haisee hajusteelleni, vaikka en muista sitä siihen kyllä suihkauttaneeni. Nyt tämä paperin pala näyttää yhtä hauraalta kuin oma varmuus koko tilanteessa. Pikkuisen kovakouraisesti kun käsittelee niin sitä pitää teippailla ja korjailla antaumuksella. Kiitos tsempeistä.

Vierailija
1017/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä tässä ei ole mitään oikeudenmukaista eikä muidenkaan minun tuntevien mielestä.

Käsittämätön farssi. Äiti kärsii ja lapsi myös.

Kerro lisää?

Vierailija
1018/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Mikä olisi sulle sellainen signaali joka kertoisi että hän on sinusta kiinnostunut?

Vierailija
1019/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ehdottelee jollekin gigolon palveluita —> esimerkit ulkonäöstä Richard Gere ja Rob Schneider :DDDDDDD

Vinkkinä: gigolot on yleensä nuoria ja komeita

Tää tyyppi muistaa ne hamasta nuoruudesta ja kuvittelee että ovat vieläkin nuoria. Kaikki ei varmaan yhtä komeita.

Vierailija
1020/1266 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin.

Mikä olisi sulle sellainen signaali joka kertoisi että hän on sinusta kiinnostunut?

Sen jätän hänen päänvaivaksi.

Ketju on lukittu.