Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII

Vierailija
15.10.2018 |

Jatkoa edellisille kaipausketjuille.

Kommentit (1266)

Vierailija
61/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkyys on varmasti nainen meille yhteistä. Luulen, että me ollaan molemmat herkkiä ja omalla tavallamme myös vahvoja. Herkkyys saa aikaan sen, että tunteet ovat niin vahvoja. Ne menevät syvälle ihon alle. Olenko väärässä, jos sanon, että herkkyydestämme kumpuaa myös intohimomme rakkautta ja elämää kohtaan? Kun elää vahvasti tunteella, niin on vaikea tyytyä siihen, mikä menettelee. Jotta tuntisi olevansa elossa, kaipaa elämää suurempaa rakkautta, sitä jotain, joka saisi joka päivä jo aamusta asti tuntemaan olevansa todella elossa. Sen rakkauden ajattelin löytäneeni sinussa.

Lupaa, että kerrot tämän hänelle. Herkkä ihminen tajuaa, että herkkyys ei ole heikkoutta toisin kun se virheellisesti usein tulkitaan.

Vierailija
62/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkyys on varmasti nainen meille yhteistä. Luulen, että me ollaan molemmat herkkiä ja omalla tavallamme myös vahvoja. Herkkyys saa aikaan sen, että tunteet ovat niin vahvoja. Ne menevät syvälle ihon alle. Olenko väärässä, jos sanon, että herkkyydestämme kumpuaa myös intohimomme rakkautta ja elämää kohtaan? Kun elää vahvasti tunteella, niin on vaikea tyytyä siihen, mikä menettelee. Jotta tuntisi olevansa elossa, kaipaa elämää suurempaa rakkautta, sitä jotain, joka saisi joka päivä jo aamusta asti tuntemaan olevansa todella elossa. Sen rakkauden ajattelin löytäneeni sinussa.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Mutta onko tässä jokin mutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko stalkkanut sua instassa liikaa?

Vähän riippuu siitä kuka oot?

Vierailija
64/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi imperfekti? Etkö voisi yhä löytää?

Vierailija
65/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinusta, meistä ensimmäistä kertaa unta viime yönä. Unessa kuljimme yhdessä paikasta toiseen tutustuen toisiimme. Välillä olimme lapsuuden maisemissani ja välillä minulle tuntemattomissa paikoissa...Unessa sielumme kuuluivat yhteen ja olimme henkisessä tasapainossa koko universumin kanssa. Samalla tiesimme molemmat ettei meillä olisi mahdollisuutta yhteiseen elämään. Oli vain tämä hetkemme jonka aikana ylitimme rajamme, rikkomatta kuitenkaan mitään olemassa olevaa. Vielä herätessänikin tunsin tämän yhteenkuuluvuuden tunteen ja rauhan sisälläni.

Nyt ihmettelen, miksi ihmeessä näin unta sinusta juuri nyt? Olen mielestäni jo päässyt yli niistä hämmentävistä ja yllättävistä tunteistani sinua kohtaan, joiden ruokkiminen olisi ollut pelkää itsensä huijaamista. Alitajunta taitaa tehdä vielä temppujaan.

Vierailija
66/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sinusta, meistä ensimmäistä kertaa unta viime yönä. Unessa kuljimme yhdessä paikasta toiseen tutustuen toisiimme. Välillä olimme lapsuuden maisemissani ja välillä minulle tuntemattomissa paikoissa...Unessa sielumme kuuluivat yhteen ja olimme henkisessä tasapainossa koko universumin kanssa. Samalla tiesimme molemmat ettei meillä olisi mahdollisuutta yhteiseen elämään. Oli vain tämä hetkemme jonka aikana ylitimme rajamme, rikkomatta kuitenkaan mitään olemassa olevaa. Vielä herätessänikin tunsin tämän yhteenkuuluvuuden tunteen ja rauhan sisälläni.

Nyt ihmettelen, miksi ihmeessä näin unta sinusta juuri nyt? Olen mielestäni jo päässyt yli niistä hämmentävistä ja yllättävistä tunteistani sinua kohtaan, joiden ruokkiminen olisi ollut pelkää itsensä huijaamista. Alitajunta taitaa tehdä vielä temppujaan.

Ikävöin pitkiä yöllisiä kävelyitä. Ne tulevat uniini edelleen.

Vierailija
67/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen todella herkkä. Mutta toisaalta voisin sanoa että olen melko vahva, koska olen kuitenkin kohtuullisen järjissäni kaikesta huolimatta mitä elämässäni olen kokenut. Kyllä meidän luonteissa on hyvin paljon samaa. En voi olla ajattelematta sitä, kuinka ihanaa olis elää tätä elämää sun kanssa yhdessä. Olen miettinyt että emme varmaan edes riideltäis juuri koskaan. Miten sun kanssa muka voi riidellä?! Olet niin kultainen!

Vierailija
68/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon susta ja meistä edelleen erittäin varma, vaikka tää nyt onkin ollut vähän hankalaa toistaiseksi. Me vaan kuulutaan yhteen, ei välttämättä loppuelämäksi mutta joksikin ajaksi,ehkä vain lyhyeksi mutta kuitenkin.

Vierailija
69/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis niin ihanaa jos olisit mun kanssa nyt lusikassa tässä sohvalla. Voitais pussailla vähän tai vaan olla. Oot ihana ❤️

Vierailija
70/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku laittaa linkin siihen edelliseen ketjuun, kun en saa puhelimella tuota hakutoimintoa auki?

Vierailija
71/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka 💜

Vierailija
72/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku laittaa linkin siihen edelliseen ketjuun, kun en saa puhelimella tuota hakutoimintoa auki?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3183957/laheta-terveisesi-kaipaamallesi-henkilolle-vii

Vierailija
73/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet mun ja minä sinun. Sitä ei mikään muuta, sitä ei voi kieltää. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä vahvempi tunne on. Sellaista yhteyttä ja vetovoimaa ei löydä mistään. Tuollaista ihmistä ei ole toista joka olisi sopivampi minulle. Uskon että tekisimme toiselle hyvää. Tiedän että rakkaus ei loppuisi väliltämme. Niin kamalalta kuin se ajatus tuntuu, nyt ei ole oikea hetki sille mitä eniten haluaisin ja tarvitsen. Kaipaatkohan mua samalla tavoin elämäni mies.

Vierailija
74/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mulle vähän kuin amputoitu haamuraaja. Mun pitää koko ajan muistuttaa itseäni, etten tule enää näkemään sua, vaikka sä tunnut mussa koko ajan.

Vierailija
75/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua niin paljon. Olisitpa tässä. Mitähän me tekisimme jos saisimme viettää tämän yön yhdessä? Hyvää yötä sinulle, nuku hyvin.

Vierailija
76/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3183957/laheta-terveisesi-kaipaamallesi-henkilolle-vii

Kiitos!

Vierailija
77/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runomies ei ole löytänyt tätä uutta ketjua 😢

Vierailija
78/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runomies ei ole löytänyt tätä uutta ketjua 😢

Eihän tämä ketju nyt niin vanha vielä ole. Eikä hän nyt niin usein edes ole kirjoitellut? Miksi olet hädissäsi? Oletko runomiehen nainen?

Vierailija
79/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua niin paljon. Olisitpa tässä. Mitähän me tekisimme jos saisimme viettää tämän yön yhdessä? Hyvää yötä sinulle, nuku hyvin.

Haluaisin nauttia kanssasi läheisyydestä. Rakastelisimme intohimoisesti ja hellästi, kiirettä pitämättä ja kaikestä iloiten. Hyvää yötä. Nuku hyvin ja kauniita unia sinulle.

Vierailija
80/1266 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet päätellyt hänen olevan herkkä? Kiinnostaa, koska itseäni on kuvailtu sellaiseksi, vaikka tunnen olevani vahva.

Ketju on lukittu.