Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VIII
Kommentit (1266)
P-naisen kaipaaja voisi antaa jotain vihjeitä☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko 💋
Mullakin tää.
Täällähän minä. Lähdetäänkö joskus eväsretkelle?
Jos ei sada kaatamalla, niin voisihan sitä. Mennäänkö kolmistaan?
Mennään vain niin on ainakin tuttu meininki, kun ei voi paljastaa kaipaustaan. Että muuten vain tässä piknikillä istuskellaan. Voin tuoda vaikka eväsleipiä ja korvapuusteja, kun en noita yllämainittuja voisilmäpullia ole tehnyt. Voimme syödä pullaa teetä hörppien ja sen jälkeen kieriskellä keltaisissa lehdissä. Paitsi jos on massut pullaa täynnä, voi olla tukalaa se kieriskely sitten. Pitänee tällöin tyytyä lehtien rapisteluun.
Joo, paras se on mennä kolmisin niin ei pääse kaipaus paljastumaan. Sitten on rehti ketjun meininki.
Teestäkään en välitä, mutta kahvia voin ottaa!
Yksi P kirjoitti:
P-naisen kaipaaja voisi antaa jotain vihjeitä☺️
No niinpä. Kerrankin kun joku kaipaa P-naista, niin se ei kerro sen enempää. Ei edes omaa alkukirjaintaan.
Eikö meillä olekin hyvä olla yhdessä mies?
Vierailija kirjoitti:
K ❤️
Miestäkö kaipailet nainen?
Ihan sama miten tai millainen olet tai olet olematta, silti yhtä rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T olisinpa sinun
Antakeehan toisen kaipailla Teemuaan, Timoaan,Tuomoaan, Tapaniaan ketä lie T:tä, vaikka onkin kaivannut kuukausi ja vuosi kaupalla. Ahkera kaipaaja.
Pakko mainita tähän väliin, että ensimmäistä kertaa T:tä kaipailen täällä. Ihan uusi ihastus. Sori vaan jos aiheuttaa ärtymystä muille 🤔
Ei muiden mielipiteistä kannata välittää. Toiselaisella tyylillä olisi tod. näk. Tykätty kovasti viestistä.
Mietin ja turhaakin haaveilen siitä, että ottaisit mut hellin, varmoin, kaipaavin ottein. Vähän rajustikin..
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama miten tai millainen olet tai olet olematta, silti yhtä rakas.
Naiselle vai miehelle?
Leikitteletkö mun kanssa mies? Osaan kyllä tän leikin mut se ei välttämättä sit pääty hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ja turhaakin haaveilen siitä, että ottaisit mut hellin, varmoin, kaipaavin ottein. Vähän rajustikin..
Mulle kans kuvauksen mukainen. :)
Tästä ketjusta tuli jotenkin liian äkkimakeaa mulle. En saata enää miltei lukea näitä, enkä kirjoittaa. Olen ollut päiviä tai viikkoja välissä poissa edellisestäkin ja laitan ketjun kiinni vaikken ole sivullistakaan lukenut. Kaipaan edelleen sitä erästä miestä mutta en taida pystyä hänellekään tunteitani enää näyttämään. Saa nähdä, kun seuraavan kerran kohdataan. Mä olen kai saanut liian monta kertaa näpeilleni etten pysty enää. Ennen aina hymyiltiin kohdatessa, ja kannoin sitä hymyä mukana monta päivää ja viikkoa. Pahoittelut etten ehkä pysty enää. En tiedä varmaksi. Ei ne tunteet ole kuolleet mutta koitan pitää ne piilossa. Hyvää syksyn jatkoa miehelle. Toivottavasti sulla kaikki hyvin ja paremmin.
Oonko stalkkanut sua instassa liikaa?
Meinaan että muut varoo jättämästä mitään jälkiä. Mä en jaksa välittää.
Et ole stalkannut liikaa. Tai riippuu kuka olet. Jos olet se keneksi luulen niin et ja tiedät sen kyllä itsekin. Sellainen joka vain katsoo stoorit eikä kehtaa julkisesti koskaan näyttää että toinen on tykkäyksen arvoinen tai lempi-ihminen niin on vähän niin ja näin. Mä tykkään kyllä kannustaa ihmisiä ja tykätä jos tykkään, ei se ole niin vakavaa ja siitä tulee toiselle kiva mieli.
Sit on tää toinen puoli, kun on mulla sitten itselläkin yksi instaseuraaja, minua vanhempi jonka katsomisista ja tykkäyksistä en niin perusta, kun tiedän että on ollut ihastunut enkä haluaisi hänen luulevan minusta samaa. Mutta olen päättänyt etten siitäkään välitä. Se on mulle joskus viestiäkin lähettänyt mutta luojan kiitos ihan asialinjalla vielä. Aiemmin oli yksi toinen vastaava jonka sitten päädyin estämään kun alkoi tulla sydämiä inboksiin. Vaimolleen meinasin laittaa viestin että sun miehes taas mun inboksissa mutten sitten kehdannut.
Herkkyys on varmasti nainen meille yhteistä. Luulen, että me ollaan molemmat herkkiä ja omalla tavallamme myös vahvoja. Herkkyys saa aikaan sen, että tunteet ovat niin vahvoja. Ne menevät syvälle ihon alle. Olenko väärässä, jos sanon, että herkkyydestämme kumpuaa myös intohimomme rakkautta ja elämää kohtaan? Kun elää vahvasti tunteella, niin on vaikea tyytyä siihen, mikä menettelee. Jotta tuntisi olevansa elossa, kaipaa elämää suurempaa rakkautta, sitä jotain, joka saisi joka päivä jo aamusta asti tuntemaan olevansa todella elossa. Sen rakkauden ajattelin löytäneeni sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys on varmasti nainen meille yhteistä. Luulen, että me ollaan molemmat herkkiä ja omalla tavallamme myös vahvoja. Herkkyys saa aikaan sen, että tunteet ovat niin vahvoja. Ne menevät syvälle ihon alle. Olenko väärässä, jos sanon, että herkkyydestämme kumpuaa myös intohimomme rakkautta ja elämää kohtaan? Kun elää vahvasti tunteella, niin on vaikea tyytyä siihen, mikä menettelee. Jotta tuntisi olevansa elossa, kaipaa elämää suurempaa rakkautta, sitä jotain, joka saisi joka päivä jo aamusta asti tuntemaan olevansa todella elossa. Sen rakkauden ajattelin löytäneeni sinussa.
Arvaappa niin. Milläs tämän unohtaa? Näin tärkeän ja tältä tuntuneen. Mutta et ole hän. Ei hän noin puhuisi rakkaudesta tai tunteella elämisestä.
Millä tavoin tuo ihanuus ilmenee?