Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Päiväni murmelina. Tämä tuli mieleen, ensin hienoa tekstiä ja lopulta jokainen pelkistää viestinsä kuten ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta vaikka ois kuinka asialinjalla, kun joku poistattaa nykyään kaikki tällä nimellä olevat ketjut.
Joku sitten varmaan haluaa että täällä kirjoittelevat ihmiset siirtyy tapailemaan ihan oikeassa elämässä. No sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Päiväni murmelina. Tämä tuli mieleen, ensin hienoa tekstiä ja lopulta jokainen pelkistää viestinsä kuten ensimmäinen.
Noup. Ensimmäinen on selkeästi mies ja suurin osa täällä on naisia. Minä ainakin ottaisin mielummin haleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta vaikka ois kuinka asialinjalla, kun joku poistattaa nykyään kaikki tällä nimellä olevat ketjut.
Joku sitten varmaan haluaa että täällä kirjoittelevat ihmiset siirtyy tapailemaan ihan oikeassa elämässä. No sitä saa mitä tilaa.
Ilmeisesti se ei vain halua että sille kirjoitellaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noup. Ensimmäinen on selkeästi mies ja suurin osa täällä on naisia. Minä ainakin ottaisin mielummin haleja.
Sitä tarkoitin, pelkistät viestisi: Haluan haleja.
Ei uskalla kirjoittaa mitään kun tietää että se katoaa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Pardon my French, mutta hä?
Luin äsken vanhoja viestejämme. Mukava olisi tavat taas ja tuntea, onko vielä kipinää ilmassa.
Rakastan sinua. Kauniita unia ja hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla kirjoittaa mitään kun tietää että se katoaa kohta.
Tää on sitten kai AV:n uusi ketjunupotuspeli, katsotaan millä viestillä saadaan uppoamaan. Mut ei rumia puheita.
Lähtisin matkaasi, jos vain haluaisit. Et halua. Milloin tämä helpottaa?
Tuskinpa näitä luet saati kirjoitat. Olit silloin järkevä, kun siirryit eteenpäin, luulet myös varmaan että minäkin pääsin sinusta yli. No en ihan päässyt. Vieläkin sattuu, kun näen sinua.
En enää 'tunne' sua. Rakkaus on kuollut jos sitä koskaan puoleltasi olikaan.
Hiekan pölyt, pölyt hiekan
Olenko sinulle mies tärkeä muutenkin kuin vain työkaverina?
Kaipaan sun kosketusta. Milloin saan kokea sen?
Vierailija kirjoitti:
Olet haaveissani, mutta töissä ei kuhertelut onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Olet! En kai muuten lähettelisi sulle viestejä muistakin kuin työasioista ja yrittäisi päästä lähellesi ja seuraasi. Entäs minä sinulle?
Haluaisin tietää kenelle kaikille oot kertonut minusta ja mitä oot kertonut. Jos ajattelet ettei kuulu mulle, niin kyllä se kuuluu. Se mitä minusta puhutaan vaikuttaa mun elämään.