Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmastonmuutoksen vuoksi ei ole tulevaisuutta?

Vierailija
14.10.2018 |

Kannattaako tänne tehdä lapsia? Oikeasti. Jos ei ole tulevaisuutta, ei ole mitään. Vanhemmat ikäluokat on saaneet hienosti tuhottua tämän maapallon.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkotini oli 70-luvun alussa rakennetulla omakotitaloalueella. Taloissa oli tuolloin max yksi auto, olin itse 7 v. kun meille ostettiin auto. Nyt noissa taloissa on 2-3 autoa taloa kohden ja puutarhasta on jouduttu lohkomaan parkkitilaa.

Kyllä nykypäivän kulutus ihan eri mitoissa kuin 70-80 luvuilla.

Kummasti on maapallon tuhoamisella saavutettu elintaso ja mukavuus kelvannut nuoremmille, vaikka he kummasti vanhempia siitä syyttävät. Moniko kykenisi mistään luopumaan?

Olen hieman alle 30-vuotias. En omista autoa, asun vuokralla, olen vähentänyt lihansyönnin aivan minimiin, en omista lemmikkejä, kuljen paljon pyörällä, olen vähentänyt lentomatkustamista, minulla ei ole lapsia (enkä tiedä, viitsiikö niitä tehdä tällaiseen maailmaan), ostan uusia vaatteita hyvin harvoin, entisöin vanhoja ja käytän kirpputoreja, lisäksi olen vaihtanut sähköni ekosähköön. Mitä sinä olet tehnyt?

Lapsia ja lomamatkoja. Pidän hauskaa joka päivä ja koitan levittää iloa maailmaan.

Nautin tästä lyhyestä elämästäni, mikä on vain välähdys maailmankaikkeuden mittakaavassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla