Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmastonmuutoksen vuoksi ei ole tulevaisuutta?

Vierailija
14.10.2018 |

Kannattaako tänne tehdä lapsia? Oikeasti. Jos ei ole tulevaisuutta, ei ole mitään. Vanhemmat ikäluokat on saaneet hienosti tuhottua tämän maapallon.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vähemmäm YLEä.

Älä usko kaikkee.

Vierailija
2/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lapset tulevat tottumaan katastrofeihin, epävarmuuteen ja niukkuuteen. Kysymys kuuluu: Voiko sellainen elämä olla ihan hyvääkin? En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt enää ehkä uskaltaisi tehdä. Pelottaisi, miten kaamea elämä heille tulee. Ja lisäksi jokainen syntyvä suomalainen tuottaa 70% enemmän päästöjä kuin mitä planeetta kestää. Minulla on lapsia, mutta tehty ennen ilmastokriisiä. Tärkeintä ikinä minulle, mutta sydäntä raastaa ajatella sitä, millaista täällä kohta on.

Vierailija
4/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa se, että koko ilmastonmuutos on ollut tiedossa jo kauan, mutta koska ihmiset ovat tyhmiä ja ahneita, ei mitään ole tehty. Nyt on jo kyllä liian myöhäistä.

Vierailija
5/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuempi ongelma Sipilän hallitus on tulevaisuudellesi kuin joku keksitty ilmastonmuutos.

Vierailija
6/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso vähemmäm YLEä.

Älä usko kaikkee.

Ja lue enemmän tätä palstaa niin luulet, että lapselle merkitsee enemmän oikean merkkiset potkuhousut kuin elinkelpoinen planeetta.

Vierailija
7/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vituttaa se, että koko ilmastonmuutos on ollut tiedossa jo kauan, mutta koska ihmiset ovat tyhmiä ja ahneita, ei mitään ole tehty. Nyt on jo kyllä liian myöhäistä.

Olisiko jonkun pitänyt sanoa auringolle, että soo sooo rauhoitus nyt vähän äläkä paista niin mahottommasti?

Vierailija
8/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt enää ehkä uskaltaisi tehdä. Pelottaisi, miten kaamea elämä heille tulee. Ja lisäksi jokainen syntyvä suomalainen tuottaa 70% enemmän päästöjä kuin mitä planeetta kestää. Minulla on lapsia, mutta tehty ennen ilmastokriisiä. Tärkeintä ikinä minulle, mutta sydäntä raastaa ajatella sitä, millaista täällä kohta on.

Miksi teillä vanhemmilla ikäpolvilla on ollut oikeus lapsiin mutta meiltä se viedään?

Vierailija
9/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tässä kyllä muutenkaan ole.

Vierailija
10/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lapset tulevat tottumaan katastrofeihin, epävarmuuteen ja niukkuuteen. Kysymys kuuluu: Voiko sellainen elämä olla ihan hyvääkin? En tiedä.

Milloin isovanhempasi tai vanhempasi ovat syntyneet? Kysy heiltä, elämä on ollut Suomessa kovin erilaista kuin nykypäivän jatkuva lentomatkailu lomille kaukomaille useampaan kertaan vuodessa velaksi, jos ei muuten onnistu. Päällysvaatteita pestään yhden käyttökerran jälkeen jne... kyllä nykypolvi kuluttaa ihan eri malliin kuin vanhempansa.

Vierailija
11/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samojen ongelmien kanssa painin. Kohta niitä pitäisi alkaa tekemään, jos vielä haluaa..

Vierailija
12/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen lapsia aivan varmasti. Tiedostan että joutuvat kärsimään. Voivat kuitenkin lopettaa itsensä jos liian pahaksi menee joten ei miestäni syytä olla hankkimatta lapsia

Vierailija
14/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse olen elänyt jo vuosikymmenen eli koko aikuisikäni niin, että jos jokainen eläisi minun lailla, niin maailma olisi parempi paikka (koska ympäristökin muokkaantuisi vastaamaan sitä). En tietenkään tarkoita, että en ole kuluttanut ja tuhonnut. Mutta jos jokaista lentämistä ja autoilua välttävää, fiksusti ostavaa kuluttajaa kohden on parikymmentä kerskakuluttajaa...

Vierailija
15/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin isovanhempasi tai vanhempasi ovat syntyneet? Kysy heiltä, elämä on ollut Suomessa kovin erilaista kuin nykypäivän jatkuva lentomatkailu lomille kaukomaille useampaan kertaan vuodessa velaksi, jos ei muuten onnistu. Päällysvaatteita pestään yhden käyttökerran jälkeen jne... kyllä nykypolvi kuluttaa ihan eri malliin kuin vanhempansa.

Ja hyvä niin. Oikein puistattaa, kuinka ihmiset mahtoivat ennen haista, kun peseydyttiin vain kerran viikossa lauantaisaunassa ja takapuoli pyyhittiin puuceessä sanomalehdellä tai jollain puupäreellä.

Vierailija
16/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on seurannut tätä ilmastovouhotusta, niin pelottaa ajatella että näin paljon kiihkoilevia vedätettävissä olevia hörhöjä on maassamme. Yhden mielestä nyt pitää lopettaa lihan syönti, toisen mielestä pitää siirtyä kommunismiin, veroja haluaa lisää joka toinen, ym ym.

Vierailija
17/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa millaiseen maailmaan lapseni joutuvat jos nämä ilmastohihhulit saavat päänsä läpi ja koko suomi tekee vapaaehtoisen itsemurhan.

Vierailija
18/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen lapsia aivan varmasti. Tiedostan että joutuvat kärsimään. Voivat kuitenkin lopettaa itsensä jos liian pahaksi menee joten ei miestäni syytä olla hankkimatta lapsia

Miten heitä valmistaa tulevaisuuteen? Meitä valmistettiin niin, että käy koulu ja hanki työ, niin hyvä tulee. Mitä nyt pitää kertoa, että miten täällä kannattaa elää? "Kaikki tuhoutuu ilmeisesti kohtapuoleen ja tosi piankin, mutta yritetään pysyä hyvillä mielin silti"...?

Vierailija
19/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole kärsimystä. Ongelmia on ollut maailmanhistoriassa aina, mutta jotenkin on silti pärjätty.

-16v ja onnellinen siitä, että minut tehtiin tänne kärsimään

Vierailija
20/41 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä ole kärsimystä. Ongelmia on ollut maailmanhistoriassa aina, mutta jotenkin on silti pärjätty.

-16v ja onnellinen siitä, että minut tehtiin tänne kärsimään

Mutta kun kohta ei enää oikeasti pärjätä