En suostu haisemaan pskalle tämän maailman takia
Tulkoon vaikka 10 asteen nousu maapallolle, minä pesen itseni hajusteellisella muovipulloon laitetulla suihkusaippualla.
Kommentit (26)
Älä sitten haise. Se sinun suihkusaippuasi voisi olla palasaippua (tai pakattu biohajoavaan pulloon), eikä sitä vettäkään tarvitse lutrata. 5min viileät pikasuihkut riittää, siinä ehtii pestä hiukset ja vartalon aivan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ja minä en millään paskanhajuisilla pesupähkinöillä ala vaatteitani pesemään.
Nuo oli ihan uutta minulle. :) Googlasin pesupähkinät ja repesin nauruun. :D
Vaikka me suomalaiset muutettais savimajoihin ja autot, lentokoneet, lihansyönti ja lemmikit kiellettäisiin niin tämä maailma ei sillä pelastu.
Ei sen saippuan kai pakko ole muovipullossa olla?
Vierailija kirjoitti:
Ei sen saippuan kai pakko ole muovipullossa olla?
Kylläpäs! Muovistani en luovu! Käyn vaikka sen muovipullon täyttämässä kaupassa suihkusaippualla.
Itse taas suostun haisemaan paskalta, mutta millään vajaapyttyisellä en tule ajamaan. Alle kahdensylinteriset autot on naisille.
Minä haisen pskalta mutta olenkin lomittaja.
Nestesaippua on tavallaan huijaus siinä mielessä, että se on usein samaa tavaraa säilöntäaineilla tehostettuna verrattuna palasaippuaan. Nestesaippuan avulla saatiin ihmiset kantamaan kotiinsa vettä muovipullossa ja vieläpä maksamaan siitä enemmän. Hintatietoinen vertailee nestesaippuan ja palasaippuan hintaa.
Ymmärrän isosta kanisterista saippuatankkeihin kaadettavan nestesaippuan tarpeen hygieenisyyden kannalta esimerkiksi paikoissa, joissa pestään käsiä. Harvemmin ne saippuapumput tai -tankit menevät rikki. Meidän talossamme halvat saippuatankit ovat kestäneet 15 vuotta ja ne on helppo pyyhkäistä joka päivä puhtaiksi desinfioivalla aineella vessassa siinä missä vessanrenkaan ja hanakin. Desinfiova lios syntyy kun sekoittaa 5% kloriittia veteen.
Monet hajusteista ovat allergisoivia ja sen vuoksi meillä käytetään hajustamatonta nestesaippuaa ja muitakin hygieniatuotteita eikä kukaan haise sille itselleen.
Hyvä ap ei mikään ihme, että allergiat lisääntyy :( se suihkusaippua suihkusi jälkeen ei tuoksu juuri miltäkään, kun lopetat pesun. 5-10 min jälkeen ei tuoksu enää yhtään. Suola/sokeri kuorinta ihollesi voisi tehdä hyvää, siinä saat oikeasti pois sen kuolleen ihosolukon. Kokeilkaa hyvät ihmiset. Teillä joilla on akneen taipuvainen iho, niin suola desinfioi ihoanne kokeilkaa. Tosin jos teillä on todella paha akne, niin roacuttan (reseptillä)on ainoa, joka oikeasti auttaa, kuten minulla teininä.
Nyt hipit suut tukkoon! Tykkään hajusteista, ihan sama vaikka kuolen niihin säilöntäaineisiin. Haluan nauttia puhtaudesta, pehmeästä ihosta ja tuoksusta. Palasaippuat on ihan karmeaa pskaa! Kuivattaa ihon ihan koppuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hipit suut tukkoon! Tykkään hajusteista, ihan sama vaikka kuolen niihin säilöntäaineisiin. Haluan nauttia puhtaudesta, pehmeästä ihosta ja tuoksusta. Palasaippuat on ihan karmeaa pskaa! Kuivattaa ihon ihan koppuraksi.
Ei mikään ihme jos olet tunkenut ihollesi x-tra palasaippuaa. Mitäpä sillä väliä, kun olet ainoa joka ihoasi koskettaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap ei mikään ihme, että allergiat lisääntyy :( se suihkusaippua suihkusi jälkeen ei tuoksu juuri miltäkään, kun lopetat pesun. 5-10 min jälkeen ei tuoksu enää yhtään. Suola/sokeri kuorinta ihollesi voisi tehdä hyvää, siinä saat oikeasti pois sen kuolleen ihosolukon. Kokeilkaa hyvät ihmiset. Teillä joilla on akneen taipuvainen iho, niin suola desinfioi ihoanne kokeilkaa. Tosin jos teillä on todella paha akne, niin roacuttan (reseptillä)on ainoa, joka oikeasti auttaa, kuten minulla teininä.
Allergiat nimenomaan lisääntyvät, kun vältellään maanisesti kaikkea. Mietipä vähän mihin siedätyshoitokin perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten tuoksuu. Meillä tuoksuu kylppärikin ihanalle, kun ostin uuden suihkusaippuan.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen meren suolakuorinta tekee ihosta ihanan pehmeän kyllä.
Mikä järki siinä on maksaa itsensä kipeäksi kaikesta turhasta roinasta?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka me suomalaiset muutettais savimajoihin ja autot, lentokoneet, lihansyönti ja lemmikit kiellettäisiin niin tämä maailma ei sillä pelastu.
Koko muu maailma saisi kyllä hyvät naurut meidän kustannuksella.
No, kun ei oo elinkelpoista planeettaa niin ei tartte surra omia hajujaankaan. Saattaa tulevaisuudessa se oman kainalon haju olla murheista pienin.
Vierailija kirjoitti:
No, kun ei oo elinkelpoista planeettaa niin ei tartte surra omia hajujaankaan. Saattaa tulevaisuudessa se oman kainalon haju olla murheista pienin.
No onneksi siinä vaiheessa en ole sitä näkemässä tai kokemassa.
Tämä. Ja minä en millään paskanhajuisilla pesupähkinöillä ala vaatteitani pesemään.