Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omat alastonkuvat kodin seinällä ???

Vierailija
14.10.2018 |

Eikö joku tällainen omien alastonkuvien ottamisbuumi ollut joku kymmenen vuotta sitten, kun moni julkisuuden henkilökin oli alastonkuvissa.

Yhdellä työkaverilla ja entisen työnpaikan tutulla on edelleen oma alastonkuva makuuhuoneen seinällä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

i t ä n i e m e n h e n n a ottaa kuvan itsestään niinkuin tekee muille salaa ja laittaa omat kuvansa omalle seinälleen. 

Vierailija
22/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juliste Hennasta tulisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kaunis nainen. 

Vierailija
24/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä, kun lihavat ihmiset ulisee, kun itse näyttäisivät lähinnä ihrakasoilta samanlaisissa kuvissa. :D

Jos pitää itsestään huolta ja muutenkin näyttää hyvältä, niin tietenkin kuvakin näyttää hyvältä.

Vierailija
25/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopillani on alastonkuva itsestään esillä. On muutenkin niin narsistinen että saattaa jopa olla ihan oikeasti narsisti.

Hahhah :D tää oli jotenkin hyvin kirjotettu

Vierailija
26/27 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on taas näitä, kun lihavat ihmiset ulisee, kun itse näyttäisivät lähinnä ihrakasoilta samanlaisissa kuvissa. :D

Jos pitää itsestään huolta ja muutenkin näyttää hyvältä, niin tietenkin kuvakin näyttää hyvältä.

Ja joku ihrakasa jo loukkaantui ja painoi alapeukkua. :D

cäcäcäcäcä...taisi upota.

Vierailija
27/27 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta kaikilla ei ole halua jakaa kehonsa intiimejä yksityiskohtia muuten kuin oman miehen kanssa - ja toisinpäin. Mun miehellä on hyvä kroppa (sixpackit ym), mutta tiedän ihan kysymättäkin, ettei ikinä haluaisi laittaa alastonkuvaa itsestään meidän kodin seinälle :D Ei tykkää edes että otan biitsikuvia kännykällä, ja tiedän ettei tykkäisi, jos näyttelisin niitä kavereille. Samoin ei ikinä ole kotona ilman paitaa ym, jos on vieraita (edes omien kavereiden seurassa).

Joillekin vaan oman kehon yksityisyys ja se, että sen katsominen on vain rakkaan ihmisen etuoikeus, on tärkeämpää kuin se, kuinka monta tykkäystä saa instassa ym. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi