Vaimo mokasi juhlissa
Lähdettiin kesken pois. Nyt on ollut koko päivä mykkäkoulua. Voisitteko naiset selittää millä tavalla tämä kaikki oli minun vikani?
M32
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli äänekkäästä pierusta hiljaisimmalla hetkellä. Vaimo meni vessaan ja sieltä tultuaan sanoi nyt lähetään.
Ja tämä on kai sitten minun vikani.
Okei. Vaimosi on ylihysteerinen. Kumpi teistä pieraisi?
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli äänekkäästä pierusta hiljaisimmalla hetkellä. Vaimo meni vessaan ja sieltä tultuaan sanoi nyt lähetään.
Ja tämä on kai sitten minun vikani.
Miten sinä reagoit siihen pieruun? Jos nimittäin olet tehnyt asiasta numeron ja ruvennut äänekkäästi ilveilemään asialla, ymmärrän kyllä mykkäkouluilun. Tai sitten pieru pääsi varren kanssa ja siksi tuli kiire kotiin. 😂 Se ei tosin tietenkään sinun syytäsi ole, joten mykkäkoulu tuntuisi aiheettomalta.
Omista virheistä syytetään miestä. En ymmärrä.
Kumpi nyt pierasi? Sinä vai vaimo
Vaimo kai pieraisi ja se on nyt jotenkin miehen syy.
On kyllä välillä niin käsittämätöntä tuo naisten logiikka, omat pierutkin pistetään miehen syyksi.
tuliko oikein varren kanssa? oliko tuikea haju?
Mitäs kokkasit gratinoitua kukkakaalia ennen juhliin lähtöä! Vaimosi ei turhaan pidä mykkäkoulua.
Pierun voi naamioida röyhtäisyksi.
Pierun voi naamioida kainalopieruksi, ja jos jää kiinni, voi edetä tiputanssiin. Luova löytää aina ratkaisun.
Todellinen herrasmies esittää, että vaimolta karannut pieru tuli häneltä itseltään, ja pyytää kohteliaasti anteeksi seurueelta. Sen jälkeen asia unohdetaan eikä ketään nolota.
Minuakin harmittaisi olla naimisissa moukan kanssa. Kunnon mies varjelee aina vaimoaan.
Ei tämä voi olla miehen vika mitenkään.
Voitsit antaa vaimolle herkkukorin lohdutukseksi.
Kuulostat moukkamaiselta. Haet sääliä, kun et edes kerro, mitä tapahtui. Kuulostaa siltä, että itse mokasit ja syytät siitä vaimoa.
Jos oikeasti rakastat vaimoasi, annat hänelle anteeksi.
Yhden pierun voi hyvin antaa anteeksi.
Ei oo totta... Aikuiset ihmiset...
Ap onko vaimo perustellut päätöstään?
Vaatisin kyllä kunnon selityksen.
Hakkaa eukko edes viikoksi turvakotiin opettelemaan pieremistä.
Pieru tuntuu olevan naisille asia joka murentaa koko naiseuden.