Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka niihin pienyrityksiin haluaa töihin jos irtisanomista helpotetaan??

Vierailija
14.10.2018 |

En minä ainakaan. Onkohan se työt tarkoitettu maa.han. muut.tajille?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienyritykset ei palkkaa, koska huono työntekijä on liian suuri riski yritykselle, jos saa jonkun vihervasurin, niin koko firma voi kaatua.

Sinulla on vähän väärä käsitys asioista. Älykkäät, myös erilaisia ihmisiä suvaitsevat ja laajasti asioista vastuuta kantavat ovat haluttuja työntekijöitä.

Luulen kyllä, että sinulla on täysin väärä kuva, kuvailit juuri koulutetun oikeistolaisen, vihervasurit on työtävieroksuvia tukihuijareita, jopa eduskunnassa

Takuulla oikeistolaisissakin on fiksuja ja suvaitsevaisia, nykyajan työelämään soveltuvia ihmisiä.

Sinä tosin et vaikuta kovin hyvältä lisältä mihinkään työyhteisöön. Vaikka kyllä sinullekin sopivia hommia on, jos kroppasi kestää nostamista, kantamista ja lapio pysyy kädessä etkä kaipaa sosiaalisia kontakteja.

Tietenkin on, missä muualla ne sitten olisivat, eihän vasemmistoa ole kuin todella pieni osa kansasta ja suurin osa tosiaan näitä kouluttamattomia ideologisesti työttömiä. Minulla on kyllä ylempi korkeakoulututkinto ja olen pidetty johtaja yksityisellä puolella, teen myös töitä sinikauluksien kanssa kaikki yhdessä, tosin en usko kenenkään olevan vasemmistolainen, kun ovat ahkeria ja osa yrittäjiä. Puolisonikin on "sekaroituinen" ulkomaalainen.

Hassu kuvitelma sinulla, että vasemmistolainen olisi jotenkin fiksumpi tai suvaitsevaisempi kuin normaalit ihmiset. 

Teiniprovoilija sinä olet :)

Vierailija
42/44 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne irtisanomisajat ole nytkään mitkään pitkät, niin mitä väliä. Ainoastaan epärehelliset lusmut pelkää, rehellisillä kunnollisilla ihmisillä ei ole mitään pelättävää.

Sinustakin tulee lusmu sillä sekunnilla, kun sairastut niin, että työkykysi alenee edes väliaikaisesti. Sinulla on silloin irtisanomislappu kourassa ennen kuin huomaatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin sitten enää menekään muut kuin ne jotka työvoimatoimisto pakottaa. Eli ne 9 eur/päivä saavat. 

Vierailija
44/44 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienyrityksissä teet 12h päivää kun muuten urakat kusee. Ei ikinä enää.

Tämä. Ei todellakaan enää ikinä. 

Lisäksi piti teeskennellä olevansa niin hemmetin sitoutunut työpaikkaan - isoilla firmoilla ei ole sellaista pakollista "me" -hengen tuputtamista, tai ainakin niissä ei kiinnitetä sen puutteeseen huomiota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän