Yhden illan suhteissa - miten tavallista?
Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka moni teistä on ehdoton sen asian kanssa, että kumia tulee käyttää, vaikka on muuten ehkäisy kunnossa. Suurin osa miehistä nauttii seksistä paljon enemmän ilman kondomia ja vielä useampi kokee suurta tyydytystä lauetessaan naisen sisään. Itse en aina ole niin tarkka sen asian suhteen, mutta uskoisin sillä olevan merkitystä, millaisen kundin kanssa seksiä harrastaa; nainen haluaa tervettä miestä biologiansa vuoksi.
Toinen kysymys:
Kuinka tavallista on peppuseksi yhden illan suhteissa. Olen joskus itse ehdottanut ja miehet ovat olleet vähintäänkin hämmentyneitä, että nainen itse ehdottaa. Itse pidän anaaliseksistä ja joskus mukavan miehen kanssa sitä on hauska harjoittaa myös yhden illan suhteissä. Miten muilla?
Kommentit (30)
Satavarmasti on mies ap.
Ja niin korkealta ei päivä paista, että antaisin ilman kumia ykköstä TAI kakkosta yhden illan suhteelle.
N50+
”Miehestä seksi tuntuu paremmalta ilman kumia.” Miksi naista pitäisi kiinnostas täysin tuntemattoman miehen mielipide siitä mikä tuntuu miehestä parhaimmalta?
Vierailija kirjoitti:
”Miehestä seksi tuntuu paremmalta ilman kumia.” Miksi naista pitäisi kiinnostas täysin tuntemattoman miehen mielipide siitä mikä tuntuu miehestä parhaimmalta?
Itse asiassa se kiinnostaa naisia yhden yön hommeleissa näin miehen kokemuksella. Moni nainen on kysynyt kumia ja sanonut ilman tuntuvan paremmalta, niin yleensä on haarat auenneet kokonaan ilman ehkäisyä. Yleensä on vielä saanut ihanasti laueta sisään :)
Tuntuu että naisten nettisaarnat ja todellinen elämä pikkuhiprakassa kiimassa on hieman erilaista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa se kiinnostaa naisia yhden yön hommeleissa näin miehen kokemuksella. Moni nainen on kysynyt kumia ja sanonut ilman tuntuvan paremmalta, niin yleensä on haarat auenneet kokonaan ilman ehkäisyä. Yleensä on vielä saanut ihanasti laueta sisään :)
Tuntuu että naisten nettisaarnat ja todellinen elämä pikkuhiprakassa kiimassa on hieman erilaista :D
Mulla on ihan samanlaista kokemusta niin poikana kuin miehenäkin. Eka kerta itselläni oli jo tällainen. Olin koulupoika ja seksin saloihin opettava nainen oli muutamaa vuotta vanhempi. Poikasena jännittyneenä tuhosin sen ainokaisen kortsuni. Nainen sanoi, että anna olla. Sitten alkoi sählääminen, ei löytyny reikää. Nainen omin käsin ohjasi mun paljaan hepin sisään. Kun olin poikanen, ei kauaa tarvinnu nytkyttää kun tuli mukava lämmin tulvahdus. Tietty sinne sisään. Kun kerran oli jo tullut, nain saman yön aikana vielä kaksi kertaa lisäsatseja sisään ja aamulla vielä yhdet. Tästedes on ollut useita eri yhdenyön juttuja ja pitkiä suhteita. Erittäin harvinaista on ollut se kumin käyttö. Kyllä ne jalat on auennut ja tussu on täyttyny mällillä useammin kuin ettei olisi. On tosiaan palstalla ihan eri naiset kuin todellisuudessa.
Naiset jättää kertomatta kokonaan miehen ulkoisen habituksen asiaankuulumisen. Kysyin kerran eräältä nais-ystävältä siis ystävältä, että miten voi olla. Naiset oikeasti on haarat auki ja on täysin valmiita paljaaltaan vetämään ja ollaan naama nutturalla kun alan kääriä kumia paikoilleen. Ystäväni sanoi sitten, kato nyt itseäs. Uskomaton namupala, söpö, sporttinen, nuorekas, varakas. Ne haluaa VAUVAN juuri sun kanssa, eivät välttämättä sua, mutta jälkikasvun kyllä. Eivät välttämättä tietoisesti mutta tiedostamatta. Kuulostaa tietty vähän omakehulta kun sen näin kertoo, mutta myös todella loogiselta. Onhan tämä vielä naisen kertomana.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä itketään, kun nainen huijaa isäksi... Järki hoi?
Ei kai siinä mitään huijaamista ole jos tietoisesti ei käytä kumia, eikä nainen väitä käyttävänsä pillereitä.
siksipä nuorena miehenä ajoinkin aina loput sisään kortsulla mutta alut aina paljaalla kun yleensä tuppasi olemaan immenkalvo edessä kun aloin seukkaamaan
Minusta kondomi on aika kiihottava asia. Sitä käytetään ei-vakiintuneissa suhteissa joissa on uutuudenviehätystä.
Kyllä limakalvot itse asiassa kuluvat, jos ihan hillittömästi soutaa. Vai olenko ainoa, jolla on ollut alkuhuumassa hillittömän panemisen takia paikat kipeänä?