Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelimies oikeasti ajattelee naisesta?

Vierailija
13.10.2018 |

Pelkkää seksiä? Miten/mikä pelimiehen saa noin kylmäksi että nainen on hänelle vain esine, eikä ihminen jolla on tunteita? Seksiä saatuaan, nainen heitetään syrjään ja hänestä tulee pelimiehelle täysin arvoton.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko äitisuhde?

Vierailija
2/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen aivot on jalkojen välissä eli penis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä niiden pelimiesten kanssa täytyy olla tekemisissä ja vielä mennä sänkyynkin? Kai sen nyt tietää, että jos se on tosi hyvännäköinen, huulilta valuu pelkkää hunajaa ja osaa sulavasti sekoittaa pään niin että melkein kaatuu sen sänkyyn, niin kyllä se sen saman osaa tehdä muillekin kuin sulle.

Vierailija
4/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa?

Vierailija
5/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ajattelee naisista yhtä paljon kuin sinä ajattelet satunnaisista miehistä. Eli ei paljon mitään, ennen kuin kohdalle osuu kiinnostava henkilö. Mutta seksiin toki kelpaa vähemmän kiinnostavakin. 

Vierailija
6/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran suoraan pelimieheltä miksi kohtelee mua kuin pskaa, sanoi tiedostavansa sen, muttei osannut kertoa miksi. Kysyin kohteleeko hän kavereitaan näin, sanoi että "en mä tietenkään kavereita kohtele huonosti." Hmm...

Vierailija
7/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin pajatso tai hedelmäpeli. Pitää tietää mitä tekee mutta paljon on kiinni tuuristakin.

-pelimies

Vierailija
8/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen kiinnostus pohjautuu täysin sukupuoliviettiin. Orgasmin jälkeen kiinnostus vain loppuu täysin. Ei siinä ole mitään monimutkaista.

Vierailija
9/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että pelimiehen "uhreiksi" eli pelkiksi panopuiksi valikoituu usein huonoitsetuntoisia naisia, jotka ei itsekään arvosta itseään paljon, joten pelimieskään ei arvosta ja suhtautuu jopa vihamielisesti ja siksi kohtelee huonosti. Sitten rakastuu joskus johonkuhun oman arvon tuntevaansa ja itsevarmaan naiseen joka ei suostu pelimiehen patjaksi, pitää toki olla myös hyvännäköinen ja hyvätuloinen koska pelimies itsekin on.

Näinhän se menee. Omassa tapailuhistoriassani on parikin tämmöistä pelimiestä, jotka ihan itse ovat aluksi pelailullaan kehuskelleet. Molemmat olivat kuin puulla päähän lyötyjä, kun minä en ollutkaan niin imarreltu siitä, millainen poikkeus olen, että olisivat saaneet alttarille viedä. Taisin särkeä heidän sydämensä, mutta sitä saa mitä tilaa. Jos haluaa olla pelimies, niin siitä sitten vaan keräilemään merkityksettömiä panoja ja leveilemään niillä eläkeikään asti. Mulla on liikaa itsekunnioitusta ja tasoa, että ottaisin mitään hu*ripukkia miehekseni.

Vierailija
10/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies pitää naisia pelkkinä pílluina.

Vierailija
11/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa pelimiehistä on pohjimmaltaan naisarkoja, niin joutuu hyppimään kukasta kukkaan, kun ei uskalla päästää ketään lähelleen. Naista pitää saada, mutta ei uskalla sitoutua.

Vierailija
12/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että pelimiehen "uhreiksi" eli pelkiksi panopuiksi valikoituu usein huonoitsetuntoisia naisia, jotka ei itsekään arvosta itseään paljon, joten pelimieskään ei arvosta ja suhtautuu jopa vihamielisesti ja siksi kohtelee huonosti. Sitten rakastuu joskus johonkuhun oman arvon tuntevaansa ja itsevarmaan naiseen joka ei suostu pelimiehen patjaksi, pitää toki olla myös hyvännäköinen ja hyvätuloinen koska pelimies itsekin on.

Ei pelimiehen tarvitse välttämättä olla edes hyvätuloinen tai välttämättä hyvännäköinenkään, tiedän itse parikin tällaista tapausta. Riittää kun mies on itsevarma, supliikki, käyttäytyy tarvittaessa röyhkeästi ja on sopivasti pilke silmäkulmassa niin naisia kaatuu kuin viljaa.

Vierailija
13/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% Miehille tulee aina naisen nähdessään mieleen pillu. FAKTAA.

Sen takia en ole miesten kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
14/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis niitä naisia jotka ei ole pelurin mielestä riittävän tasokkaita parisuhteeseen.

Vierailija
15/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis niitä naisia jotka ei ole pelurin mielestä riittävän tasokkaita parisuhteeseen.

Väärin. 

Vierailija
16/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi olla noin mustavalkoista? Omalla kohdallani ainakin pelimies törmäsi pelinaiseen. Ei minuakaan seksin jälkeen juurikaan kiinnostanut sen enempää hänen perhe-elämänsä. Ennemminkin vain mahdollinen seuraava seksin saanti kerta. Ja mitä tarkoitatte sillä "huonolla" kohtelulla?

Vierailija
17/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on naisen aivokemian lapsellista läheisriippuvuutta. Miehillä ei sellaista turhuutta ole.

Miehissä ja naisissa on eroja ihan saman sukupuolen sisällä.

Vierailija
18/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan antanut pelimiehille.

Vierailija
19/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi olla noin mustavalkoista? Omalla kohdallani ainakin pelimies törmäsi pelinaiseen. Ei minuakaan seksin jälkeen juurikaan kiinnostanut sen enempää hänen perhe-elämänsä. Ennemminkin vain mahdollinen seuraava seksin saanti kerta. Ja mitä tarkoitatte sillä "huonolla" kohtelulla?

Huono kohtelu ainakin mun mielestä mitä olen pelimiehiltä saanut: valehtelu, lupausten pettäminen, kieroilu, viesteihin vastaamatta jättäminen

Vierailija
20/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kohtelu ainakin mun mielestä mitä olen pelimiehiltä saanut: valehtelu, lupausten pettäminen, kieroilu, viesteihin vastaamatta jättäminen

Eli olet siinä tapauksessa ollut suhteessa jossa itse olet odottanut jotain suurempaa tajuamatta että suhteenne pohjautuu vain seksiin ei mihinkään muuhun.

Ketju on lukittu.