Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelimies oikeasti ajattelee naisesta?

Vierailija
13.10.2018 |

Pelkkää seksiä? Miten/mikä pelimiehen saa noin kylmäksi että nainen on hänelle vain esine, eikä ihminen jolla on tunteita? Seksiä saatuaan, nainen heitetään syrjään ja hänestä tulee pelimiehelle täysin arvoton.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on naisen aivokemian lapsellista läheisriippuvuutta. Miehillä ei sellaista turhuutta ole.

On aivan totta, ettei miehillä ole rakkautta. Koska he eivät sitä ansaitse. Naisten halveksuntaan kätketty ihmisviha tekee sen että he loittonevat yhä kauemmaksi siitä mitä olivat alunperinkin vailla.

Ihmissuhteet kokevat oikeasti inflaation, kun panee ympäriinsä satojen ihmisten kanssa. Tulkinta rakkaudesta aivokemiallisesta häiriöstä on sellaisille ihmisille varmasti täysin aito kokemus, korostan HEILLE. Looginen seuraus.

Vierailija
42/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunkantoteline.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% Miehille tulee aina naisen nähdessään mieleen pillu. FAKTAA.

Eli suurin osa miehistä ei vaan osaa rakasta. Muuta kuin alapäällään. Minä naisena jos näen hyvännäköisen miehen, ensimmäinen ajatukseni on, että haluaisin hänestä miesystävän, en todellakaan ajattele ensimmäisenä hänen jalkoväliään. Tässä vissiin se suurin ero miehen ja naisen välillä.

Tuollainen yleistäminen on ihan turhaa stereotypioiden vahvistamista. Enkä edes ymmärrä tuota väitettäsi siitä, etteikö mies osaisi rakastaa, koska hän pitää naisia kiihottavina.

Vierailija
44/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on tietenkin ylenmääräinen seksin tarjonta. Naisten seksuaalinen vapautuminen on muokannut miesten seksuaalisuutta ja kykyä muodostaa tunnesiteitä. Näin siis miesten kohdalla, joille seksiä on ylenmäärin tarjolla, ja ne loput eivät sitten kiinnostakaan naisia. Totta kai auevaaroja oli ennenkin, mutta vain vain marginaaliselle osalle miehistä riitti irtoseksiä harrastavia naisia.

No tässähän se pohjimmainen syy on sille, miksi naisilla pelailevat miehet ovat sellainen epidemia kuin ovat. 100 % toimiva keino pelimiesten karsimiseen on olla harrastamatta kevyitä suhteita. Raamattukin sanoo, että ne, jotka eivät ota viisautta vastaan, kärsivät tyhmyydestään. Se näkyy käytännössä siinä, kuinka paljon vahinkoa irtosuhteet aiheuttavat paitsi sukupuolitautien ja vahinkoraskauksien niin myös emotionaalisen kärsimyksen muodossa. Nainen on itse ihan yhtä paljon vastuussa pelimiehen aiheuttamista sydänsuruista lähdettyään sellaiseen leikkiin mukaan.

Valitettavasti tässä ei yksittäisen naisen toiminnalla ole paljoa merkitystä. Valtaosan naisista tulisi muutta käytöstään, jos miesten käytöstä haluatte muuttaa. 

Ei isossa mittakaavassa olekaan, mutta oman rakkauselämän pelimiesvoittoisuuteen sillä on valtava vaikutus. Kun tarjolla on lukemattomia naisia, jotka ovat valmiita antamaan pelimiehelle seksiä pienehköllä vaivalla, ei pelimies ala tuhlaamaan aikaansa niihin, jotka eivät lähde minkäänlaisiin esiaviollisiin suhteisiin mukaan.

Vierailija
45/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisia, joiden kanssa pannaan ja naisia, joiden kanssa mennään naimisiin. Yksi ei riitä kunmmassakaan kategoriassa. Samanaikaisesti voidaan olla suhteissa kumpienkin kanssa.

Mikä näissä naisissa on se ero joka erottaa pelkät panot ja ne keiden kanssa mennään naimisiin? Miksi joku nainen pääsee ensiyrittämällä naimisiin ja jotkut kelpaavat ikuisesti vain panoksi?

Luotettavuus. Siveettömästi käyttäytyvän naisen uskollisuuteen ei voi luottaa. Toimitaan sen mukaan, mitä lutkatutka sanoo.

eri

Taitaa vain heijastaa omaa maailmankuvaasi tuo ajatus.

Vierailija
46/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies on aina sinkku.

Vierailija
47/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että pelimiehen "uhreiksi" eli pelkiksi panopuiksi valikoituu usein huonoitsetuntoisia naisia, jotka ei itsekään arvosta itseään paljon, joten pelimieskään ei arvosta ja suhtautuu jopa vihamielisesti ja siksi kohtelee huonosti. Sitten rakastuu joskus johonkuhun oman arvon tuntevaansa ja itsevarmaan naiseen joka ei suostu pelimiehen patjaksi, pitää toki olla myös hyvännäköinen ja hyvätuloinen koska pelimies itsekin on.

Näinhän se menee. Omassa tapailuhistoriassani on parikin tämmöistä pelimiestä, jotka ihan itse ovat aluksi pelailullaan kehuskelleet. Molemmat olivat kuin puulla päähän lyötyjä, kun minä en ollutkaan niin imarreltu siitä, millainen poikkeus olen, että olisivat saaneet alttarille viedä. Taisin särkeä heidän sydämensä, mutta sitä saa mitä tilaa. Jos haluaa olla pelimies, niin siitä sitten vaan keräilemään merkityksettömiä panoja ja leveilemään niillä eläkeikään asti. Mulla on liikaa itsekunnioitusta ja tasoa, että ottaisin mitään hu*ripukkia miehekseni.

Minulla oli myös tällainen. Minä vain en tajunnut että hän oli minuun ihastunut vaan ajattelin että se on sitä samaa liibalaabaa mitä suoltaa kaikille naisille.

Sanoin sitten suoraan miksi meidän juttu loppui eli minä olin ihastunut toiseen mieheen.

Siinä vaiheessa vasta sain tietää pelimiehen tunteita joita luonnollisesti loukkasin aika pahasti.

Mistä minä olisin voinut tietää että olin jotenkin erityinen hänelle?

Hyvin sanortu. Mulla sama kokemus. Tosin sain tonneittain katkeraa paskaa päälleni, mitä tämä epäihminen e l u k k a suolsi, kun HÄNEN tunteittaan oli loukattu, kun HÄN kerrankin olisi ollut TOSISSAAN... yhyy... yhyy.

Haha joo. Vielä neljän vuoden jälkeen saan välillä taas viestiä kuinka hän oli kanssani tosissaan.

Vieläkään ei ole vastannut mistä minä sen olisin voinut tietää kun tunnetusti pani puolta kylää selittäen naisille milloin mitäkin.

Vierailija
48/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälliviemäri.

Vierailija
49/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on tietenkin ylenmääräinen seksin tarjonta. Naisten seksuaalinen vapautuminen on muokannut miesten seksuaalisuutta ja kykyä muodostaa tunnesiteitä. Näin siis miesten kohdalla, joille seksiä on ylenmäärin tarjolla, ja ne loput eivät sitten kiinnostakaan naisia. Totta kai auevaaroja oli ennenkin, mutta vain vain marginaaliselle osalle miehistä riitti irtoseksiä harrastavia naisia.

No tässähän se pohjimmainen syy on sille, miksi naisilla pelailevat miehet ovat sellainen epidemia kuin ovat. 100 % toimiva keino pelimiesten karsimiseen on olla harrastamatta kevyitä suhteita. Raamattukin sanoo, että ne, jotka eivät ota viisautta vastaan, kärsivät tyhmyydestään. Se näkyy käytännössä siinä, kuinka paljon vahinkoa irtosuhteet aiheuttavat paitsi sukupuolitautien ja vahinkoraskauksien niin myös emotionaalisen kärsimyksen muodossa. Nainen on itse ihan yhtä paljon vastuussa pelimiehen aiheuttamista sydänsuruista lähdettyään sellaiseen leikkiin mukaan.

Valitettavasti tässä ei yksittäisen naisen toiminnalla ole paljoa merkitystä. Valtaosan naisista tulisi muutta käytöstään, jos miesten käytöstä haluatte muuttaa. 

Ei isossa mittakaavassa olekaan, mutta oman rakkauselämän pelimiesvoittoisuuteen sillä on valtava vaikutus. Kun tarjolla on lukemattomia naisia, jotka ovat valmiita antamaan pelimiehelle seksiä pienehköllä vaivalla, ei pelimies ala tuhlaamaan aikaansa niihin, jotka eivät lähde minkäänlaisiin esiaviollisiin suhteisiin mukaan.

Hóroille vinkiksi ettei kannattas levitellä sitä pílluaan liian helpolla.

Vierailija
50/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on itse ihan yhtä paljon vastuussa pelimiehen aiheuttamista sydänsuruista lähdettyään sellaiseen leikkiin mukaan.

Eihän se nainen tiedä osallistuvansa leikkiin vaan odottaa avioliittoa.

Vierailija
51/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että pelimiehen "uhreiksi" eli pelkiksi panopuiksi valikoituu usein huonoitsetuntoisia naisia, jotka ei itsekään arvosta itseään paljon, joten pelimieskään ei arvosta ja suhtautuu jopa vihamielisesti ja siksi kohtelee huonosti. Sitten rakastuu joskus johonkuhun oman arvon tuntevaansa ja itsevarmaan naiseen joka ei suostu pelimiehen patjaksi, pitää toki olla myös hyvännäköinen ja hyvätuloinen koska pelimies itsekin on.

Näinhän se menee. Omassa tapailuhistoriassani on parikin tämmöistä pelimiestä, jotka ihan itse ovat aluksi pelailullaan kehuskelleet. Molemmat olivat kuin puulla päähän lyötyjä, kun minä en ollutkaan niin imarreltu siitä, millainen poikkeus olen, että olisivat saaneet alttarille viedä. Taisin särkeä heidän sydämensä, mutta sitä saa mitä tilaa. Jos haluaa olla pelimies, niin siitä sitten vaan keräilemään merkityksettömiä panoja ja leveilemään niillä eläkeikään asti. Mulla on liikaa itsekunnioitusta ja tasoa, että ottaisin mitään hu*ripukkia miehekseni.

Minulla oli myös tällainen. Minä vain en tajunnut että hän oli minuun ihastunut vaan ajattelin että se on sitä samaa liibalaabaa mitä suoltaa kaikille naisille.

Sanoin sitten suoraan miksi meidän juttu loppui eli minä olin ihastunut toiseen mieheen.

Siinä vaiheessa vasta sain tietää pelimiehen tunteita joita luonnollisesti loukkasin aika pahasti.

Sama, kun paljasti tunteensa niin sanoin etten ota miehekseni miestä joka on uittanut kaluaan joka *mmässä (en siis itse hälle antanut). Olin tosin sanonut tuon hänelle jo kun tavattiin, mutta hän ei uskonut vaan ajatteli, että totta kai hän saa minut jos haluaa.

Eri

Tääläkin sama. Vaikka miten vakuutti että minä olen se jonka hän haluaa niin lopulta oli olo että hän piti itsestään selvyytenä sitä että minä hänet haluisin. Taisi olla yksi mikä häntä sitten niin pahasti loukkasi kun en halunnut.

Vierailija
52/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin otan panon jos sitä tarjolla on. Miks mun pitäs pihdata.

Vierailija
53/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% Miehille tulee aina naisen nähdessään mieleen pillu. FAKTAA.

Eli suurin osa miehistä ei vaan osaa rakasta. Muuta kuin alapäällään. Minä naisena jos näen hyvännäköisen miehen, ensimmäinen ajatukseni on, että haluaisin hänestä miesystävän, en todellakaan ajattele ensimmäisenä hänen jalkoväliään. Tässä vissiin se suurin ero miehen ja naisen välillä.

Miten suurin osa miehistä liittyy pelimiehiin? Normaali mies osaa rakastaa.

Ja kyllä kun haluan jotakuta, ajattelen myös hänen jalkoväliään. Ei sulje pois rakkautta.

Vierailija
54/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanortu. Mulla sama kokemus. Tosin sain tonneittain katkeraa paskaa päälleni, mitä tämä epäihminen e l u k k a suolsi, kun HÄNEN tunteittaan oli loukattu, kun HÄN kerrankin olisi ollut TOSISSAAN... yhyy... yhyy.

Haha joo. Vielä neljän vuoden jälkeen saan välillä taas viestiä kuinka hän oli kanssani tosissaan.

Vieläkään ei ole vastannut mistä minä sen olisin voinut tietää kun tunnetusti pani puolta kylää selittäen naisille milloin mitäkin.

Sama. Mulla on itse asiassa toinenkin kokemus, kymmenen vuoden jälkeen tuli sanomaan, että vieläkin harmittaa, olisi niin toivonut, että juuri meistä olisi tullut pari. V**tun spanieli.

Vierailija
55/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi olla noin mustavalkoista? Omalla kohdallani ainakin pelimies törmäsi pelinaiseen. Ei minuakaan seksin jälkeen juurikaan kiinnostanut sen enempää hänen perhe-elämänsä. Ennemminkin vain mahdollinen seuraava seksin saanti kerta. Ja mitä tarkoitatte sillä "huonolla" kohtelulla?

Huono kohtelu ainakin mun mielestä mitä olen pelimiehiltä saanut: valehtelu, lupausten pettäminen, kieroilu, viesteihin vastaamatta jättäminen

Eli olet siinä tapauksessa ollut suhteessa jossa itse olet odottanut jotain suurempaa tajuamatta että suhteenne pohjautuu vain seksiin ei mihinkään muuhun.

Miksi nämä ”miehet” sitten eivät sano sitä suoraan että olen heille vain reikä joka kelpaa maksimissaan yhteen panoon ja sitten siirrytään seuraavaan? Luvataan että nähään vielä, kehutaan ja noihin viesteihinkään ei voida vastata ja sanoa yksinkertaisesti että et ollut kiinnostava, poista numeroni?

Ne haluaa pitää sut reservissä, jos ei muualta saa. Matelija-aivoisten miesten perustarpeita on myös ruoka ja mukavuudet. Joku mies saattaa pitää varalla, jotta saa käydä ilmaiseksi syömässä, tai jos sulla on jotain mistä ne voi hyötyä esim asunto kivalla paikalla. Niin ne vaan tekee oman elämänsä mukavaksi. Naisella on paitsi oikeus myös velvollisuus suojella itseään, eikä odottaa noilta elukoilta yhtään mitään.

Arvosta itseäsi.

Vierailija
56/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hóroille vinkiksi ettei kannattas levitellä sitä pílluaan liian helpolla.

Miksikäs ei jos sattuu haluamaan seksiä.

Vierailija
57/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin otan panon jos sitä tarjolla on. Miks mun pitäs pihdata.

No sun ei ainakaan täällä tarvii ulista ja julistaa miesvihaa siksi, kun kukaan ei halua sitoutua sinuun maineesi takia. Miehet eivät tule koskaan ymmärtämään irtosuhteilevia naisia, vaikka feministit kuinka mässäilisivät naisten seksuaalisella vapautuneisuudella.

Vierailija
58/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kuka täysipäinen nainenkaan haluaisi mitään pelimiestä. Tautipesiä ja keskenkasvuisia luonteita.

Vierailija
59/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulla on itse asiassa toinenkin kokemus, kymmenen vuoden jälkeen tuli sanomaan, että vieläkin harmittaa, olisi niin toivonut, että juuri meistä olisi tullut pari. V**tun spanieli.

Toinen joka laitaa minulle satunnaisesti viestejä on nuoruudesta itseäni reilusti vanhempi mies joka oli vähän kuin "sugar daddy". Kuka nyt oikeasti luulee että sellaisesta suhteesta tulee mitään vuotta pidempää juttua? No tämä mies ilmeisesti kun yhä kertoo kaipaavansa seuraani.

Nyt kun näitä miettii niin vähän huvittaa ja ihmetyttää todellakin mitä ne minusta ajatteli.

Vierailija
60/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ns. pelinainen. En kuitenkaan painiskellut kaikkea mikä liikkui vaan olin muutaman miehen kanssa, koska halusin seksiä, en suhdetta. Pari näistä oli ns.pelimiehiä jotka jankkasivat etteivät halua suhdetta. Vastasin etten minäkään, mutta eivät uskoneet. Outoa olikin, kun itse sanoin kiitos ja näkemiin, niin sitten alkoi pommitus ja jankutus rakkaudesta ja yksi ihan kyynelehti. Ei auttanut, kun ei mulla ollut sen kummempia tunteita pelissä ja sen tein jo alussa tiettäväksi. Tulin siihen tulokseen, että pelimies ei kestä torjuntaa vaan hänen itsensä pitää pönkittää egoaan olemalla muka saavuttamaton. Eikä halua uskoa, ettei olekaan mikään unelmien mies jokaiselle. Sitten kun joku nainen pelaa heidän peliään, iskee epätoivo. Varmaan jos olisin lämmennyt rakkaudentunnustuksille, niin mut ois nakattu sivuun, kun olisi itselleen todistettu miten charmi puree tuohonkin....

Ketju on lukittu.