Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelimies oikeasti ajattelee naisesta?

Vierailija
13.10.2018 |

Pelkkää seksiä? Miten/mikä pelimiehen saa noin kylmäksi että nainen on hänelle vain esine, eikä ihminen jolla on tunteita? Seksiä saatuaan, nainen heitetään syrjään ja hänestä tulee pelimiehelle täysin arvoton.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että pelimiehen "uhreiksi" eli pelkiksi panopuiksi valikoituu usein huonoitsetuntoisia naisia, jotka ei itsekään arvosta itseään paljon, joten pelimieskään ei arvosta ja suhtautuu jopa vihamielisesti ja siksi kohtelee huonosti. Sitten rakastuu joskus johonkuhun oman arvon tuntevaansa ja itsevarmaan naiseen joka ei suostu pelimiehen patjaksi, pitää toki olla myös hyvännäköinen ja hyvätuloinen koska pelimies itsekin on.

Miksi sen pitäisi olla noin mustavalkoista? Omalla kohdallani ainakin pelimies törmäsi pelinaiseen. Ei minuakaan seksin jälkeen juurikaan kiinnostanut sen enempää hänen perhe-elämänsä. Ennemminkin vain mahdollinen seuraava seksin saanti kerta. Ja mitä tarkoitatte sillä "huonolla" kohtelulla?

Huono kohtelu ainakin mun mielestä mitä olen pelimiehiltä saanut: valehtelu, lupausten pettäminen, kieroilu, viesteihin vastaamatta jättäminen

Eli olet siinä tapauksessa ollut suhteessa jossa itse olet odottanut jotain suurempaa tajuamatta että suhteenne pohjautuu vain seksiin ei mihinkään muuhun.

Miksi nämä ”miehet” sitten eivät sano sitä suoraan että olen heille vain reikä joka kelpaa maksimissaan yhteen panoon ja sitten siirrytään seuraavaan? Luvataan että nähään vielä, kehutaan ja noihin viesteihinkään ei voida vastata ja sanoa yksinkertaisesti että et ollut kiinnostava, poista numeroni?

Miksi pitäisi, kai sinulla on omatkin aivot ja kyky arvostella ihmisen tekoja, sanoivatpa nämä mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ketju on lukittu.