Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä? kun on mokannu tosi pahasi kännis? mokasin eilen niin pahasti etten voi ehkä mennä enään töihi

Vierailija
13.10.2018 |

meillä oli siis firman bileet ja jostai ihmeen syystä olin sellases kunnos et en tajunnu mistää mitää ja koitin iskee monta eri miestä osastonjohtaja mukaanlukien ja mut sitten öloppujen lopuks kannettii kuulemma ulos sielt juhlist ja en tiedä kaikkee ees koska en uskalla pitää ees ouhelint päällä ja varman nyt irtisanoudun koska en vii mennä takas enään. tuntuu muute ku oisin vielki humalas et voiko olla tyrmaystippojakin?

Kommentit (226)

Vierailija
141/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työpaikan juhlissa lyönyt työkaveria ja uhkaillut muita. Sillon vähän nolotti kyllä...

Vierailija
142/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhh… Tämän takia olen aina ollut tarkka työpaikan bileissä alkoholin kanssa. Ymmärrän tuskaasi. Kerran ainoastaan sattui yksi nolo episodi, kun mentiin työporukalla juhlista jatkoille baariin. Oltiin onneksi enää yhden hyvän työkavereiden kanssa kahdestaan siellä, muut jatkoi keskenään. Lähtiessämme baarista narikkamies jostain syystä pyysi meiltä kuitin narikan maksusta, oli aika omituista sillä eihän sitä narikkaa edes saa maksamatta sitä etukäteen. Suutuin kun jouduin etsimään sitä kuittia ja siinä samalla haukuin narikkamiestä pimpinnuolijaksi :DDD Työkaveri oli aika ihmeissään ja jälkeenpäin naurettiin sille vaan, kuittikin onneks löytyi niin päästiin sieltä kotiin :D Mutta oli tarpeeks noloa jo tuo yks episodi, normaalisti kun oon ihan asiallinen ja hillitty tyyppi.

Wtf 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enpä tiedä mistä alottaisi. voitteko ihan rehellisesti sanoa uskallanko mennä maanantaina töihin vai jäänkö saikulle vai etsinkö töitä? tosiaan esimies varannut kahden keskisen paliksen ma ja tässä mitä kuulin työkaverilta. olin mm. syyttänyt yhtä työkaveria seksuaalisesta ahdistelusta ja pyytänyt muita soittamaan poliisit. ilmeisesti ahdistelua ei ole tapahtunut mutta poliisit soitettiin. sillä välin olen itse ahdistellut muita ja sammunut sohvalle ja kussut alleni. kun poliisit tulivat olin siinä kunnossa että mut piti kantaa pois. ravintola haluaa ilmeisesti että korvaan sohvan jolle kusin joten ovat pyytäneet mun yhteystoietoja ja väitetystä ahdistelusta poliisi oli tiedustellut työkavereilta.....

Kuvailiko kaveri millä lailla ahdistelit?

olin yrittänyt pussata paria työkaveria ja halaillut. tuo omasyytös on nyt vaan pahin...koska väitin että oli raiskattu. eli sitä olin huudellut sekavana. poliisi on myös jättänyt vastaajaan viestin. enpä tiedä taitaa tulla nyt vähintään saikku. en kykene ma siihen palikseen en vain pysty

Uskotteko oikeasti että poliisi jättää vastaajaan viestejä? Ja raiskauksesta syyttänyt vietäisiin humalasta sekaisin olevana kotiin, eikä sairaalaan?

Vierailija
144/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsit sentään kotoa. Itse olen kolmesti herännyt juoppoputkasta.

Olen ollut niin huonossa kunnossa että ambulanssi jouduttiin soittamaan. Totesivat minun olevan per keleen kännissä.

Olen vonkumalla ja epätoivolla koittanut iskeä tuttuja kaverimiehiä. Kiva.

Seksiä hirvitysten kanssa!! Esim kun olin 25 panin 60v miestä...

Sammunut ja oksennellut vähän kaikkialle.

Tullut ryminähumalassa kotiin ja kontannut rapussa. Kysynyt naapurin tantalta voisinko tulla ottamaan huikan viinaa kun itseltä loppu.

Kussut housuun kahdesti, toisella kertaa vieläpä sammunut kadulle näin. No silloin pääsin jupppoputkaan.

Itkenyt, avautunut ja ollut "syvällinen" vaikka kenelle.

Hukannut kaikki tavarani paitsi päällä olevat vaatteet. Olin liian kännissä tehdäkseni mitään, nukuin rapussa ja lopulta pyysin joltain naapurilta puhelinta lainaan. Sönkötin edelleen laskuhumalassa.

Ryypännyt työporukassa oikein änkyrät, muut olivat selvänä tai enintään hiprakassa. Selittänyt ja avautunut työporukalle, pomo taluttanut taksiin.

Lista voisi jatkua ja jatkua. Sitten nämä perusssekoilut...olen oksennellut ja kaatuillut, sammunut, riehunut, itkenyt tuntemattomille, valehdellut ja vääristellyt saadakseni kännihuomioita, tullut kannetulsi baareista ulos ja perään porttikielto....näitä on liikaa.

Ja kaikesta on lopulta toivuttu eikä kukaan enää muistele.

Yhäkö Alko maistuu? Vaikuttaa siltä että juot aina överit, eli alkoholistiainrsta.

Vierailija
145/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat helpolta. Irtoisko pillua?

Ei irtoo. Olen mies. Ap.

Haha, nyt onkin sitten paha. Eli tulit kaapista kännissä firman bileissä ihan näytöstyyliin, yrittämällä iskeä pomoa! Way to go!

Ja vuonna 2018 ei käy edes mielessä, että tämä pomo voi olla myös nainen. Ei hyvä.

Sulla ainakaan ei oo lukutaitoa.

Vierailija
146/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin velvollisuus on viedä mahdollinen raiskauksen uhri oikeuslääkärille tutkimuksiin, onko raiskauksesta merkkejä. Siellä tehdään ihan sisätutkimus ja ulkoisestikin tutkitaan. Tästä ei ollut ap.lla mainintaa. Vai eikö muistanut sitäkään että lääkärissä ollut? Provohan tämä.

Vierailija
147/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä. en tiedä miks mun viesti poistettiin mut oon nukkunu ja ottanu tasuria tänään enkä siis oo irtisanoutunu joku esiinty minuna. otan todennäkösesti saikkuu eka

Vierailija
148/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap täällä. otinpäikkärit ja vähän tasuria et jotenki selviin tästä päivästä-. joku täällä kirotellu minuna en oo siis irtisanoutunu ja enkä sitä vielä tee saikku ehkä ensin. poliisi jätti vastaajaan viestin koska ei saanut muuten kiinni. kävivät ovela tänään. poikakaveri piti musta huolen ja siksi sain tulla kotiin + työkaverit ties ettei oo raiskattu ja oli kertinu poliisille koko illan. en tiedä mitä ma keskustelu koskee mut en aio siien edes mennä mun pomo on uskonnollinen ja tiedän ettei hyväksy ees pientä juomista joten eilisen jälkeen ei oo menemistä. nyt vii

Poliisin ei olisi tarvinnut jättää viestiä, koska olisit herännyt sairaalasta. Sairasta provoilla tällaisella.

Vierailija
149/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun töihin vaan!

Kaikkea on tullut nähtyä ja joskus itsekin törttöiltyä.

Vierailija
150/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap ole se sama jonka mies sai potkut koska kävi kännissä ja darrassa töissä? Hieno pariskunta.

mies tosiaa sai potkut mut miten se tähän liittyy?

Vierailija
151/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap täällä. otinpäikkärit ja vähän tasuria et jotenki selviin tästä päivästä-. joku täällä kirotellu minuna en oo siis irtisanoutunu ja enkä sitä vielä tee saikku ehkä ensin. poliisi jätti vastaajaan viestin koska ei saanut muuten kiinni. kävivät ovela tänään. poikakaveri piti musta huolen ja siksi sain tulla kotiin + työkaverit ties ettei oo raiskattu ja oli kertinu poliisille koko illan. en tiedä mitä ma keskustelu koskee mut en aio siien edes mennä mun pomo on uskonnollinen ja tiedän ettei hyväksy ees pientä juomista joten eilisen jälkeen ei oo menemistä. nyt vii

Poliisin ei olisi tarvinnut jättää viestiä, koska olisit herännyt sairaalasta. Sairasta provoilla tällaisella.

ensinnäkin mitään raiskausta ei tapahtunu. oon ollu työkavereiden seurassa kokoajan ja tää ketä syytin ei oo ees ollu mun kanssa tekemissisä ja se oli kerrottu poliisille. sairaalaan ois vietyjos poikstävä ei ois pitäny huokta ja tänään poliidit kävi luona tarkastamassa tilanteen ap

Missä mielikuvitusmaassa sinä elät, missä muut voivat päättää muistinsa juoneen puolesta, että raiskausta ei ole tapahtunut? Entä jos aamulla edelleen väittäisit niin, kukaan ei pysty todistamaan läsnäoloasi joka hetkestä, ja poliisit eivät ole vieneet sinua sisätutkimukseen?

Vierailija
152/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä työpaikassani yksi insinööriporukka päätyi pikkujoulujen lopuksi aina tappelemaan.

Naama mustana ja turvoksissa tulivat töihin...

Vierailija
153/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähti kerran koko pieni työporukka palkintoristelylle Tukholmaan. Eipä kukaan tainnut omasta hytistään aamulla herätä, tai jos heräsi, oli hyttikaveri vaihtunut. Itse olin vielä Tukholmassakin niin päissäni, että otin (tarjottuja) krapuladrinkkejä pysyäkseni suunnilleen toimintakykyisenä.

Oksentelua, hytin lattialle kusemista, sekoilua, hysteriaa, itkua, hirveä sekamelska.

Ja oltiin siis erään yliopiston eräs osasto.

Totaalinen kännimokailu on vähän sellainen osa suomalaista yleissivistystä. Oppii armoa itselleen ja muille. Jos kukaan ei kuollut tai vammautunut, selviät kyllä.

Voimia ja halaus.

Et voi laittaa omia sekoilujasi "suomalaisen yleissivistyksen" syyksi. Vastuut on aina henkilökohtaisia.

Niin esim ®aisk@@j@t saattaa olla aivan varmoja, että kännin piikkiin voi tehdä mitä vain.

Vierailija
154/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap täällä. en tiedä miks mun viesti poistettiin mut oon nukkunu ja ottanu tasuria tänään enkä siis oo irtisanoutunu joku esiinty minuna. otan todennäkösesti saikkuu eka

Millä verukkeella ajattelit "ottaa" saikkua? Pomo tuskin tulee myöntämään omalla ilmoituksella poissaoloa ja hänellä on aika vahvaa näyttöä siitä, että olet itse syypää työkyvyttömyyteen...

Vierailija
155/226 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi laittaa omia sekoilujasi "suomalaisen yleissivistyksen" syyksi. Vastuut on aina henkilökohtaisia.

Niin esim ®aisk@@j@t saattaa olla aivan varmoja, että kännin piikkiin voi tehdä mitä vain.

Ei ketään herrantähden ra**kattu. Sehän olisi ollut rikos.

Kännin piikkiin voi tilittää, itkeä, käyttäytyä yleisesti ottaen nolosti, eikä sellaisessa pidä jäädä rypemään. Tehty mikä tehty, ja viisaampana jatkossa.

Parhaassa tapauksessa kokemus on terapeuttinen, herättää ajattelemaan itseään ja ymäristöään. Tämäkö nyt on kivaa, tämäkö on hauskanpitoa?

Kännääminen nyt vain kuuluu juhlimiskulttuuriimme, eikä pidä heittää giljotiiniin sitä, jonka pää kestää heikosti, ja tulee sekoiltua tavallistakin enemmän.

Vierailija
156/226 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät kahvihuoneessa kaikilta vain anteeksi ja sillä siisti. Tai lähetät sähköpostia.

Miksi kasilta? Ei ne edes kuulu asiaan. Siltä pyydä, ketä syytit...jos oli väärä syytös.

Pomolle toki kannattaa kertoa, että olet pahoillasi. Niinhän sinä olet.

Jatkossa, kun nyt tiedät rajasi...ota vähempi. Sinun vaan pitää is esi kanssa käydä nämä keskustelut.

Itsesyytökset on kovat, mutta anna itsellesi anteeksi ja elä. Joka pöivä voi alpoittaa alusta.

Tuo nyt meni noin surkeasti. Se meni ja sen seuraamukset selvität ja kannat.

Ihan hyvä on pysähtyä.

Monimuuk8n on mokaillut ja usein juuri kännissä.

Se on ikävää eikä heilläkään (meilläkään) ole kiva olo siitä.

Mutta voi ottaa opiksi ja opetella uuden tavan sen viiinan suhteen.

Voi hillitä tai lopettaa.

Olet tässä elämässä edelleen arvokas ihminen... Hieno ihminen.

Ei se sinun ihmisarvoasi mihinkään vie, että on menny persiilleen.

Täällä jotkut niin moralisoi ja kauhistelee ja ylenkatsoo ja sylkee päälle, mutta joutaisvat katsomaan peiliin. Heidän käytöksensä on Kaksinaismoralistisia.

Leikkii puhtoista ja sylkee toisia. Yäk. Se on minusta sitä pahimman laaatuista ilkeyttä...lyödä lyötyä.

Tsemppiä vaan ap ja moni muu samoissa jutuissa painiva. Pää ylös ja rinta rottingille ja etiäpäin....elämää.

.

Vierailija
157/226 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset keksivät mitä pöyristyttävimpiä juttuja, kun huomaavat, että toinen ei muista illasta mukaan. Kannattaa ehkä kysellä useammalta paikalla olleelta, mitä on tapahtunut.

Vierailija
158/226 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ajan minkä aloittaja käyttäisi töihinsä, mihin ei nyt siis mene, olisi hyödyllisintä käyttää oikeinkirjoituksen sisäistämiseen. Tsempit!

Pilkunnyysimisseläkö ajatteli asioiden selviävän?

Täs on pikkusen isommat käänteet nyt kyseessä.

Vierailija
159/226 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kumman lasipallosta lukijoita täällä on?

Vierailija
160/226 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kyllä mene! oikeesti ahdistelin mun kolleekoja ja tosiaa poliisit soitettii sinne mun kunno takii. nää kuulin ystävältä joka oli siel ja sit laitoin puhelimen kiinni koska en haluu kuulla lisää 

Menikö sinulta kirjoituskykykin siellä? Yksi kännisekoilu ja peruskoulun opit unohtuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi