Sinkut! Mitä tekisit juuri nyt jos olisit parisuhteessa?
Kommentit (58)
Panisimme, sitten katsottas televisiota sylikkäin ja herkuteltas samalla, sit mua alkais taas panettaa ja nússittas taas mun aloitteesta, katsottas taas telkkaa kunnes nukahdettas sohvalle toistemme syliin. N30
Espoon reunalla kirjoitti:
Nuolisin naista niin pitkään kuin hän ikinä vaan haluaisi. Toteuttaisin kaikki hänen seksivideoita. Yrittäisin kaikin puolin olla paras mahdollinen mies hänelle.
Voi luoja ja YökYökYök. Onneksi olen sinkku ja sinkkuna aion myös pysyä.
Vierailija kirjoitti:
Espoon reunalla kirjoitti:
Nuolisin naista niin pitkään kuin hän ikinä vaan haluaisi. Toteuttaisin kaikki hänen seksivideoita. Yrittäisin kaikin puolin olla paras mahdollinen mies hänelle.
Voi luoja ja YökYökYök. Onneksi olen sinkku ja sinkkuna aion myös pysyä.
Mitä? Etkö haluaisi toteuttaa tuon miehen kanssa seksivideoita?
Varmaan siivoaisin sen miehen sotkuja.
Makaisin sohvalla ja joisin kaljaa.
Ehkä ahdistuisin. Ei nimittäin ole mitään hajua miten parisuhteessa toimitaan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siivoaisin sen miehen sotkuja.
Senkin realisti! Tuohan nimittäin olisi se, mitä me kaikki naiset oikeasti parisuhteessa tehtäisiin.
Olisin menossa nukkumaa. Nukuttaa vietävästi.
Lähtisin kävelylle kauppaan kumppanin kanssa. Yksin ei viitsi, kun on niin ikävä olla kun jalkoja ym särkee työpäivän jälkeen.
kiihkeää vaakamamboa sen miehen kanssa oikein pitkällä kaavalla :)
En tiedä, ei kiinnosta seurustelu eikä seksi.
Kaataisin mieheni sänkyyn ja halailisin sekä kiusoittelisin häntä niin että asiat etenisi rakasteluun. Seksin jälkeen, täydellisen rentoutuneina jäisimme makaamaan sylikkäin samalla keskustellen päivän kuulumiset sekä älyllisesti toisiamme haastaen mielipiteitä ajankohtaisista asioista. Tämän jälkeen otettaisiin yhteinen suihku. Fresseinä mieheni tekisi jtkn kevyttä, freesiä iltapalaa jota kaaduttais nauttimaan sohvalle. Josssakin vaiheessa toisiimme tukien raahauduttaisiin hammaspesulle ja siitä sänkyyn. Aamulla hän jäisi nukkumaan kun itse lähtisin aamulenkille. Lenkin jälkeen suihkut, yhteinen aamupala, yhteinen työmatka - suukko ja halaus.
kirjoittajana 38v. nainen, joka ei uskonut että voisi milloinkaan kokea näin syvää yhteyttä mieheen, mitä viimeisten 5kk aikana on saanut kokenut.
Rakasteltaisiin ja juteltaisiin sylikkäin sängyssä. Juotaisiin vähän viiniä ja syötäisiin jotain. Rakasteltaisiin uudestaan ja nukuttaisiin. Koska en ole juuri nyt parisuhteessa, kirjoitan tänne...
Tässä olisi kainalossa, sormellani pyörittelisin hänen hiuksia, siirtäisin edestä ja antaisin pusun kaulalle.
Hyvää yötä
Kyhjöttäisin kainalossa ja katseltaisiin aamun piirrettyjä. Kinattas kumpi nousee keittään kahvit. Hermostuksissani kertoisin kaikkia mitättömiä pikkuasioita ja tärisisin aivan hirveästi, koska en ole tottunut siihen, että joku koskee minuun. Ei seksiä.
-N21
Panisin. Heräsin juuri mahtavaan stondikseen.
Vetäisin varmaan käteen olkkarissa.
Täytyy kyllä todeta, että sinkuilla on vilkas mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Söisin illallista ap:n kanssa.
Mitä olisimme syöneet?
Viettäisin laatuaikaa kulta kainalossa sohvalla istuskellen.