Sinkut! Mitä tekisit juuri nyt jos olisit parisuhteessa?
Kommentit (58)
Varmaan olisi iltavalmistelut meneillään ja kohta pyörähtäisin muruni kainaloon.
Ihan samaa mitä nytkin eli olisin yksin ja pikkuhiljaa painumassa pehkuihin. Työviikon jälkeen en jaksa enkä halua nähdä yhtään ketään, mutta huomenna voitaisiin mennä ensin kimpassa lenkille, saunoa ja viettää kiva ilta yhdessä. Parisuhteessakin asuisin yksin.
N42
Minäkin olisin yksin koska sutinamies on töissä.
kiroaisin olemassaoloani kun taas pitäisi juoda viiniä villapaita olalla naisen mieliksi
Rehellisesti sanottuna rakastelisin villisti ja pitkään.
Harrastaisin sitä, pitkään ja hartaasti
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna rakastelisin villisti ja pitkään.
Voisiko arvon alapeukuttaja taas hieman avata mielenmaisemaansa?
Nuolisin naista niin pitkään kuin hän ikinä vaan haluaisi. Toteuttaisin kaikki hänen seksivideoita. Yrittäisin kaikin puolin olla paras mahdollinen mies hänelle.
Olen kaukosuhteessa. Jos mies olisi täällä niin menisin maanittelemaan petiin ja pyytäisin että painathan mua monta tuntia. :)
Minua ärsyttäisi kovasti se parisuhdekumppani. En voisi olla rauhassa yksinäni ja tehdä ihan mitä itse haluan.
Sitä mitä nytkin, vietän iltaa aateekoossa ainakin 2h
pyytäisin miehen halailemaan ja köllisin kainalossa ja höpöttelisin mukavia. Niin se edesmenneessä suhteessakin meni.
Vaikea sanoa kun on 3 vuotta vetäänyt viinaa ja tupakkia putkeen.
En todellakaan tiedä. En ole koskaan ollut parisuhteessa. Varmaan menisin saunaan vaimon kanssa koska sauna on lämmin.
Samaa kuin nytkin: rustaisin ruotsintehtävää ja myrkyttäisin huonekasveja. Opinnot ja ripsiäiset eivät antaisi aikaa tai armoa, vaikka olisi mikä parisuhde.
Haistelisin naiseni sukkahousuja joka kohdasta.
Pistaisin tyypille varmaan tekstiviestin, etta kiiretta pitaa enka ehdi nahda. En nimittain haluaisi olla parisuhteessa juuri nyt.