Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut! Mitä tekisit juuri nyt jos olisit parisuhteessa?

Vierailija
12.10.2018 |

Söisin illallista kivan miehen seurassa. :)

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuisin miestä vauvassa

Vierailija
42/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin lapsellista kitinää ja nalkutusta ties mistä typerästä asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ehkä syöty tukeva yhdessä tehty aamupala ja sen jälkeen käyty kävelylenkillä tuolla kauniissa syysmaisemassa. Nyt mentäis yhdessä suihkuun, joka johtais siihen et palattais sänkyyn.  Sen jälkeen mietittäis miten vietetään loppupäivä yhdessä, kun mulla nyt vapaa viikonloppu kerrankin. 

Ja juu vilkas mielikuvitus löytyy, tällaisesta haaveilen, realistina tiedän että tuskin näin menis, mutta haaveillahan saa ja taidankin siihen vanhapiikajoukkoon kuulua, joka ei koskaan saakaan tietää mitä on olla suhteessa

n35

Vierailija
44/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän astisten kokemusten perusteella odottelisin että mies vastaa viestiin jonka laitoin viisi päivää sitten/odottelisin että mies herää krapulasta/kuuntelisin keitä naisia mies juuri nyt kuolaa/toivoisin että mies kiinnittäisi minuun jotain huomiota kun olemme samassa tilassa. Nämä kokemukset muutamasta suhteesta.

Vierailija
45/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ehkä syöty tukeva yhdessä tehty aamupala ja sen jälkeen käyty kävelylenkillä tuolla kauniissa syysmaisemassa. Nyt mentäis yhdessä suihkuun, joka johtais siihen et palattais sänkyyn.  Sen jälkeen mietittäis miten vietetään loppupäivä yhdessä, kun mulla nyt vapaa viikonloppu kerrankin. 

Ja juu vilkas mielikuvitus löytyy, tällaisesta haaveilen, realistina tiedän että tuskin näin menis, mutta haaveillahan saa ja taidankin siihen vanhapiikajoukkoon kuulua, joka ei koskaan saakaan tietää mitä on olla suhteessa

n35

Minä ehdotin kerran miehelle että mennään yhdessä suihkuun, tämä kysyi mitä me siellä tehtäs, miksi pitäisi mennä yhdessä. Emme menneet. nro joku

Vierailija
46/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tänään romanttisille illallisfstreffeille ja vaikka elokuviin rakkaani kanssa :)

N25

47/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin katselisin mielitietyn pepaa kaino toive mielessäni, menisin halaamaan :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
48/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
49/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mitä nytkin eli olisin yksin ja pikkuhiljaa painumassa pehkuihin. Työviikon jälkeen en jaksa enkä halua nähdä yhtään ketään, mutta huomenna voitaisiin mennä ensin kimpassa lenkille, saunoa ja viettää kiva ilta yhdessä. Parisuhteessakin asuisin yksin.

N42

Juuri samoin ajattelen, ja olen sattumalta juuri ikäisesi ja nainen myös...

Vierailija
50/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaisin ja nuuhkisin.

Voitaisiin yhdessä mennä salille kohta, sitten suihkuun yhdessä jonka jälkeen rakastelua. Myöhemmin valmistaisin(/-imme) jotain hyvää ruokaa, sekä lohta että kanafileitä löytyy jääkaapista jo. Illalla, no, jos realisteja ollaan, niin varmaan joku sosiaalinen tapahtuma, johon mun ei nyt sinkkuna tarvitse mennä. Mielikuvituksessani jotain paljon hauskempaa, eli seksiä, pitkä etukäteen suunniteltu ja valmisteltu bdsm sessio jos nyt aivan fatasian puolelle mennään.

Vierailija
51/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siivoaisin sen miehen sotkuja.

Senkin realisti! Tuohan nimittäin olisi se, mitä me kaikki naiset oikeasti parisuhteessa tehtäisiin.

Ei tosiaankaan. Enpä ole ollut miehen kanssa jonka sotkuja olis pitäny siivota, kaikki on osanneet itse siivota jos ovat sotkeneet. Tosin olleet siistimpiä kuin minä.

Vierailija
52/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n35

Minä ehdotin kerran miehelle että mennään yhdessä suihkuun, tämä kysyi mitä me siellä tehtäs, miksi pitäisi mennä yhdessä. Emme menneet. nro joku

Minä olen ollut suihkussa parinkin miehen kans, molemmat tykkäs. Saippuoitu, liukas iho...

Vierailija
53/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n35

Minä olen ollut suihkussa parinkin miehen kans, molemmat tykkäs. Saippuoitu, liukas iho...

Kyllä se kivaa on, mutta paneminen ei siellä kyllä ole ihan parhaimmillaan. Hankala löytää rentoa asentoa, kyllä sänky voittaa.

Vierailija
54/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin raporttia ja lukisin tenttiin kuten tänään sinkkunakin.

Vierailija
55/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. No seksiä kyllä olisi jos vain neidille maistuisi. Sitten tilattaisiin jostain jotain hävytöntä roskaruokaa ja mietittäisiin että mitä illalla, keksitäänkö jotain menoa vai sulkeudutaanko myös loppuillaksi sohvalle omaan maailmaamme vaikka leffojen kanssa. Ehkä saunottaisiin ja varmaan menisi seksiksi vielä uudestaan. Rentoa ja kivaa.

Vierailija
56/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin realisti! Tuohan nimittäin olisi se, mitä me kaikki naiset oikeasti parisuhteessa tehtäisiin.

Jep. Parempi olleita yksin.

Vierailija
57/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Parempi olleita yksin.

Hupsista. The person who invented autocorrect should burn in Hello!

Vierailija
58/58 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelisin Entisin nuorten sävellahjaa, polttelisin takkaa, ulkoilisin, lämmitäisin saunaa ja paistaisin makkaraa. Ja panisin. Täällä mökillä olis kiva, jos olis kaveri.