Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä mies 185+, sytyttääkö lyhyt nainen?

Vierailija
12.10.2018 |

Pidän isoista miehistä, lihaksikkaista sekä pidemmistä. Joskus huomannut, että olen ollut pitkän miehen mielestä liian pieni hänelle nettideittailun profiilitiedoista päätellen. Onko tälläinen yleistä pitkien miesten keskuudessa vai sytyttääkö myös pieni nainen, alle 160cm ja max 50kg vai onko koko samantekevää?

Pitkä mies 185+, sytyttääkö lyhyt nainen?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta just sikshän ne on pieniä, kun ne on tupakoineet niin paljon. Pienet naiset on vastuuttomia ja saa pieniä jälkeläisiä. Eli ei jatkoon.

Vierailija
22/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys ei haittaa. Mutta tykkään, että naisella pitää olla muotoja, sopivasti lihasta ja vähän läskiäkin päällä.

Sopivasti on vaikea määritelmä päätellä mitä kukin tarkoittaa. :)

Itselläni siro rakenne luonnostaan, tissit ja lantio löytyy, mutta läski ei tunnu tarttuvan ja vaikka lihaksiakin on niin paino suht vähäinen.

Mulle tuo vaikuttaa hyvältä. Ei tarvitse läskin tarttuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu miehelle. Omat pojat on päätä lyhyempiä isäänsä.

Pituus ei periydy pelkästään äidiltä ja vaikka olisikin lyhyempi poika kuin isänsä niin mitä sitten? Toisekseen kaikki pariskunnat ei hanki lapsia.

Äidin pituus vaikuttaa voimakkaasti lasten pituuteen. Kuka isä muka haluaa itseään lyhyempää jälkikasvua?

Laita linkki lähteeseen.

Vierailija
24/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt englantilaisen miehen vierellään puokiaasialaisen poikansa. Poika oli täysi ikäinen mutta isäänsä päätä lyhyempi ja keltainen.

Oli varmaan keltatauti. 

Vierailija
25/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mutta luultavasti ei. Seksiä voin harrastaa lyhyenkin kanssa mutta vakityuselta kumppanilta haluan kohtalaista pituutta. Mukavampi olla ja kulkea yhdessä kun ei ole niin valtavasti pituuseroa.

Vierailija
26/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta just sikshän ne on pieniä, kun ne on tupakoineet niin paljon. Pienet naiset on vastuuttomia ja saa pieniä jälkeläisiä. Eli ei jatkoon.

Jaahas. Tämä vahvisti epäilykset. :D Sama katkera epämiellyttävän luonteen omaava pieni mies tuli taas huutelemaan.

Menepäs nyt jo tekemään oma kiukutteluketju itsellesi.

Vierailija
27/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytyttää. Mun vaimoni on 150 cm pitkä.

M 186cm

Vierailija
28/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu miehelle. Omat pojat on päätä lyhyempiä isäänsä.

Riippuu geenilotosta. Mieheni on 190 vm, pojat 192 cm ja 190 cm sekä tytär 180 cm. Itse olen perheen hobbitti 165 cm.

Vierailija
29/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kovin lyhyttä poikaa, joten kovin lyhyet naiset eivät viehätä.

Vierailija
30/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M185cm kirjoitti:

Ehkä mutta luultavasti ei. Seksiä voin harrastaa lyhyenkin kanssa mutta vakityuselta kumppanilta haluan kohtalaista pituutta. Mukavampi olla ja kulkea yhdessä kun ei ole niin valtavasti pituuseroa.

Minusta taas näyttää niin hyvältä lyhyt siro nainen ja harteikas iso mies yhdessä. Linkissä esimerkiksi viimeisenä oleva hääkuva, kokoero näyttää täydellliseltä. Kaunis pari.

Ja fyysiseltä kantilta olemista ajatellen, mikä onkaan ihanampaa kuin tulla kaapatuksi ison miehen syleilyyn. Vaikka kesken ruuanlaiton vahva vartalo takaapäin kätkee minun pienen vartaloni halaukseen.

Ennen en edes ajatellut miehen kokoa juurikaan. Treenatut miehet on aina herättänyt mielenkiinnon, mutta muuten koko ei ole tuntunut merkitykselliseltä. Sitten seurustelin 190 cm, ison miehen kanssa ja sen jälkeen olen huomannut kiinnittäväni enimmäkseen huomiota isoihin miehiin.

Vierailija
31/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://pandagossips.com/posts/203

Linkki jäi edellisestä.

Vierailija
32/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aloittajalla olla huono itsetunto. Se ei ole viehättävää. Itse tykkään ns. missimittaisista gaselleista, mutta kyllä varmaan monille lyhytkin kelpaa.

Vierailija
33/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus settiä taas.

Lyhyt nainen viehättyy pitkästä miehestä.

Pitkä nainen viehättyy pitkästä miehestä.

Ja naisten miesmaku on kuulemma monipuolinen.

Voisin jatkaa listaa loputtomiin naisten kriteereistä miehille jotka ovat aina yhdenlaisia ja se johtaa siihen että vain pieni joukko miehiä kelpaa naisille.

Turha jatkaa, asiaa on tutkittu ja naisten miesmaku vaihtelee enemmän kuin miesten naismaku. Lisäksi tärkein yksittäinen ulkonäköpiirre miehessä naisen silmiin ei ole pituus vaan ihan tutkitusti vyötärön ja rintakehän/hartioiden välinen suhde - sen tulisi muistuttaa kärjellään olevaa kolmiota ennemmin kuin mitään muuta. Eli oma neuvo takas teille, rakkaat epämiehet: LAIHDUTTAKAA.

Vierailija
34/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

187 cm kirjoitti:

Taitaa aloittajalla olla huono itsetunto. Se ei ole viehättävää. Itse tykkään ns. missimittaisista gaselleista, mutta kyllä varmaan monille lyhytkin kelpaa.

Koska on lyhyt vai koska tykkää isoista miehistä vai kenties joku muu syy?

Se on hyvä, kun on monenlaisia mieltymyksiä. Sinulle toivottavasti löytyy pitkä nainen.

Vierailija
35/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus settiä taas.

Voisin jatkaa listaa loputtomiin naisten kriteereistä miehille jotka ovat aina yhdenlaisia ja se johtaa siihen että vain pieni joukko miehiä kelpaa naisille.

Turha jatkaa, asiaa on tutkittu ja naisten miesmaku vaihtelee enemmän kuin miesten naismaku. Lisäksi tärkein yksittäinen ulkonäköpiirre miehessä naisen silmiin ei ole pituus vaan ihan tutkitusti vyötärön ja rintakehän/hartioiden välinen suhde - sen tulisi muistuttaa kärjellään olevaa kolmiota ennemmin kuin mitään muuta. Eli oma neuvo takas teille, rakkaat epämiehet: LAIHDUTTAKAA.

Totta. Mitä lähempänä 0,7 vyötärön ympäryksen suhde rinnanympärykseen on, sitä parempi. Katsokaapa yle areenasta Kun kemiat kohtaa -sarja niin ei tarvitse täällä päivästä toiseen ihme satuja tehtailla.

Vierailija
36/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että kaikki naiset siinä meikäläistä lyhempinä sytyttävät jos ovat sytyttääkseen. Ja jos on vaikka minua pidempikin niin saattaa sytyttää jos on oikein sytyttävää sorttia, vaikka yleensä vähän vieroksunkin itseni pituisia tai pitempiä naisia. Eli ensisilmäyksellä miellyttää itseäni lyhemmät mutta loppupeleissä pituudella ei ole juurikaan väliä jos on muuten sytyttävä nainen.

-m 185cm

Vierailija
37/42 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus settiä taas.

Onhan se pituus yleensä naisten "ihannekumppanilistalla". Luin kuitenkin tänään Tiede-lehdestä, että ensisijaisesti harteikkuus ja "raamikkuus" merkitsevät miehen ulkonäössä eniten. Samassa jutussa muuten kerrottiin, että lyhyempi mies ei kärsi vähän keskivertoa lyhyemmmästä varustuksesta samoin kuin pitkä, jolla vartalon "sopusuhta" olisi huonompi. Koska sinua varmaan tämäkin mietityttää niin naiselle ei ole merkitystä onko alhaalta keskiverto vai isompi, mutta lyhyys ei ole toivottavaa.

Ja se ensisijainen asia mikä miehissä vetoaa on kuitenkin status. Että sillälailla menestyksellä voi hyvin kompensoida lyhkäisyyttään. Jos ei ole missään näistä kilpailuetua, niin syy ei ole naisten. Olisihan se hullua haluta nimenomaan ilkeä, tyhmä, köyhä, lyhyt ja pieni mies.

Joo, on se kumma, että täällä joidenkin miesten mielestä  ilmeisesti naisten pitäisi haluta juuri sellaista. Taitavat itse olla ilkeitä, köyhiä, lyhyitä ja pieniä miehiä.

Vierailija
38/42 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä pitkistä enkä lihaksikkaista. Lyhyt hieman pullea paras, pälvikalju parantaa olemusta.

Vierailija
39/42 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nainen kirjoitti:

Kommentteihin voi laittaa vaikka perusteluja mielipiteelle jos haluaa. Miksi ei herätä mielenkiintoa tai miksi herättää. :)

En tiedä. Luultavasti sisäänrakennettu juttu. Voisiko olla niin että pienen naisen kanssa on kuin olisi lapsosen kanssa. Suunnilleen samanpitusen kanssa on myös käytännöllisempää. Voidaan käyttää samoja pyöriä, auton penkki on valmiiksi sinnepäin, jne. Naiseni ovat kaikki olleet 170-180 pitkiä.

M184

Vierailija
40/42 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja laiha nainen... ihan kuin lapsen kanssa vertaisi. Sitäpaitsi se näyttää naurettavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi