Lue keskustelun säännöt.
Pitkä mies 185+, sytyttääkö lyhyt nainen?
12.10.2018 |
Pidän isoista miehistä, lihaksikkaista sekä pidemmistä. Joskus huomannut, että olen ollut pitkän miehen mielestä liian pieni hänelle nettideittailun profiilitiedoista päätellen. Onko tälläinen yleistä pitkien miesten keskuudessa vai sytyttääkö myös pieni nainen, alle 160cm ja max 50kg vai onko koko samantekevää?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja laiha nainen... ihan kuin lapsen kanssa vertaisi. Sitäpaitsi se näyttää naurettavalta.
Eihän nainen lapselta näytä, kun on naisen muodot.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tää on miehille kysymys ja koskee naisia, tiedän, mutta kun miehenkin pituudesta naisen silmin puhutaan niin pakko kommata. Tykkään ilman muuta pitkistä miehistä (niin kuin kai lähes kaikki muutkin naiset) ja omakin aviomieheni on 186, raamikas ja muutenkin hyvännäköinen. Naisten päät kääntyilee hänen peräänsä kun yhdessä kuljetaan. Itse olen 165.
Mutta kuitenkin tapahtui niin, että tuli yllättäen vastaan mies, joka sytytti ennen näkemättömällä tavalla, ihan joka tasolla. Rakastuin niin, etten ennen ole vastaavaa kokenut, en mitään sinne päinkään. Ja tämä mies on ehkä 160cm pitkä, hiukan itseäni lyhyempi. Mutta tässä tapauksessa, EI MITÄÄN VÄLIÄ PITUUDELLA, aivan täydellisen ihana, henkevä, seksikäs ja miehekäs tapaus! Niin käsittämättömän ihana mies, ettei toista taatusti tule vastaan.
No, minä varattu pysyin ruodussa ja hänkin on varattu. Sanaakaan ei asiasta koskaan puhuttu, eikä edistetty tilannetta mitenkään suhteen suuntaan. Vipinää kyllä oli molemmin puolin, sen huomasi selvästi (muutkin kuin me).
Mutta sydäntään on saanut melkoisesti tässä parannella, ja raastavan ikävän kanssa yrittää oppia elämään.