Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Firman bonareita 13 700 €, veronpalautus 5 300 €. MITÄ IHMETTÄ TEEN TÄLLÄ KAIKELLA RAHALLA?

Hannu36
12.10.2018 |

Asunto on jo maksettu ja siihen tyytyväinen. Sijoituksiakin on eikä tavoitteeni ole kerätä kaikkia rikkauksia eikä riitä mielenkiintoakaan pyöritellä isoja summia.

Haaveilen, että voisin antaa esim. 10 000 € suoraan jollekin vähävaraiselle ja maksaa lahjavero hänen puolesta, MUTTA KENELLE? Mitä köyhä (perhe) tekee, jos saa tällaisen summan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle. Tarkeinta on se ajatus. Ei se mihin ne lopuksi kaytetaan.

Vierailija
2/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta osakkeita

Vierailija
4/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta koko summa kätesenä ja menet Kurviin heittämään koko setelinipun ilmaan. Sitten seuraat kuinka spurgut tappelevat rahoista.

Saattaa kayda kopelosti kun luule etta silla on lisaa rahaa tai etta rahat on feikkeja

Vierailija
5/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ostaisin itselle, miehelle ja lapsille vaatteita ja ruokaa. Voitais tehdä joku vkl miniloma ja maksettais velkoja pois et käteen jäis kk enempi rahaa

Vierailija
6/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että jos olisi sitä ylimääräistä rahaa, niin laittaisin kirjekuoriin ja jakelisin jossain Mannerheimintiellä ihan randomeille. Pakko siinä on olla joku oikeasti satasesta onnellinenkin mukana.

Ja kun tarpeeksi pieni kertalahjoitus, niin mitään veroja ei tarvitse miettiä.

Vierailija
7/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoita jollekin järjestölle tai Pelastusarmeijalle. Pelastusarmeija jakaa jouluisin rahaa köyhille.

Vierailija
8/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin eläinsuojeluun. Eläimet on ihmisten armoilla, ihminen voi aina itse tehdä itsensä eteen jotain.

Vierailija
9/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita osakkeisiin ja anna voittorahat niistä hyväntekeväisyyteen/jollekin.

Vierailija
10/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin vanhustentaloihin täytekakkuja.

Vierailija
11/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu36 kirjoitti:

Asunto on jo maksettu ja siihen tyytyväinen. Sijoituksiakin on eikä tavoitteeni ole kerätä kaikkia rikkauksia eikä riitä mielenkiintoakaan pyöritellä isoja summia.

Haaveilen, että voisin antaa esim. 10 000 € suoraan jollekin vähävaraiselle ja maksaa lahjavero hänen puolesta, MUTTA KENELLE? Mitä köyhä (perhe) tekee, jos saa tällaisen summan?

Älä missään nimessä rahana anna! Monet on köyhiä siksi, etteivät osaa käsitellä rahaa ja tuollainen summa saisi aikaan vain hallitsemattoman shoppailun. Kaikki olis menny hetkessä ja kaapit täynnä tarpeetonta roinaa ja vaatteita yms.

Vierailija
12/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. ei ole lapsia siis? Maailma on niin epävarma, että kannattaisiko sijoittaa johonkin , mikä ei menetä arvoaan helposti.

Vierailija
13/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verojuristi? Neuvoo sulle miten maksat vaan riittäävn määrän veroja, niin ei tule noita palautuksia tuollaista määrää...

Vierailija
14/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta minulta asunto. Tuo summa tilillä varmasti kelpaa pankille lainan saamiseksi. Hamina on kaunis kaupunki asua.

Vierailija
15/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät ne perisuomalaiseen tapaan viinaan ja naisiin. Loput pistät turhuuksiin.

Vierailija
16/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu36 kirjoitti:

Älä missään nimessä rahana anna! Monet on köyhiä siksi, etteivät osaa käsitellä rahaa ja tuollainen summa saisi aikaan vain hallitsemattoman shoppailun. Kaikki olis menny hetkessä ja kaapit täynnä tarpeetonta roinaa ja vaatteita yms.

Olen samaa mieltä. Millään summalla ei välttämättä muuta kenenkään tulevaisuutta ja elämää paremmaksi. Anna sen verran pieni summa, että sillä saa "ostettua onnea" mutta ettei kuitenkaan mene turhuuteen.

Kun itse olin tiukimmillani, niin joku viissatanen olisi ollut suuri lahja - olisin saanut kevytmielisesti ostettua lapsille kausivaatteet, kaappiin ruokaa, vessapaperia ja huoltanut polkupyörän. Rahalle siis olisi ollut käyttöä, mutta liian isosta summasta olisin saanut tunnontuskia, koska en olisi osannut oikeastaan edes tajuta miten isosta summasta on kyse. Olisin pitänyt sitä kohtuuttomana omaisuutena.

Joku toinen taas olisi voinut laittaa kevytmielisesti menemään koko kymppitonnin.

Jos joku osaa arvostaa viiskymppistä (tai vaikka kassillista panttipulloja) niin sille voi antaa vähän enemmänkin.

Vierailija
17/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sulle tärkeät ihmiset matkalle? Matkailu avartaa.

Vierailija
18/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi.Miten voit saada em.summan bonuksia annat valtiolle 5k ilmaista rahaa vuodessa?Tarkoitan,että et vaikuta ihan terävimmältä työntekijältä.

Vierailija
19/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus samaa ongelmaa. Bonareita tuli viimeksi 9000€ ja silloin tällöin kk-tilit huitelee yli 15 k€:n + päivärahoja ym.

Talot, autot ym. on maksettu. Maalta kun olen niin olen ajatellut ostaa metsää nykyisen pienen metsäpalstan lisäksi. Toinen asunto jostain, vaikka eläkepäiviä varten olisi myös ok. Ja venekin kiinnostaa, kun tykkään kalastaa.

Sijoituksia ei oikeastaan ole, mutta vaimon kanssa omistetaan maata ja metsää.

Mitään en oikeastaan tarvitse itselleni juurikaan.

Vierailija
20/31 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pistettiin pieni joulukeräys pystyyn lelusalakuljettajalle. Anna hänelle. Hän tekee pyytettöntö työtä sodan jaloissa olevien syyrialaislasten hyväksi <3