Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi siisti Reiman laadukas talvihaalari ei mene kaupaksi - ilmaiseksiko se pitäisi antaa?

Vierailija
12.10.2018 |

Yhden talven oli käytössä ja todella siisti. Pyydän vain 20€ ja sekin näyttää olevan liikaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäideille taitaa kelvata vain Gugguu täytyyhän nyt kaikkien nähdä että mun lapsella on merkkikuteet.

Vierailija
2/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kuosi? Minkä kokoinen? Itse tykkään reimasta muuten, mutta jotkut on vaan _rumia_.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reima nyt ei mikään erityisen laadukas enää ole.

Laitoin itsekin eilen Reiman haalarin myyntiin. Saa nähdä meneekö kaupaksi.

Vierailija
4/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma kuosi? Minkä kokoinen? Itse tykkään reimasta muuten, mutta jotkut on vaan _rumia_.

Reiman Sompa-haalari. Oli todella hyvä ja jopa perhepäivähoitaja kehui sitä. En välitä kirjavista ja tämä on mielestäni hyvä.

https://lekmer.fi/reimatec-talvihaalari-sompa/p/70742

Vierailija
5/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen tuo on? Ihan pienelle en ostais, isommalle kyllä vaikka 40€:lla

Vierailija
6/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri myytyä Torissa Reiman Fangan haalarin 40 eurolla. Koko 86, pinkki ja hyväkuntoinen yhdellä lapsella käytössä ollut.

Vierailija
7/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kokoinen tuo on? Ihan pienelle en ostais, isommalle kyllä vaikka 40€:lla

98cm ja siskonsa samanlaisen isomman sain myytyä.

Vierailija
8/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei pidä käytetyistä.

Vierailija
9/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei niin, mutta monet todellakin pitää. Miksi ostaa lapselle talveksi uusi haalari, kun käytettynä saa siistejä vaatteita? Rikkaat tosin voi syytää rahansa mihin haluavat.

Vierailija
10/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajat eivät ehkä luota haalarin siisteyten? Minä ostin vastikään käytetyn Reiman, 30€. Oli siisti hihansuita myöten eikä karheumiakaan.

Meillä on taaperon haalarit jo yhdessä talvessa tulleet aika rymytyn näköisiksi mutta ollaan me kyllä ulkoiltukin jäämäessä ja nuoskalumessa nelisen tuntia päivässä. En kutsuisi enää siistikuntoisiksi mutta joku toinen voisi kutsua, ehjiä ovat kuitenkin ja hihan- ja lahkeensuita lukuunottamatta myös puhtaita.

Kokeilepa meniskö kaupaksi kalliimmalla lähtöhinnalla, jos nyt vaikuttaa olevan liian halpa ollakseen kunnollinen :).

Vierailija
11/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne sitten kirppispalstoilla olekaan vänisemässä, että onko ominaisuuksia, laita pers/haara-mittaa ja pista kuvia polvista, saisko kuvaa kauluksesta, onko jalkalenkit yms!

Vierailija
12/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmaiseksi itse annan kaikki laatuvaatteet, pestyinä, leipattuina ja jopa pakattuina.

Vierailija
13/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ostan muuten lastenvaatteet käytettynä, mutta ulkovaatteet ja kengät aina uutena. Ihan sentakia, koska kuvissa ei välttämättä näy haalistumat, eikä tiedä miten haalaria pesty miten ja kestääkö vielä kosteutta.

Vierailija
14/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostajat eivät ehkä luota haalarin siisteyten? Minä ostin vastikään käytetyn Reiman, 30€. Oli siisti hihansuita myöten eikä karheumiakaan.

Meillä on taaperon haalarit jo yhdessä talvessa tulleet aika rymytyn näköisiksi mutta ollaan me kyllä ulkoiltukin jäämäessä ja nuoskalumessa nelisen tuntia päivässä. En kutsuisi enää siistikuntoisiksi mutta joku toinen voisi kutsua, ehjiä ovat kuitenkin ja hihan- ja lahkeensuita lukuunottamatta myös puhtaita.

Kokeilepa meniskö kaupaksi kalliimmalla lähtöhinnalla, jos nyt vaikuttaa olevan liian halpa ollakseen kunnollinen :).

Tämä on pienen alueen facebookkirppis ja toivotin mahdollisen ostajan tervetulleeksi katsomaan ennen ostopäätöstä.

Vierailija
15/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kelvanneet käytetyt lastenvaatteet, mutta kokotummaa talviasua en mielelläni osta. Lapsi haluaa itsekin jotain vähän värikkäämpää, ja itse haluan myös että talvivaate saa mieluummin erottua kuin sulautua ympäröivään pimeyteen (vaikka olisikin heijastimet). Sateenkaarenkirjavista en minäkään välitä.

Vierailija
16/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko maailma muuttunut noin paljon 15 vuodessa? Itse ostin kirppikseltä joka kokoa kolme haalaria koska talvellakin lapset halusivat ulkoilla ja tietenkin vielä vähintään kaksi kertaa päivässä. Aina piti olla käsillä yksi kuiva haalari.

Vierailija
17/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on varmaan se että käytetyistä lastenvaatteista tarjontaa on niin paljon että osa hyvistäkin jää myymättä vaikka ovat ihan kohtuuhintaisia. Ei munkaan mielestä 20€ oo liikaa hyväkuntoisesta haalarista, mutta minkäs teet...

Vierailija
18/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kelvanneet käytetyt lastenvaatteet, mutta kokotummaa talviasua en mielelläni osta. Lapsi haluaa itsekin jotain vähän värikkäämpää, ja itse haluan myös että talvivaate saa mieluummin erottua kuin sulautua ympäröivään pimeyteen (vaikka olisikin heijastimet). Sateenkaarenkirjavista en minäkään välitä.

Makuasioita. Sisarukset kuitenkin pitivät samanlaisista puvuistaan (siskolla pinkki) ja asusteilla saa väriä.

Vierailija
19/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kaiken mahdollisen käytettynä ihan kierrätyksen vuoksi, mutta tietysti siitä tulee myös säästöä. En ymmärrä ihmisiä jotka jatkuvalla syötöllä ostavat kaikkea, ja vielä uutena! Maailma ei kestä loputtomasti kasvavaa kulutusta enkä muutenkaan näe järkeä siinä että ostaa kalliilla uutta kun murto-osalla hinnasta saa saman tuotteen käytettynä mutta silti hyväkuntoisena.

Vierailija
20/37 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuasioita. Sisarukset kuitenkin pitivät samanlaisista puvuistaan (siskolla pinkki) ja asusteilla saa väriä.

Tottakai ovat makuasioita, kerroin vaan miksi minä en ostaisi kokotummaa haalaria. Väri voi olla osalle kynnyskysymys vaikka haalari olisi halpa ja hyväkuntoinen.