Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä olette alkaneet käyttämään liukkaria intiimissä kanssakäymisessä?

Vierailija
12.10.2018 |

Nimenomaan niin ettei paikat kostu tarpeeksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytänyt 21-vuotiaasta asti. Tietenkin pari kertaa kuussa saattaa olla päiviä, että ei tarvitse, mutta yleensä aina käytän.

Vierailija
2/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käytänyt 21-vuotiaasta asti. Tietenkin pari kertaa kuussa saattaa olla päiviä, että ei tarvitse, mutta yleensä aina käytän.

Onko sinulla joku lääkitys tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt aina. Kumi ei ärsytä ihoa yhtä paljon jos se on oikeasti liukas, eikä tarvitse jännittää että sattuuko (olen hyvin kireä, ei hyvällä tavalla).

N28

Vierailija
4/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt noin 20v myös. Mulla oli lääkitys erääseen sairauteen silloin mutta olen myös ollut masentunut joten ei aina halunnut liukastua. Nykyään ei edes seksi miesten kanssa enään kiinnosta koska saan aika helposti virtsatientulehduksen varsinkin jos en ole tarpeeksi märkä.

Mua ei tosin haittaa, sinkku kun oon, käsipelillä mennään, olen 25 nyt. 

Vierailija
5/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo on jotain pientä

Aristada

Saphris

Clozaril

Fanapt

Latuda

Zyprexa

Vierailija
6/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo on jotain pientä

Aristada

Saphris

Clozaril

Fanapt

Latuda

Zyprexa

*jaxuhali*

Vierailija
7/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt. Haluaisinkin tietää, miten ja missä kohtaa te sitä liukkaria käytätte? Sivelläänkö se miehen penikseen vai miten? Vai käyttekö jotenkin laittamassa ennen yhdyntää sisäänne? Mitenkäs sitten jos yhdyntä on spontaani ja ei ole liukastetta käsillä.

Vierailija
8/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tarvinnut, olen 67v. Minulla on taitava mies, yhdessä vuodesta 1970.

Vierailija
9/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
10/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 29. Jos olen jonkun miehen kanssa niin jossain vessassa laitan salaa liukkaria vähän sormella sisälle :D

En vaan jotenkin kostu tarpeeksi niin tuntuu paremmalta.

Vierailija
11/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tuikin mammoja yllättäen kakkoseen.

-Setämies

Vierailija
12/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli liukkaria jo ihan 20 v varmuuden vuoksi, varsinkin jos seksiä oli todella tiuhaan niin joskus oli avuksi, ettei turhaan oman häpeilyn takia raasta paikkoja kuivana. Lasten synnyttyä käytettiin liukkaria koko imetyksen ajan n. vuosi, alkuun enemmän, loppu kohden vähemmän. Mielestäni ihan turha tuollaista on häpeillä, varsinkin vanhemmiten estrogeenitasot laskevat ja on hyvä, että liukkari on olemassa. Kyllähän yleensä pitkällä esileikillä kostuu tarpeeksi, mutta varsinkin pidemmissä sessioissa voi olla hyvä, että aine on käden ulottuvilla.

Vierailija
13/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt. Haluaisinkin tietää, miten ja missä kohtaa te sitä liukkaria käytätte? Sivelläänkö se miehen penikseen vai miten? Vai käyttekö jotenkin laittamassa ennen yhdyntää sisäänne? Mitenkäs sitten jos yhdyntä on spontaani ja ei ole liukastetta käsillä.

Mä olen varautunut tohon spontaanin niin että laitan jo hyvissä ajoin varmuuden vuoksi. T, tuo 29-vuotias.

Vierailija
14/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut >21v ekan kerran. Sitten vähän myöhemmin anaalin löydyttyä niin siinä aina, tietenkin.

Vierailija
15/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä liukuvoide on niin riittoisaa, että ihan tippa penikseen riittää, käsin sitten levittää samoin kuin muutenkin penistä "vetelee". Voi laittaa suoraan emättimeenkin, mutta mielestäni hankalampi levittää. Mutta makuja on monia. Ja kyllähän ilman liukkariakin pärjää, mutta jos estrogeenitasot on alhaiset esim. imettäessä, niin kostuminen voi olla vähän työlästä. Ja jos ei ole saatavilla niin onhan sylki keksitty.

Vierailija
16/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tarvinnut, olen 67v. Minulla on taitava mies, yhdessä vuodesta 1970.

Ei siihen välttämättä edes taitavaa miestä tarvita, jos on hyvin ylitsevuotavaista sorttia, kuten minä :'D

Vierailija
17/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo käyttänyt liki koko ikänsä. Hänellä on mulle vähän liian tiukka ja aina vaatinut pidemmän esileikin. Joskus kostuminen jäänyt vajaaksi ja hankaus siten paksulla kalulla liian suureksi. Liukkarilla naiminen onnistunut paremmin, eikä ole tullut hiivatulehduksia niin helposti. Molemmille parempi.

Vierailija
18/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiin sitä tarvii, alle parikymppisinä sitä ekan kerran kokeiltiin ja liukkaria on käytetty siitä saakka. Pimpsapanoissa ei tarvita.

M40

Vierailija
19/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan hölmö harhaluulo, että liukkari olisi pelkästään kostumisongelmiin! Sehän on osa esileikkiä, parantaa ulkoisten sukuelinten tuntoa ja käsiteltävyyttä kummallakin. Seksin ja hyväilyn ei ole tarkoitus ikinä sattua tai aiheuttaa hiertymiä, joten liukkari kehiin ja keksitte muutakin tekemistä keskenänne kuin pelkän penetraation. Käsihommat esim.

Vierailija
20/24 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en oo kaivannut, edes peppujutuissa. Siinäkin riittänyt pillunesteet liukkariksi. Ja olen siis nainen.