Onko ihan ok kommentti mieheltä?
Eli olin menossa kurssille ja kysyin että onko hän lasten kanssa silloin. Kyseessä ihan muutaman tunnin iltakurssi harrastukseen liittyen. Kerroin miehelle kurssin nimen (tyyliin: Kuinka kohtaan muistisairaan)
ja mies käänsi sen näin: "Kuinka kohtaan m**hanmuuttaja miehen ja otan hänen **** sisäänsä" tai "Kuinka saan tumman miehen lasteni isäksi "
Sanoi nuo ihan vitsillä, mutta eikö tuo ole aika mautonta?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jos kurssi liittyi miehesi mainitsemana asiaan, ymmärrän häntä täysin. Älä tuhlaa aikaasi turhuuksiin, ole perheesi kanssa jos heistä välität.
Oletko koulutusvastainen elämänkoululainen? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, sillä tuo asenne ei ole nykymaailmassa terve ja sillä ei pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi aivan sama oliko kyseessä erittäin mauton vitsi vai oliko puoliksi tosissaan. Jättäisin tuollaisen idiootin.
Sä pistäisit parisuhteen poikki yhden mauttoman vitsin vuoksi? Riiiiiiiiight...
Tuskinpa on ensimmäinen.
On mauton kommentti, ja kaikenlisaksi rasisitinen. Juuri tuollaisista 'ihan vitsilla' kommenteista lapset oppivat, etta on ihan ok laukoa mita sattuu. Kurja mies sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tekisi tosta mitään suuria johtopäätöksiä.
Mies näyttää luottavan suhun kun uskaltaa kokeilla huumorintajuasi. Olisit vaan ryhtynyt leikkiin. Ja kuitannut vaikka että "kyllähän mustaa makkaraa tekisi mieli".
Hyvin hyvin huonoa huumoria, joka kertoo paljon ko. pariskunnan tasosta. Se ei ole kovinkaan korkea, itse asiassa se on huolestuttavan vähäinen. Noloa.
Ihan turha sievistellä. Jos olet suvaitsematon ja huumorintajuton niin oma on häpeäsi. Särkyykö maailmasi jostakin heitosta. Taitaa olla aika heppoiset perustukset.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja en ole menossa kyseiselle kurssille, meni sen verran fiilis. Mies sanoi vaan, että ei pidä loukkaantua sillä hänellä nyt vaan on sairas huumorintaju. Ap
En välttämättä haluaisi olla miehen kanssa jolla olis noin huono huumorintaju. Toi ei ole edes "sairasta huumoria", toi on vaan paskaa rasistista paskaa. Ja sä jätit menemättä koska mies sanoi noin.
Morjens. Tossun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi aivan sama oliko kyseessä erittäin mauton vitsi vai oliko puoliksi tosissaan. Jättäisin tuollaisen idiootin.
Sä pistäisit parisuhteen poikki yhden mauttoman vitsin vuoksi? Riiiiiiiiight...
Tuon tyyppisiä puhuvat ovat tavallisesti äärimmäisen väkivaltaisia ja halveksivat naisten oikeuksia. On parempi lähteä ennen ensimmäistä läpsäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tekisi tosta mitään suuria johtopäätöksiä.
Mies näyttää luottavan suhun kun uskaltaa kokeilla huumorintajuasi. Olisit vaan ryhtynyt leikkiin. Ja kuitannut vaikka että "kyllähän mustaa makkaraa tekisi mieli".
Hyvin hyvin huonoa huumoria, joka kertoo paljon ko. pariskunnan tasosta. Se ei ole kovinkaan korkea, itse asiassa se on huolestuttavan vähäinen. Noloa.
Ihan turha sievistellä. Jos olet suvaitsematon ja huumorintajuton niin oma on häpeäsi. Särkyykö maailmasi jostakin heitosta. Taitaa olla aika heppoiset perustukset.
Miksi tuhlata aikaansa ihmiseen jolla on kuvottavat käytöstavat?
Huono vitsi, jonka taustalla on myös mustasukkaisuutta. Mutta ei siitä nyt tarvi pelihousujaan repiä. Vastaa vain samalla mitalla takaisin ja mene sinne kurssille. Älä nyt hyvä ystävä ainakaan jätä menemättä. Opetit juuri mustasukkaiselle miehelle toimivan tavan kontrolloida ja rajoittaa sinua. Niihin juttuihin ei pidä ollenkaan mennä mukaan, vaan pitää kiinni omasta vapaudesta. Voit vaikka sanoa ihan ystävällisesti ja huumorilla, että "voi sua reppanaa, kun oot mustasukkainen jo dementikkopappojenkin takia, ei mee sullakaan hyvin", pussaat ja menet.
Jos kurssi liittyi miehesi mainitsemana asiaan, ymmärrän häntä täysin. Älä tuhlaa aikaasi turhuuksiin, ole perheesi kanssa jos heistä välität.