Älkää ottako Ferratumin tai Credit 24:n pikavippiä
Hirveät korot! Näistä lainoista einpääse koskaan eroon. T. Yksi tyhmä
Alli
Kommentit (78)
Yhden 2000e pikavippilainan takaisin maksaneena voin sanoa että älkää ikinä ottako nykyisillä koroilla. Oli pakko ottaa lainaa kun eron jälkeen oli niin paljon kuluja uudesta kämpästä jne. ja luottokortin limiittikin jo venytetty tappiin.
Kaksi vuotta sitä makselin, parhaimmillaan 400e/kk. En edes viitsinyt laskea paljonko tuo 2000 e tuli maksamaan...
Jos nämä nykyisen kaltaiset luotot kiellettäisiin niin tilalle tulisi varmasti myös lainoja jotka olisi tarkoitettu oikeasti maksukykyisille ihmisille ja korot sitten paljon alhaisemmat. Nyt lainakorkoihin on laskettu se riski että varmaan puolet lainanottajista ei koskaan niitä maksa takaisin joten luottotappioita tulee rutkasti.
Saa niitä ilmaiseksikin, monesti on niitä tarjouksia. Ja voi hyödyntää etämyynnin 14 päivän perumisaikaa.
Mikä asia on sellainen, joka pitää ostaa just nyt heti, eikä ole mahdollisuutta odotella sitä seuraavaa tilipäivää? (Suurin osa laskuista ei kelpaa tähän, kun melkein kaikkien firmojen kanssa voi neuvotella maksamispäivästä - kunhan sen tekee ennen eräpäivää)
fkfndk kirjoitti:
Pitää ottaa vaan sen verran mitä voi maksaa kerralla pois...Ei luottokortillakaan kannata ostella velaksi niin ettei kykene maksamaan korkoja.
Ma en itseasiassa edes tieda, miten luottokortilla ostetaan "velaksi". Mun luottokorttiostot menee kuun lopussa kertarykaisylla suoraveloituksena yhdelta mun kayttotililta.
Olen ottanut molemmista ja kärsin siitä lopun ikää, ihmiset jotka ei tiedä toisten taustoja vois pitää turpansa kiinni en kaipaa haukkumista ja sättimistä
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
jejejjw kirjoitti:
Olen ottanut molemmista ja kärsin siitä lopun ikää, ihmiset jotka ei tiedä toisten taustoja vois pitää turpansa kiinni en kaipaa haukkumista ja sättimistä
Jos on mahdollista, että annat mennä ulosottoon niin pääset halvemmalla. Tosin et voi omistaa mitään. Jos esim omistat vaikka puolet omakotitalosta niin sinun osuutesi kun ulosmitataan niin silloin velka ei vanhene KOSKAAN!
Vierailija kirjoitti:
Yhden 2000e pikavippilainan takaisin maksaneena voin sanoa että älkää ikinä ottako nykyisillä koroilla. Oli pakko ottaa lainaa kun eron jälkeen oli niin paljon kuluja uudesta kämpästä jne. ja luottokortin limiittikin jo venytetty tappiin.
Kaksi vuotta sitä makselin, parhaimmillaan 400e/kk. En edes viitsinyt laskea paljonko tuo 2000 e tuli maksamaan...
Jos nämä nykyisen kaltaiset luotot kiellettäisiin niin tilalle tulisi varmasti myös lainoja jotka olisi tarkoitettu oikeasti maksukykyisille ihmisille ja korot sitten paljon alhaisemmat. Nyt lainakorkoihin on laskettu se riski että varmaan puolet lainanottajista ei koskaan niitä maksa takaisin joten luottotappioita tulee rutkasti.
Ainakin 5000e tai jopa enemmän. Maksamalla vain jotain 170e kuussa niin 2000e velasta maksat takaisin noin 8000e.
Ongelma tulee mistä tahansa velasta, jota ei maksa takaisin, pikavippi ei liity asiaan mitenkään. Ei mua ainakaan kummittele millään tavalla nykypäivänä joskus nuorena otettu ja heti pois maksettu vippi.
Pikavippi on kuin pakkasella housuun kusemista.
Lämmittää hetken ja sen jälkeen tilanne on entistä pahempi.
Milloin sinä av-mamma otit viimeksi pikavipin? Oletko maksanut sitä takaisin jo kuinka monta vuotta? Jos annat mennä ulosottoon asti niin säästäisit pitkän pennin.
Niihin on muutes tullut korkokatto nyt syksyllä
Kannattaa ottaa halvempi laina ja maksaa kallis pois
Iainaa netistä ilman vakuuksia - https://hespac.com/crefi.htm Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.
Credit24 (IPF Digital) on ainakin lopettanut toimintansa Suomessa.
Äläkä Bondoran, Morrow Bankin lainoja.
Vierailija kirjoitti:
Äläkä Bondoran, Morrow Bankin lainoja.
Ja muita joissa hirveät korot ja kulut.
Oisko nykyisistä ministereistä lopettamaan nuo pikavippifirmat?