Mies paljastui homoksi
Olen täysin järkyttynyt. Meillä on yhteisiä lapsia, asunto, normielämä. Ei kylläkään pitkä historia, 5 vuotta. Miehellä myös ex-vaimo ja lapsia siitä suhteesta.
Nyt paljastui yllättäen miehen salattu puoli.. irtosuhteita miesten kanssa. Olen kuin puulla päähän lyöty. Miten tästä nyt eteenpäin. Minua ei henk koht himota homomiehet eikä bi:t, kummasta sitten oikeasti kyse.
Päällimmäinen tunne on v#tutus. Eikö ihminen osaa olla rehellinen toiselle ja antaa tämän valita kiinnostuuko tuommoisesta..nyt tunnen olevani huijattu tähän paskaan..
Kommentit (101)
Homot ovat hämmästyttävän usein itsekkäitä ja pilaavat muiden elämän valheillaan. Olisivat rehellisesti sitä mitä on ja säästäisivät naiset turhalta tuskalta.
Itse tunnen näitä kaappihomoja ja kyllä käy sääliksi heidän perheitään kun ovat täysin tietämättömiä siitä kaksoiselämästä. Siihen kuuluu vielä usein huumeiden käyttöä johon menee valtavasti rahaa. Joskus mietin, että ajattelevatko he lainkaan vaimonsa terveyttä kun seksiä harrastetaan miten sattuu tuolla yöelämässä ja jokainen meistä tietää kuin yleinen hiv ja muut taudit niissä piireissä on. Pahimmillaan tuhoaa naisen koko elämän vain siksi ettei uskalla tulla kaapista ulos.
Pakko kysyä näin heteromiehenä ja homomiesten kaverina, että etteko te oikeasti näe heidän homoutta? Itse kyllä kaverina sen näen heti. Luulisi, että naisena sen juuri huomaisi.
Vierailija kirjoitti:
Umpihomo mies voisi naisena harmittaa, mutta bi-mies.
Ehdottaisin että laittaisin sellaisen kaluvyön lanteilleni ja voisin vähän tökkiä.
No voi hyvänen aika, voithan sä tuota ehdottaa ihan heteromiehellekin. Monet heteropariskunnat sitä myös tekee ihan säännöllisesti.
Mä tiedän moniakin perheenisiä joilla on salattu puoli. Mitenkään ei ole aiemmin ollut viitteitä tästä puolesta, ja osaavat vielä hoitaa hommansa ilman että jäävät kiinni. Pelottavinta oli asenne, että ehkäisystä ei oteta vastuuta ja puolison tartuttaminen ei huolettanut vähääkään. Eli ensimmäiseksi testeihin. Ohjeistan aina kaikkia menemään sinne sukupuolesta riippumatta, mutta näissä piireissä kun pyörii myös huumeet ja ulkomaat jossa testaaminen on vähemmän luotettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Homot ovat hämmästyttävän usein itsekkäitä ja pilaavat muiden elämän valheillaan. Olisivat rehellisesti sitä mitä on ja säästäisivät naiset turhalta tuskalta.
Itse tunnen näitä kaappihomoja ja kyllä käy sääliksi heidän perheitään kun ovat täysin tietämättömiä siitä kaksoiselämästä. Siihen kuuluu vielä usein huumeiden käyttöä johon menee valtavasti rahaa. Joskus mietin, että ajattelevatko he lainkaan vaimonsa terveyttä kun seksiä harrastetaan miten sattuu tuolla yöelämässä ja jokainen meistä tietää kuin yleinen hiv ja muut taudit niissä piireissä on. Pahimmillaan tuhoaa naisen koko elämän vain siksi ettei uskalla tulla kaapista ulos.
Pakko kysyä näin heteromiehenä ja homomiesten kaverina, että etteko te oikeasti näe heidän homoutta? Itse kyllä kaverina sen näen heti. Luulisi, että naisena sen juuri huomaisi.
Kirjoitit samaa kuin minä tuossa aiemmin.
Ihmettelen myös miten ihmiset eivät erota näitä, mutta toisaalta olen joku harvinainen kyky gaytarini kanssa. Tunnistan siis homot jo kaukaa ja ihan pienistä vihjeistä ja olen ollut joka kerta oikeassa. Olen myös onnistunut erottamaan nekin, jotka eivät ole tulleet kaapista edes itselleen. Sen erottaa jo ajatusmaailmasta ja pienistä vihjeistä sekä tavasta suhtautua ihmisiin ja maailmaan. Olen myös muutaman nuoren naisen palauttanut takaisin maanpinnalle, jotka ovat väittäneet olevansa bi, sillä heidän yltiömustasukkainen suhtautumisensa toisiin naisiin paljasti että tiukan heteroita ovat. Kuinkas ollakaan yksi heistä myönsi humalassa, että keksi olevansa bi ollakseen ihmisten mielestä mielenkiintoisempi.
Mulle on käynyt samoin. Eipä sitä moni usko, kun nää kuulostaa aina joltain keksityiltä jutuilta, mutta kyllä, näin kävi. Mies jäi kiinni siitä, kun puhelimeensa tuli viesti homonettideittisivustolta (huh, mikä sana :D) ja näin sen puhelimen ruudulla esikatselussa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies voi olla ihan ehta homo, eikä mikään bi, vaikka hänellä olisi montakin suhdetta naisen kanssa takana. Tiedän miehen, joka rakastui mieheen lapsensa ollessa vauva. Oli melkoinen shokki vaimolle se. Ja erään miehen jolla on 6 lasta, ja nykyään asustelee miehen kanssa.
Mies, jolla on seksuaalisia suhteita naisten ja miesten kanssa, on kylläkin bi. Meillä tilanne oli sellainen, ettå exäni on ilmeisesti homouteen taipuvainen bi, ja kuitenkin olin täysin toimimattomassa avioliitossa hänen kanssaan.
Exä ei juurikaan fyysisesti kyennut harrastamaan seksiä ja katseli miehiä suunnilleen silmät kiiluen sekä jatkuvasti jauhoi aiheesta. Ensimmäinen vaikutelmani/oletukseni hänestä oli se, että hän olisi ollut homo, mutta ihastuin silti. Itse olen myöskin piilo-bi ja puolestani olen salaa ihastunut naisiin, mitä tosin en ole sitäkään vähää paljastanut hänelle ja ihastuttuani tunnen kyllä täysin seksuaalista vetoa miestäkin kohtaan.
Aloitukseen liittyen, onhan se hieman turn-off, jos heteroksi kuvittelemani mies on bi, mutta naisissa ei puolestaan biseksuaalisuus häiritse yhtään. Toisin sanoen mielestäni bi-nainen voi olla yhtä houkutteleva kuin lesbonainenkin. Heterous sinänsä naisissa on aika luontainen turn-off itselleni naisena. Siis toki kaverina se on tietenkin täysin ok, mutta mielenkiintoni lopahtaa heteronaisia kohtaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies voi olla ihan ehta homo, eikä mikään bi, vaikka hänellä olisi montakin suhdetta naisen kanssa takana. Tiedän miehen, joka rakastui mieheen lapsensa ollessa vauva. Oli melkoinen shokki vaimolle se. Ja erään miehen jolla on 6 lasta, ja nykyään asustelee miehen kanssa.
Mies, jolla on seksuaalisia suhteita naisten ja miesten kanssa, on kylläkin bi. Meillä tilanne oli sellainen, ettå exäni on ilmeisesti homouteen taipuvainen bi, ja kuitenkin olin täysin toimimattomassa avioliitossa hänen kanssaan.
Exä ei juurikaan fyysisesti kyennut harrastamaan seksiä ja katseli miehiä suunnilleen silmät kiiluen sekä jatkuvasti jauhoi aiheesta. Ensimmäinen vaikutelmani/oletukseni hänestä oli se, että hän olisi ollut homo, mutta ihastuin silti. Itse olen myöskin piilo-bi ja puolestani olen salaa ihastunut naisiin, mitä tosin en ole sitäkään vähää paljastanut hänelle ja ihastuttuani tunnen kyllä täysin seksuaalista vetoa miestäkin kohtaan.
Aloitukseen liittyen, onhan se hieman turn-off, jos heteroksi kuvittelemani mies on bi, mutta naisissa ei puolestaan biseksuaalisuus häiritse yhtään. Toisin sanoen mielestäni bi-nainen voi olla yhtä houkutteleva kuin lesbonainenkin. Heterous sinänsä naisissa on aika luontainen turn-off itselleni naisena. Siis toki kaverina se on tietenkin täysin ok, mutta mielenkiintoni lopahtaa heteronaisia kohtaan nopeasti.
Seksuaaliset suhteet eivät määrittele seksuaalisuutta. Ihmiset voivat syntyä ja kuolla homoina harrastamatta koskaan seksiä toisen miehen kanssa. Vastaava pätee myös muihin seksuaalisuuden muotoihin.
Enkö huomannut mitään hänessä?
Päinvastoin, hyvin maskuliininen, niin olemukselta kuin kaikilta käytöstavoiltaankin. Tietenkin näin jälkikäteen voi ajatella, onko kaikki se vain ollut showta. Mutta raavas, iso mies.
Miten selvisi? hän jäi nettihistorian kautta kiinni. Käytti nimimerkkiä näillä senssipalstoilla, minkä tunnistin. Aikajana täsmää eli puuhat on tehty minun aikana.
Paniikissa hän kiisti, nyt on vain vaiennut.
Oikeasti, luulen että hän on herännyt siihen ettei pysty elämään naisen kanssa, elänyt tuota kaksoiselämää onnistuneesti tähän asti.
Kyllä mua suoraan sanoen ällöttää että äijä käy jonkun persettä veivaamassa ja tulee sitten kotiin mun luo. Oikeesti.
Ap
No ole tyytyväinen, että tilanne paljastui ja saatte molemmat tehdä omat ratkaisunne jatkossa. Yritä kuitenkin ymmärtää miehenkin näkökantaa, vaikka tuollainen salailu ja pettäminen ei oo mikään helppo juttu sinulle. Ei varmaan oo helppoa hänelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Enkö huomannut mitään hänessä?
Päinvastoin, hyvin maskuliininen, niin olemukselta kuin kaikilta käytöstavoiltaankin. Tietenkin näin jälkikäteen voi ajatella, onko kaikki se vain ollut showta. Mutta raavas, iso mies.
Miten selvisi? hän jäi nettihistorian kautta kiinni. Käytti nimimerkkiä näillä senssipalstoilla, minkä tunnistin. Aikajana täsmää eli puuhat on tehty minun aikana.
Paniikissa hän kiisti, nyt on vain vaiennut.
Oikeasti, luulen että hän on herännyt siihen ettei pysty elämään naisen kanssa, elänyt tuota kaksoiselämää onnistuneesti tähän asti.
Kyllä mua suoraan sanoen ällöttää että äijä käy jonkun persettä veivaamassa ja tulee sitten kotiin mun luo. Oikeesti.
Ap
Onkohan miehesi kaverini? Missä asutte?
Anteeksi mutta jos paljastuisi että mun mies on homo niin kuolisin.
Vierailija kirjoitti:
Aidsiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitten osaa olla ahdasmielisiä. Teidän bi-seksuaalisuuttanne pitäisi kaikkien silmät kiiluen ihailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaaliset suhteet eivät määrittele seksuaalisuutta. Ihmiset voivat syntyä ja kuolla homoina harrastamatta koskaan seksiä toisen miehen kanssa. Vastaava pätee myös muihin seksuaalisuuden muotoihin.
Kyllä, mutta miehen on mahdotonta harrastaa naisen kanssa yhtään seksiä, jos ei ole kiihottunut hänestä. Itse olen bi, joka ei ole koskaan harrastanut mitään intiimiä naisen kanssa, mutta sinänsä kiinnostun seksuaalisesti joistain naisista todella paljon ja ihastun heihin paljon helpommin kuin miehiin. Nainenhan voi periaatteessa olla heterosuhteessa, vaikka olisi täysin lesbokin, kun siis seksi on periaatteessa mahdollista ilman kiihottumistakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo muuten paljastui?
Miehen penis alkoi tuoksahtamaan kakalta,Tom fo Finland paidat tulivat kuvaan mukaan ja mies sanoi lähtevänsä työmatkalle viikonlopuksi Ruotsiin Börjen luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sitten osaa olla ahdasmielisiä. Teidän bi-seksuaalisuuttanne pitäisi kaikkien silmät kiiluen ihailla.
Älä yleistä. Yleensä miesten homotaipumuksiin liittyy kohonnut sairausriski sekä aidosti biseksuaaliset miehet monesti kuitenkin kaipaavat miehen kanssa seksiä niin paljon, että se häiritsee suhdetta naiseen.
Jos niitä suhteita on ollut ennen sinua, niin mitä väliä? Tärkeintä, että ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm Varmasti on heitä jotka kieltävät itseltään olevansa bi -seksuaaleja, joka saattaa olla jopa vaikeampi ymmärtää kuin homous tai heterous, jolloin asia olisi jotenkin selvempi tyliin joko tai; eli on joko hetero tai sitten homo. Itse kuitenkin uskon, että mies, jolla on useampi nais-suhde takanaan ja voi yhtä hyvin olla homo kuin bi-seksuaali. Mutta lienee myös homoseksuaaleja, jotka menevät hautaan asti homoseksuaalina, vaikka elävät yleisesti hetero -olettettuna.
hyi hitto, jättäisin heti moisen niljakkeen, mene heti sukupuolitesteihin ja tarkasta itsesi hiv:n takia
mieluusti ilmoita muillekin asiasta ja laita mies kärsimään häpeää
Hyhhyh,en pystyis olemaan,mua oksettas.ebka varmasti oiw homojen makuunkaa,jamulle on tarkeetq ollq haluttu.eroaisin samant ite n,sekqvalehtelun ettq homouden takia ,en pysty seksualisoimaan homoja,ne on niin hirveita.