Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna kosketella muiden nähden

Vierailija
12.10.2018 |

Olen ihan rakastunut miesystävääni ja hänkin minuun, juttu on vielä aika alussa kuitenkin ja meillä on vähän ikäeroakin. Hän on vanhempi minua. Nyt minua on alkanut ärsyttää tosi paljon se, että kun olemme jossain kahvilla/kaupungilla/harrastamassa/kävelyllä yms. julkisilla paikoilla, niin kun minun tekee mieli kosketella häntä, niin hän aina estää sen, ottaa minut kainaloonsa niin tiiviisti etten pysty hipelöimään häntä. Jos olemme kahdestaan hänen tai minun luona, niin antaa kosketella. Pussaillakaan ei tykkää julkisilla paikoilla. Pitää kyllä kädestä kiinni tai vyötäröstä julkisestikin. Mutta minua kuitenkin häiritsee se, että on jotenkin noin hillitty julkisesti, eikä kehtaa näyttää rakkauttaan. Jos vaikka odotamme leffaan pääsyä ja haluaisin vähän sivellä käsiä niin sanoo mun nimen ja siinä on sellainen äänensävy että ei tässä :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen rakastunut niin en näe edes muita ympärilläni. Eli en näytä kenellekkään muuille mitään, paitsi tälle rakkauteni kohteelle. Hetki siis vie. Ei tarvitse katsoa jos ei kiinnosta, koska en minä teille sitä osoitakkaan. 

Vierailija
22/26 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etä tämmönen trolli tänään.

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nämä hyssyttelijät ei kuulu enää mun elämään. Jos ei kehtaa heittäytyä tunteiden vietäväksi julkisilla paikoilla, niin ilm.niitä voimakkaita tunteita ei ole ja mies häpeää minua. 

N.46

Jäikö mummolla teiniangstit päälle?

Vierailija
24/26 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etä tämmönen trolli tänään.

0/5

Vuodelta 2018, eli ei ihan tänään. Et tainnut edes lukea. 

Vierailija
25/26 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin teatteria julkisilla paikoilla, kuinka mies on rakastunut minuun, koska se teatteri loppui kotioven sulkeuduttua, ja yleisön kadottua. Kenellä onni on, se sen salatkoon.

Vierailija
26/26 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimäistä alkaa kadulla nuoleskelemaan jotain kielareita. "Katsokaa kaikki, tämä on minun!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän