Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko englannin kielisiä ohjelmia ilman tekstejä?

Vierailija
12.10.2018 |

Katselen tässä uusinta Kaunotarta ja hirviötä telkkarista ja vasta yli puolessa välissä tajusin, että minulla ei ole tekstejä lainkaan.

Mites muut? Katseletteko suomitekstien kanssa vai ilman? Vai kenties englannin kielisten tekstien kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen pelkkiä tekstejä ilman kuvaa, se vasta haastavaa on

Vierailija
2/5 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tulee katsottua ylipäätään ohjelmia. Monesti telkkari on vain taustalla päällä kun puuhaan muuta. Pystyn kyllä seuraamaan englannin, saksan, ruotsin ja espanjan kielistä keskustelua ilman tekstitystä koska puhun sujuvasti ko kieliä. So what?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman katselet. Suomennoksissa menee yleensä paljon pieniä vivahde-eroja hukkaan, vaikka ne olisi kuinka hyvin tehty. Esim. Dumbon Baby mine -kappale. Englannin kielinen sanoitus saa saman tien vesihanat auki, mutta suomen kielinen on aivan plääh.

Vierailija
4/5 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tulee katsottua ylipäätään ohjelmia. Monesti telkkari on vain taustalla päällä kun puuhaan muuta. Pystyn kyllä seuraamaan englannin, saksan, ruotsin ja espanjan kielistä keskustelua ilman tekstitystä koska puhun sujuvasti ko kieliä. So what?

Minä katselen hyvinkin paljon Netflixiä ja vastaavia, televisiokanavia en pidä koskaan auki. Taustameluna minulla pyörii usein joku tv-sarja sieltä.

Hienoa, että puhut niin montaa eri kieltä, moni ei voi sanoa samaa.

Ap

Vierailija
5/5 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen englannin kielisillä teksteillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi