Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosaleilu ahdistaa todella paljon

Vierailija
12.10.2018 |

Nyt ei enää kiinnosta käydä salilla ja ahdistaa jo valmiiksi mennä irtisanomaan sopimus kun henkilökunta ei puhu mitään siinä tilanteessa. Joudut seisomaan hoo moilasena vaan ja miettiä että pääseekö irti salista vai eikö. Kuntosali jossa käyn on inhottava ilmapiiri ja ihmiset kuvaa siellä joten en todellakaan vaan halua käydä siellä. Aina on olo kuin olisit suurennuslasin alla tarkkailussa että mitä teet ja mitä aiot tehdä.
Laitteita varataan ja ei anneta käyttää. Muutenkin paniikkihäiriöisenä on hankalaa mennä johonkin salille kun kaikki tuijottaa ja tämä ei ole keksittyä. Olen sen huomannut itse.
Kerrankin olin yhdessä laitteessa ja yksi mies tuli kyselemään vartalostani miksi se on tämmöinen kuulemma ei ole aiemmin kehdannut tulla sanomaan.
Nyt pidänkin todella pitkän tauon etten mene koska juuri tämän tunnelman takia mikä sieltä tulee. Salil nimeä ei voi laittaa kun tulisi vaan ongelmia ja en todella jaksa alkaa niitten kans tappelee.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan itseään rakastava nyt ei lähde mikään gogo salille

Vierailija
62/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kuntosaleilla ole mikään pakko käydä ja voi liikkua luonnossa vaan tai olla liikkumatta. 

ketjusaleilla ei ole personaltrainereita joita oikeasti kiinnostaa asiakkaan suunnitelma koska itse halusin laihduttaa mutta kun pt toi ohjelman mulle niin sanoi että tämä on edellisen asiakkaan pohja ja ei viitsinyt tehdä sellasta ohjelmaa jossa laihtuisin vaikka sitä nimenomaan olin pyytänyt. turhasta maksoin 90e täydestä huijaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas ongelma.

Vierailija
64/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kyllä vtutaisi mennä sinne painimaan jonkun proteiiniäijänkansssa painonnosopenkistä.

Vierailija
65/67 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää salilla se kun siellä on niin paljon porukkaa ja joutuu tekemään asioita sen mukaan milloin mikäkin laite, väline tai alue sattuu olemaan vapaana.

Vierailija
66/67 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmä koko juttu joku kuntosali 😂😂😂

Vierailija
67/67 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo