Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosaleilu ahdistaa todella paljon

Vierailija
12.10.2018 |

Nyt ei enää kiinnosta käydä salilla ja ahdistaa jo valmiiksi mennä irtisanomaan sopimus kun henkilökunta ei puhu mitään siinä tilanteessa. Joudut seisomaan hoo moilasena vaan ja miettiä että pääseekö irti salista vai eikö. Kuntosali jossa käyn on inhottava ilmapiiri ja ihmiset kuvaa siellä joten en todellakaan vaan halua käydä siellä. Aina on olo kuin olisit suurennuslasin alla tarkkailussa että mitä teet ja mitä aiot tehdä.
Laitteita varataan ja ei anneta käyttää. Muutenkin paniikkihäiriöisenä on hankalaa mennä johonkin salille kun kaikki tuijottaa ja tämä ei ole keksittyä. Olen sen huomannut itse.
Kerrankin olin yhdessä laitteessa ja yksi mies tuli kyselemään vartalostani miksi se on tämmöinen kuulemma ei ole aiemmin kehdannut tulla sanomaan.
Nyt pidänkin todella pitkän tauon etten mene koska juuri tämän tunnelman takia mikä sieltä tulee. Salil nimeä ei voi laittaa kun tulisi vaan ongelmia ja en todella jaksa alkaa niitten kans tappelee.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn naisten salilla, ei oo noita ongelmia, ihana tunnelma ja kallis niin ei paljon teinejäkään. Meet vaan ja sanot että irtisanot jäsenyyden, ei sunkaan tartte muuta sanoa jos henkilökuntakaan ei puhu.

Ehdotan tuota naisten salille siirtymistä jos mahdollista. Ikiteinit (ja siten laitteiden varailijat ja kuvailijat) eivät sinne mene kun eivät saa miehiltä huomiota.

Vierailija
22/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy saleilla enää ollenkaan, mutta syynä on lähinnä se, että pystyn kotona tekemään riittävät treenit muutamilla painolla ja kehonpaino-menetelmällä. Toisaalta minulla ei ole mitään lihastenkasvattamis-tavoitteita, pelkästään kunnossa pysyminen.

Youtubella on erittäin hyviä kehonpaino-treenejä, myös todella rankkoja ohjelmia, jos sellaista kaipaa. 

Säästyy aikaa ja rahaa, säästyy myös mielipahalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenailin salilla yli 15 vuotta. Mitä olen huomannut niin valtaosalla se salilla käyminen on aivan ajanhukkaa eikä siitä ole juuri mitään hyötyä.

Vierailija
24/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Jos sua tollaset asia ahdistaa niin kannattaa hakeutua hoitoon.

Voi kiitos ! Suosittelen samaa sinulkekin erittäin mukavaa päivän jatkoa!:)

Vierailija
25/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kuntosalikulttuuri on vähän sellainen. Sieltä voisi kyllä saada sielunravinnon lisäksi jotain vähän muutakin.

Vierailija
26/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kdkdkdkekwkwkw kirjoitti:

Treenailin salilla yli 15 vuotta. Mitä olen huomannut niin valtaosalla se salilla käyminen on aivan ajanhukkaa eikä siitä ole juuri mitään hyötyä.

Miten voit havainnoida tuollaista? On ihan tieteelliseti todistettu, että voimaharjoittelu ehkäisee monia sairauksia

Vierailija
27/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit havainnoida tuollaista? On ihan tieteelliseti todistettu, että voimaharjoittelu ehkäisee monia sairauksia

Valtaosa ajasta menee johonkin turhanpäiväiseen läpsyttelyyn, treeni ei ole joko tehokasta, eli liian kevyttä mihinkään todellisiin hyötyihin taikka liian kuluttavaa esim nivelille jne. Monilla treeni on vieläpä vain ulkonäkökeskeistä tai keskittyy vain voimahankintaa. Olisi fiksumpaa treenata eri osa-alueita, voimaa, kestävyyttä, notkeutta ja myös syvien lihasten kuntoa.

Vierailija
28/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kdkdkdkdksksks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa ajasta menee johonkin turhanpäiväiseen läpsyttelyyn, treeni ei ole joko tehokasta, eli liian kevyttä mihinkään todellisiin hyötyihin taikka liian kuluttavaa esim nivelille jne. Monilla treeni on vieläpä vain ulkonäkökeskeistä tai keskittyy vain voimahankintaa. Olisi fiksumpaa treenata eri osa-alueita, voimaa, kestävyyttä, notkeutta ja myös syvien lihasten kuntoa.

Mulla ainakin alkoi tosissaan näkyä vasta parin vuoden treenin jälkeen se, että harrastan sekä salia että treenejä, joissa noita muita osa-alueita tulee petrattua (yksi kamppailulaji).  Salilla teen aina isoimmilla painoilla millä jaksan, mutta koska minulla on tiettyjä fyysisiä rajoitteita ja kroonisia kremppoja, joiden takia alun perin aloin treenata vuosia sitten, en nostaa sarjoissa painoja nopeasti seuraavalle tasolle. Jollain hyvin epätreenatun näköisellä voi olla sama juttu ja alkuvaiheessa, tulokset näkyvät vasta pitkän ajan kuluttua. Eihän sitä kukaan tiedä kuin omista treeneistään. 

Vierailija
29/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt motivuksen naisten salilla. Mitään ongelmia ei ole ollut. Minulla on myös ainaisjäsenyys jonka sain kun ostin aikoinaan pidemmän kausikortin. Niin teen nykyäänkin. Mitään irtisanomisongelmia ei ole, kun kortti päättyy niin voi lopettaa tai ostaa uuden. Kukaan ei kysele ja moralisoi.

Vierailija
30/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävät ihmiset siellä on varmasti tyytymättömiä itseensä ja pelkää arvostelua itse.

Vierailija
31/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä salilla myös tultiin naureskelemaan rintatreenilleni tangolla ja se oli viimeinen pisara. Jääkööt sinne nauramaan niin paljon kuin huvittaa ja kuvailemaan en aio enää jalallanikaan astua tähän saliin.

Vierailija
32/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kdkdkdkdksksks kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki olisi hyvä harjoittaa eri osa-alueita, mutta yhden osa-alueen harjoittaminen edistää paljon enemmän terveyttä kuin nollan osa-alueen harjoittaminen

Vierailija
33/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää ja vielä kun liikunnan pitäisi olla mukavaa. Onneksi kotiin saa hankittua suht hyviä lihaskuntoon soveltuvia pumppisettejä eikä juoksumattokaan niin kallis välttämättä ole jos ostaa käytettynä. Säästyypähän noilta katsojilta ja kaikenmaailman ilkkujilta joiden tuloa salille ei voi estää. Muotisalit taitaa kaikki olla tollasia. Ja kunnon fitnesskeskukset. Joihin mua ei saa kirveelläkään.

Vierailija
34/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen miest tulee kysymään miksi jonkun vartalo on tietynlainen?

Henkinen kehitys jäänyt ainakin vaiheeseen.

Vierailija
35/67 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen miest tulee kysymään miksi jonkun vartalo on tietynlainen?

Henkinen kehitys jäänyt ainakin vaiheeseen.

Jos olisin uskaltanut olisin sanonu että minkäs mä sille voin tämmönen kommentti vaan tosi typerä mun mielestä ja sen verta mielensäpahottaja olen etten tykänny yhtään.

Vierailija
36/67 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on ihan erilainen olo ku treenaa himassa rauhassa eipä tarvi miettii muita saa vaikka piereskellä samalla 😀

Vierailija
37/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis oikeassa että minua ei sallita tälle paska salille kun näin monta on samaa mieltä täällä. Irtisanominen oli helppoa ne melkein työnsivät minut pois ja sanoi että keksi vapaa ajalla jotain muuta tekemistä. Se siitä salista sitten

Vierailija
38/67 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin siis oikeassa että minua ei sallita tälle paska salille kun näin monta on samaa mieltä täällä. Irtisanominen oli helppoa ne melkein työnsivät minut pois ja sanoi että keksi vapaa ajalla jotain muuta tekemistä. Se siitä salista sitten

Kuulostat tosi vaikealta asiakkaalta ja kaikesta valittajalta.

Henkilökunta luultavasti pyyhki helpotuksen kyyneleitä silmäkulmistaan kun viimeinkin suljit oven takanasi viimeisen kerran.

Vierailija
39/67 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä provo multa 😂😂😂😂😂

Vierailija
40/67 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota vaikka paperille mitä aiot sanoa, tai räplää samalla puhelinta. Luet vaikka kännystä sen, mitä aiot sanoa.

Jotkut salit on tollasia. Meillä päin on naisten sali. Vaan naiset saa tulla. Laitteet on tosin vähän pieniä mulle, kun olen pitkä, mutta käyn silti.