Miksi saan huomiota vain 50-60 v miehiltä?
Olen itse 29 v ja näin on ollut koko aikuisikäni. Kerran joku 15-v poika vislasi perääni, siinä kaikki huomio mitä olen nuorilta saanut. Onko muilla tällaista? Minkä ihmeen takia isäni ikäiset miehet huutelevat ja kehuvat? Todella ahdistavaa ja ällöttävää.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myös saanut huomiota aina vain vanhemmilta miehiltä. Vanhemmat miehet ehkä uskaltaa enemmän lähestyä.
Tätä en käsitä; miksi he eivät lähesty ikäisiään naisia? Tai mistäs minä tiedän vaikka lähestyisivätkin, mutta miksi he luulevat että parikymppinen nainen tykkäisi kun vanha ukko kehuu? Olisivatkohan itse nuorena tykänneet jos 60-v huuska vislaa perään tai huutaa "hyvä perse"?
No jos 50-vuotias mies lähestyy 29-vuotiasta, niin mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myös saanut huomiota aina vain vanhemmilta miehiltä. Vanhemmat miehet ehkä uskaltaa enemmän lähestyä.
Tätä en käsitä; miksi he eivät lähesty ikäisiään naisia? Tai mistäs minä tiedän vaikka lähestyisivätkin, mutta miksi he luulevat että parikymppinen nainen tykkäisi kun vanha ukko kehuu? Olisivatkohan itse nuorena tykänneet jos 60-v huuska vislaa perään tai huutaa "hyvä perse"?
Onko yleistä että 29 v kiinnostuu isänsä ikäisestä miehestä? Enpä usko, tai en ainakaan minä. Ja kuten sanoin olen saanut huomiota tuollaisilta vanhoilta ukoilta ihan 18 vuotiaasta lähtien, silloin vielä vähemmän luulisi TEININ kiinnostuvan vanhasta papasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistä että 29 v kiinnostuu isänsä ikäisestä miehestä? Enpä usko, tai en ainakaan minä. Ja kuten sanoin olen saanut huomiota tuollaisilta vanhoilta ukoilta ihan 18 vuotiaasta lähtien, silloin vielä vähemmän luulisi TEININ kiinnostuvan vanhasta papasta!
Ongelmasi on tuttu, ap.
Muistan miten alle kaksikymppisenä tuntui ahdistavalle, kuvottavalle ja likaiselle kun itseäni huomattavasti vanhemmat ukot heitteli kommentteja ja ehdotuksia. Pyrittiin kähmimään, tapahtui että rahaakin tarjottiin! Saa siinä sitten hyvä ja positiivinen kuva ylipäätään koko miessukupuolesta!
Ja kummasti sama on jatkunut kun ikää on tullut lisää. Papparaiset luulee hurmaavansa hampaattomilla kaksimielisillä hymyillään ja luulevat olevansa NIITÄ Adoniksia!
Luullaan, että jos olet normaalin ystävällinen ja huomioon ottava, olet kiinnostunut ja riisumassa alkkareitasi! Suurelta osalta miehiä puuttuu suhteellisuudentaju tässä suhteessa. Kiitos mutta valitsen sittenkin sen nuoremman.
Sama juttu. +60-miehet on öykkäreitä, näkeehän tuon liikenteessäkin, ajetaan autolla kuin oltaisin maanteiden yksinvaltias ja superrockstar. Uimahalleissa ja -rannoilla nämä on limaisimpia. Rintakarvat, paksut kultaketjut ja silmät kiiluen ja omahyväinen ilme päällä tuijottavat häpeilemättä.
n43
50 miehillä jotka seilaa yksinään kun eivät ole perhettä saaneet, alkaa päässä hämärtää.
Eivätkä he tajua hakea lääkärinapua.
Kokeile ensin nauraa kovaa moiselle pellelle.
Käske häipymään. Sylje naamaan.
Kutsu poke/vartija.
Lyö ja potki, ellei muu auta.
Tärkeintä: puolustaudu.
Sinun ei tarvitse paeta, vaan tunkeilijan.