Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksiä "harrastetaan"

Vierailija
12.10.2018 |

Sama kuin harrastettaisiin veden juomista ja lounaan syömistä. Outo ilmaisu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei harrastettaisi, niin mehän oltaisiin kuolleet sukupuuttoon! Ba da bum

Vierailija
22/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa sitoa miehen parisuhteeseen seksillä.

Niin nainenhan ei saa itse seksistä mitään? En itse ainakaan haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka ryhtyy suhteeseen vain seksin vuoksi. Aika epätoivoisia naisia tapailet? Anyways, onhan se hyvä harrastus.

Niin. Nainen, jonka muut tarpeet ovat suunnilleen täytetyt, ei halua seksiä. Ei nainen seksistä sinällään perusta, hän haluaa ostaa sillä jotakin, kuten hyväksyntää, sosiaalista tai taloudellista asemaa tai jotakin sellaista. Vai miten muutoin selität sen, että naiset haluavat vain alfakoirata? Hypergamia todistaa, että nainen - vaikka itse kokisikin nauttivansa ja saisi tyydytystä - ei milloinkaan ole kiinnostunut vain seksistä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa sitoa miehen parisuhteeseen seksillä.

Niin nainenhan ei saa itse seksistä mitään? En itse ainakaan haluaisi parisuhteeseen miehen kanssa, joka ryhtyy suhteeseen vain seksin vuoksi. Aika epätoivoisia naisia tapailet? Anyways, onhan se hyvä harrastus.

Niin. Nainen, jonka muut tarpeet ovat suunnilleen täytetyt, ei halua seksiä. Ei nainen seksistä sinällään perusta, hän haluaa ostaa sillä jotakin, kuten hyväksyntää, sosiaalista tai taloudellista asemaa tai jotakin sellaista. Vai miten muutoin selität sen, että naiset haluavat vain alfakoirata? Hypergamia todistaa, että nainen - vaikka itse kokisikin nauttivansa ja saisi tyydytystä - ei milloinkaan ole kiinnostunut vain seksistä itsestään.

Blaah blaah, palaa av:n puolelle itkemään.

Minä ainakin olen halunnut ja saanut yksinomaan seksiä itseään. En ole halunnut suhdetta, en ole halunnut hyväksyntää, "en sosiaalista tai taloudellista asemaa" tjmsp.

Olen etsinyt puhtaasti panokaveria pelkkään seksiin.

Vain yksi kumppaneistani on "alfakoiras", saattaapa olla jän nä kin, mutta nämä asiat ilmenivät vasta myöhemmin. Hänen kanssaan minulla tuli tunteet tahtomattani voimakkaina peliin, mutta se taas on tarina erikseen.

Miten selität, kun "en kuulemma kerran halua seksiä", enkä "seksistä sinällään perusta", että tarvitsen joka päivä orgasmin tai pari ja jos ei ole miestä / suhdetta / tilaisuutta, tyydytän itse itseni?

Joka päivä panettaa monta kertaa, pahimmillaan aamusta nukkumaanmenoon saakka.

P.S. "Hypergamia" ei todista mitään, koska se on lassukoiden keksimä horinajuttu.

Oma kokemukseni esim. todistaa. Seksi on ollut minulle aina tärkeää eikä yhtään helpota iän myötä. Mitä enemmän hyvää, kiihkeää seksiä saan, sitä enemmän sitä kaipaan. N50+

Vierailija
24/26 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt tuosta harrastaa-sanasta seksin yhteydessä ja sanonkin usein ”tekiskö mieli seksitellä/ ei olla seksitelty hetkeen”. Seksittely tosin harmikseni sointuu asialta mitä ei tehdä huolella: pallotella, lauleskella, uiskennella. Mutta kun siihen korva tottuu käytössä, se kuulostaa ihan yhtä asialliselta kuin vaikka lasketella, luistella.

Vierailija
25/26 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea sana lienee harjoittaa aivan kuin harjoitamme liiketoimintaa tai jotain muuta tekemistä. Käytössä muuttunut harrastamiseksi puhekielessä. Harjoittaa on eri asia kuin harjoitella tai harrastaa. Nämä jälkimmäiset ilmaisut antavat toiminnasta vähän hupaisan kuvan.

Vierailija
26/26 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ”harjoittaa seksiä” ihan yhtä kamala, heh. Kliininen jatkuvatoiminnallinen bisnessana. Harjoitan seksiä lähinnä BDSM-ihmisten kanssa, mitä seksiä sinä harjoitat? Luulis pian maksulliseksi :D

Naida on minustaki toki kiva mutta ei kuvaa kokonaisuutena seksiä, ja sotkeentuu vihkimiseen ”miehet eivät halua naida laiskaa naista”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi